1 Ağustos 2021 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵
















{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-









11 yorum:

  1. Hoş bir melodi, sakin. Yaz havasını da yansıtıyor biraz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Emanet,
      iyi bir sestir Melodiy, tavsiye ederim. Teşekkürler yorumuna :) <3

      Sil
  2. İlk yazımı yazarken kulağımda bu parça olacak:) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha, ne güzel.. yeni bir öykü mü acaba ufukta? :)) ben de teşekkür ederim yorumunuza. :)

      Sil
  3. Vaooovvvvv Melody Gardot!

    O zaman bir pazar kıyağı Sevgili Momentos'a:) Verdiğim link bir konsere aynı zamanda tv kanalına göürecek, daha önce üzerine bir yazı da yazmıştım, biliniyorsa ne âla ama bilinmiyorsa Avrupa'nın en kaliteli kültür sanat kanalı olduğunu söylemeliyim; uydudan izlenebiliyor ama yoksa uydu, bu link iş görüyor. Varınca, internet sayfası kesinlikle kendini ekletecektir:)

    https://www.arte.tv/en/videos/101101-000-A/melody-gardot-from-paris-with-love/


    Bu da kanalla ilgili yazım: https://laparagas.blogspot.com/2020/03/korona-gunlerine-ilac-gibi-bir-kanal.html

    İyi pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros,
      Gelen yorumdaki tüm linklere tıklayıp açtım ve halen devam eden konseri dinlerken (muhteşem!) blogtaki yazınızı da okudum hemen ve oraya da yorum yazdım. :)

      Hüzünlü başladı ama şu anda pazar günüm lezzetlendi. Dediğiniz gibi sık kullanılanlara ekledim arte'yi. Ne diyeyim, sağolun, varolun! :)) iyi pazarlar..

      Sil
  4. İlkaycığım, çok tatlı bir melodi. Beğenmene ve yorumuna teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim, siz de varolun:)

    Bir link daha bırakıyorum, ilginç bir gösteridir. Artık kanalla tanıştırdım ve benim görevim sonlandı:) Linki not alın istediğiniz zaman izlersiniz. https://www.arte.tv/en/videos/101040-000-A/acqua-alta-by-adrien-m-and-claire-b/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros,
      Cidden gülümsemem arttı linke tıklayınca. Şimdi yorumu yanıtlamak için durdurdum. Bu kanalı kesinlikle ve almanca izlemeye çalışacağım, belki lise almancamı ayaklandırabilirim. :) Harika bir şey yaptınız, tekrar teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  6. melody gardot çok çok severim, hayatı da ilginçtir :)

    o zamansa sanaa öneriler, gözdelerimden .)

    soley, floanne, zoooey deschanel, kimbra, ingrid michaelson, anouk, pauline croze, kt tunstall, kaki king, joss stone, hepsi süfer yetenekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      verdiğin listeden bir kaçı hoşuma gitti. Teşekkürler canım :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H