22 Ağustos 2021 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Bugün San Remo şarkı yarışması dönemlerinden bir şarkı geldi oturdu sabahıma. 1974 senesinin birincisi, Iva Zanicchi ve şarkısı "Ciao cara come stai?"


O yıllarda revaçta olan yabancı şarkıları, Hey dergilerinden kopyalayarak şarkıcının fotoğrafını da ekleyip, şarkının sözlerini de yazarak tuttuğumuz bir şarkı defterimiz vardı. O geldi aklıma ve şarkıyı söylemeye başlayınca, en iyisi yayınlayayım dedim.



Güçlü bir sesi vardı ve şarkı da çok iyiydi, birinciliği hakkıyla kazanmıştı. 

Keyifli pazarlar herkese...






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not:fotoğraf Yandexten alıntıdır.




25 yorum:

  1. Şarkı güzelmiş. Podcastleri fark ettim bugün. Güzel bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryadadamla,
      Epey eski bir şarkıdır, beğenmene sevindim.
      Poadcast işini çok sevdim, daha da geliştirmeyi planlıyorum, çok teşekkürler :))

      Sil
  2. Ahh Sevgili Momentos, yaraları ne deştin bilsen... Bir çok dergi ile birlikte müthiş bir Hey arşivim vardı, bir gün askerden geldim ve bir baktım ki darbe sonrası çekmece altlarına saklanmış kitaplarımla bilikte hepsi yok olmuş, annem korkmuş ve ne varsa çöpe atmış... Gırgırlar falan bir sürü şey. San Remo'yu Rai'den hâlâ izlerim, ama artık o eski tatlar yok, çünkü ne yazık ki kolay tüketilenler ve ekrana müşteri çekenler revaçta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros,
      Aynı dönemin çocukları sonuç itibariyle aynı materyallere sahiptir. Hey, gırgır, fırt ve daha bir sürü şey bizim zamanlara özgü şeyler. Her hafta o dergileri alıp, önce hızlı bir göz taraması yapıp sonra cıncığına kadar okuduğumuz zamanlar ne değerliydi. Birbirimizden elinden kapardık ablamla :)

      Ama evet şarkı yarışmalarının bile tadı yok. Bir yarışma içinden kaç tane şarkı ve şarkıcı değerlenerek çıkardı hatırlıyorum. Allahtan youtube ve benzeri kanallar var da, eski şarkılara ulaşabiliyoruz.

      Sil
    2. ek yorum - Kitapların, dergilerin yakılma, yırtılma hikayesi de ne hazindir değil mi? O korkuları benimkiler de yaşadı. :/

      Sil
  3. eke bir yazımdan bir cümle ek- Oyumu kullanıp dönerken; bu kez kendi kitaplarımı cayır cayır yakarken, annemin gözyaşları dökülmesin diye kendi gözyaşlarımı döken çocuktum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cümle tek başına bir hikaye 🙁 👍👏👏👏

      Sil
  4. Yine çok hoş bir şarkı, güçlü hoş bir sesi varmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı,
      Yorumun ve beğenin için çok teşekkür ederim 🙏🌷😊

      Sil
  5. "O yıllar" deyince şaşırdım çünkü ben sizi epeyi genç zannediyordum:) Burada tanışıklığımız yeni olduğu için doğru değerlendirme yapamamışım:) Galiba daha önce bazı yorumlarda "sen" diye hitap ederken şimdi "siz"e döndüm farkındaysanız:) Bir de adaş mıyız biz?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      Ah ne kadar zarifsiniz :) Teşekkür ederim, gençlik artık sadece içimizde kaynıyor. Evet biz adaşız sizinle. Şimdi ben "siz" diye yazıyorum ama aslında "sen" diye hitap etmenizi isterim. Böylece ben de eşlik ederim :)

      Sil
    2. Anlaştık o zaman:) Adaş olmamız da bence hoş bir tesadüf:)
      Kocaman sevgiler benden...

      Sil
    3. Harika :) Sezer' den, Sezer' e sevgiler :))

      Sil
  6. Ah ne güzel beğenmene çok sevindim İlkaycığım :)
    Keyifli bir hafta olsun hepimize.
    (yazındaki sırrı açığa çıkardığım için özür :D )

    YanıtlaSil
  7. :) ipuçlarını yakalamayı çok seviyorum.. :)

    YanıtlaSil
  8. Şarkının adını cara kelimesi hariç çözebildiğim için kendimi mutlu saydım :) Çok güzel bir şarkı, çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Harika, italyanca biliyorsun demek :) Şarkıyı beğenmene sevindim canım.

      Sil
  9. hey dergisiii, bu dergiyi çıkaran genel yayın yönetmeni amca hulusi tunca ile istanbulda tanıştım daha yakınlarda istiklalde tesadüfen :) kitaplarını okumuştum filan :)

    YanıtlaSil
  10. Deeptone,
    Daha geçenlerde diyorsun ama bu adamcağız vefat etmiş ocak 2019 da. Kandırıldın mı? :) bak aşağıda gazete yazısını ekliyorum.
    https://artigercek.com/haberler/gazeteci-hulusi-tunca-yasamini-yitirdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok tanıştım yaa evine bile gittim yaşlı amca idi evet, olabilir ben yanıldım geçende derken yani zaten mart 2020 den beri evdeyim, istiklale gitmedim, hiç kimsenin evine gitmedim, geçende derken zaten yani bu salgından dolayı bende mart 2020 öncesi tamamen silindi, sanki hiç eskiden yaşamamış gibi hissediyom kendimi, salgından önceki aylarda tanıştım diye hatırladım ama demekki 2018 filan o zaman tanışmışım, ya hatta kitap verdi bana müzik kitabı anılar filan, daha önce de olabilir yani, bu pandemi döneminde ruhum kaçtı benim, geçmişte yaşamadım gibi hissediyom, belki bir süre sonra yolculuğa tatile filan başlayabilirsem normale dönebilirim, yani 18 aydır migrosa gidiyom sadece mecburen, bir de bazen parka, beynim yumuşadı, ben yanlış demişim, geçendeyi :)

      Sil
    2. Aa di mi ya, ben de şaşırdım sen öyle deyince. Maalesef çok kayıp zamanımız var Deep :( bu arada amcaya da Allah Rahmet eylesin.

      Sil
  11. Güzel şarkıydı, zaman unutturmuş. Ne iyi geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      "Ne varsa eskilerde" diyeceğim valla :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H