29 Ağustos 2021 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





1998 den bir albüm. Amerikalı funk grup Brooklyn Funk Essentials ile Türkiye' den Hüsnü Şenlendirici ve ekibi Laço Tayfa' nın birlikte çalışmaları epey ses getirmişti o zamanlar. 

Albümün adı The Buzzbag.

 Türk ezgilerini funkla buluşturup ortaya capcanlı bir müzik çıkarmışlardı. Şarkıları dinleyince alt notalarda bildiğiniz türkü ve şarkıların -bunlardan biri Kâtibim- olduğunu farkedeceksiniz. Klarnet, zil, kanun ve darbukanın funk müziğiyle uyumu sizi şaşırtabilir. 

Albümün diğer şarkılarına youtubedan ulaşabilirsiniz.

Bu pazarda böyle olsun.

Müzikli pazarlar.

 






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-








11 yorum:

  1. Müzikli pazar selamı çok iyi geldi. Mutlu pazarlar 🙋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Derya,
      Havadaki ağırlığı biraz dağıtmak iyi olur diye düşündüm :) Sevgiler canım <3

      Sil
  2. Sevgili Momentos, az sonra kahve içmek için dışarı çıkacak Buraneros'un henüz içilmemiş, hayaldeki kahvesine çoookkk keyif kattı. Peşin teşekkürlerimle:)

    Bu albüme ölürüm ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros, çok sevindim beğenmenize. :) Ama lütfen "ölmeden" dinleyiniz :)))

      Sil
  3. eğlenceli eveet, çok da yakın olduğumuz tür değil sanırım, yerli kısmısı yakın da funk bize çok uzak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, haklısın ama ikisinin birleşimi sence lezzetli bir şey çıkarmamış mı ortaya? İşte sanat :)))

      Sil
  4. İlkaycığım, kahvene özendim ben de bir filtre kahve yapayım bari :)
    Bu çalışma üstelik ne kadar eski gördüğün gibi 98 senesi. Cd çalışmalarını alıp, deli gibi dinlerdim o zamanlar. Hala etkili bende tınıları. Pazar gününe keyif kattıysam ne harika :)

    YanıtlaSil
  5. Love your post :)

    have a nice day

    YanıtlaSil
  6. Eğlenceli müzik:) Biraz arkadan da gelsem müzikleriniz ve yeni sözcükleriniz mıknatıs gibi çekiyor beni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Bugün fazla mesai yaptınız arayı kapatmak için farkındayım. İşte müzik sizi dinlendirmek için birebir :))
      Teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H