15 Ağustos 2021 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





 
Dünden beri elim hep bu filmin müziklerine gidiyor. Özellikle "Time Never Dies" parçasına. Neredeyse yıllar evvel bu filmi izlediğimde ve doyamayıp ikinci kez izlemeye gittiğimde, şarkıda kullanılan tüm enstrümanların bedenimde çaldığını, kanımın deli gibi aktığını hissettiğimde o duygunun ne olduğunu o zaman anlamamıştım. 2019 da o bölgeye gittiğimde, aslında toprağın çağırdığını ve bunu çeşitli vesilelerle bana hissettirmeye çalıştığını anladım. Çünkü gittiğim başka hiç bir ülkede bu hissi yaşamadım. Velhasıl bu pazarda böyle olsun.

Before The Rain

İzlemediyseniz izleyin. 
Tavsiyemdir.

İyi pazarlar.



 


{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






14 yorum:

  1. Belki izleyince müzik daha bir anlamlı gelir bana da. Not aldım, birkaç güne izleyeceğim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı,
      İzledikten sonra belki bloğunda kritiğini de yaparsın. Ben teşekkür ederim yorumuna :))

      Sil
  2. Tavsiye listeye alındı, tam da ne izlesem dediğim zamanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavinindenizi,
      Ah sevindim o zaman denk geldiğine. Teşekkür ederim yorumuna :))

      Sil
  3. Babaevinde tatilin son günleri, eşyalar, valiz, ıvır zıvır işler... Hepsini bir kenara bıraktım, müziği dinliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Ah canım benim :) Yolculuk var demek.. su gibi git, yine su gibi gel <3
      not: Şiraze işlenmemiş bir kelime, bu hafta yazıcam :)

      Sil
  4. Müziğin o topraklara çağırmış olduğunu hissetmek... Bayılırım böylesi gizemli ve kişiye özel tesadüflere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      Sanırım çok uzun zamandır çağırıyormuş ama gönül gözüm açık değildi. Teşekkür ederim bu enfes yoruma :)

      Sil
  5. çok sevdiğim film ve müzik, bu filmin çekildiği kiliseye gittim o yüzden, ohrid'de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Biliyorum, daha önce yazmıştın, ben de gittim.. çok etkileyici yerler.. :)

      Sil
  6. Size bir mesaj mutlaka vermiş ama dinleyen herkesi çok etkilediğine emimin, insanın içine işleyen bir müzik:) Mutlu haftalar, saygılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Öyle değil mi? Etkileyici bir eser, hele ki o yıllarda savaş acıları ile harmanlanınca...

      Çok teşekkür ederim yorumunuza, Serin haftalar diliyorum :)

      Sil
  7. tavsiye ve müzik için teşekkürler en kısa zamanda izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Kafkaslı,
      Beğeneceğinizi umuyorum. Yorumunuz için çok teşekkürler.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H