1 Ekim 2023 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵



Gloria Gaynor 
(7 Eylül 1949)

Amerikalı şarkıcı Gaynor, çoğunlukla 1979 yılında çıkarmış olduğu ve Türkiye'de Ajda Pekkan tarafından yeniden yorumlanmış olan "I Will Survive" ile bilinmektedir. Bunun dışında ABD'nin disko çağında yaptığı sayısız eseri de bulunmaktadır.

Sanatçı 1960'larda "Soul Satisfiers" adlı caz-pop grubunda vokalistti. 1975'teki ilk solo albümü ve ardından gelen sayısız disko hiti onun ABD'de tanınmasını kolaylaştırdı. Gaynor, 1979 başlarında "I Will Survive" adlı hitini yayınlamış ve şarkı Gaynor'ın 1 numaraya ulaşan şarkısı olmuştur.
 Ayrıca Grammy En İyi Disco Kaydı Ödülü ve Grammy Hall of Fame Ödülü vardır.

Gaynor' un, "I Will Survive" adlı şarkısı her dönemin şarkısı olmuştur. Yıllar hatta asırlar geçse bile dillerden ve yeni düzenlemeleriyle gündemden düşmeyecek bir şarkıdır. Bugün, bu bilinen şarkı harici yine hareketli iki parçasının bulunduğu bir video kaydını yayına aldım.

Gözünüzü kapatın ve eskilere gitmeye hazırlanın.

Bol ritimli, harika bir pazar dilerim.






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-


16 yorum:

  1. İsmi görür görmez gittim ben Sevgili Dostum... Sonuçta I Vill Survive kuşağıyız. İyi ki de öyleyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gloria bir şarkı yaptı, ömrüne yetti gerçekten de Sevgili Dostum.. :) Seveceğini biliyordum, o kuşağın çocukları olmak bambaşka bir şey ve iyi ki :T :F

      Sil
  2. Ne kadar güçlü bir ses ve yorum. Teşekkürler Momentos. Mutlu pazarlar 😍🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yıldız, beğenmene sevindim :) <3
      Güzel bir pazar geçirmeni dilerim.. :F

      Sil
  3. Bu ritimleri çok seviyorum. İnsanı öylece iyi hissettiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 80 ve 90 larda yaşama enerji katan ritimler bunlar.. her dinleyene kendini hemen hissettiren melodiler.. İyi gelmesine sevindim İlkay :F :)

      Sil
  4. Daha adıyla gittim gençliğime. Radyo istasyonlarının en çok istek alan parçalarından biriydi l Will Survive. Üstüne bir de radyodan kasete kayıt yapmıştım şarkıyı. Habire dinlerdim. Spikerin sesini de almayayım diye başında beklerdim teypin. :)))
    Bu şahane paylaşım için teşekkür ediyorum Sezer Hanım.

    Naçizane kısa bir not; bilemiyorum daha önce paylaştınız mı, Dalida ve Raffaella Carra da o zamanların en çok dinlenen şarkıcılarıydı. Pek severdim onları dinlemeyi. Dalida'nın erken ölümüne çok üzülmüştüm. Carra'nın şovları da efsaneydi.
    Şimdiki gençler bilmez onları. Belki paylaşmayı düşünürsünüz diye yazmak istedim. :)
    Bol neşeli haftalar diliyorum size.❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Nazlı Hanım, o teybe kaydetme işini aynen tariflediğiniz gibi, nasıl da ciddiyetle yapardım. Temiz bir kayıt ne kadar önemliydi :)
      Hey gidi günler, bu şarkı her ülkede aynı keyif ve hislerle dinlenmiştir eminim. <3

      Rafaella Carra' yı işledim, dansları, şarkıları ve kendisine hayran olduğum bir sanatçıydı. Dalida önermesi iyi oldu. Sonraki pazar onu konuk alayım. Çok çok teşekkürler :A
      Bereketli ve sağlıklı haftalar dilerim. :)

      Sil
  5. O meşhur şarkıyı bu kadının söylediğini bilmiyordum. Sayende öğrendim Momentos teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Aa gerçekten sevindim bu yayınla öğrenmene :A :)
      Youtube' da farklı şarkılarla videoları da var ilgilenirsen. :)

      Sil
  6. Işın Karaca güzel söylüyor ama, Gaynor kadar seviyorum onun yorumunu da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da oldukça güçlü bir ses Narda :T Ben de severim :)

      Sil
  7. Ben 90 lar çocuğuyum ama kesinlikle ruhum 70'ler ya da 80'lere aitmiş gibi hissediyorum bazen. Bu şarkıyı çok severim, hatta önemli bir seminer öncesi sahne korkumu yenmek için kullandığım şarkılardan bir tanesidir bu ve ritmi bana güç verir adeta. Yalnız Ajda Pekkan'a da ayrı bir parantez açmadan edemeyeceğim. Zamanının ruhunu en iyi okuyup kendisini de müziğini de güncel kılabilen ne değerli bir sanatçı. Gece gece mutlu oldum bu paylaşımınızı görünce ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Annabell,
      İşte bu bir sanatçının ve eserinin ölümsüz olduğuna işaret eden en güzel sözler :)
      Kendine harika bir eşlikçi seçmişsin bu korku için :T
      Ah evet Ajda' da bambaşkadır, onu da bir yayına konuk alayım en iyisi.
      Çok teşekkürler :) :F <3

      Sil
  8. Güçlü dinamik bir sesi vardı. Yıllardır dinlememiştim hatırlatmış oldun ☺️. Gerci çocukken çok söylesek de Ajda bıktırmıştı o şarkı ile 🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Zenci gırtlağına iyi bir örnekti şarkılarıyla :T
      Arada bu eski şarkıları gündeme taşımak iyi oluyor. :) :F

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H