15 Ekim 2023 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵






Joseph Gordon-Levitt
 (17 Şubat 1981)

 Çocukluk yıllarından itibaren çeşitli televizyon dizileri, sahne performansları ve filmlerle başarılı oyunculuk kariyerine sahip Yahudi asıllı Amerikalı bir oyuncu.

Çocuklukta başladığı reklam filmlerine, daha sonra televizyon filmleriyle ve sitcomlarla devam eden Gordon-Levitt, 1999 yılında önemli bir rol aldığı "10 Things I Hate About You" ile tanınmaya başladı.

Colombia Üniversitesi'nde okuduktan sonra tv filmlerini bırakan Gordon-Levitt, bir yetişkin olarak birçoğu bağımsız olmak üzere sinema filmlerinde rol almaya başladı. 2005'te rol aldığı "Brick" adlı filmdeki rolü için "bağımsız filmlerdeki en ilginç başrol oyuncularından biri, düşünceli bir oyuncu, hem açık sözlü hem de içine kapanık; kendiyle ve dünyayla savaş halinde olan başı belada karakterleri oynamada uzmanlaşmış" denmiştir. Joseph Gordon Levitt seçkin Hollywood yıldızları arasında gösterilmektedir. Ayrıca piyano ve gitar çalabiliyor, güzel şarkı söyleyebiliyor ve akıcı bir şekilde Fransızca konuşabiliyor.

Kendisi, dizi ve filmlerden tanıdığım bir aktör, ancak hafta başında onun da başrollerden birini canlandırdığı bir filmi izledim ve orda hem çalıp hem de seslendirdiği şarkıdan çok etkilendim. Öncelikle filmi izlemenizi öneririm -internette var-, adı "Flora and Son"

Bugünlük bu kadar, keyifli pazarlar dilerim.






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-





16 yorum:

  1. "Keyifli pazarlar " dileğini öncelikle yerine getiren , ruhu dinlendiren güzel bir müzik. Ve ardından bir bilgilendirme.
    "Seçimlerine hayranım" dememiştim sanırım. Bu sabah tam zamanı.
    Güzel dileklerle sevgilerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Hocam, onur duydum yazdıklarınızdan :A :) <3
      Pazar günü huzur günü diye beynime nakşedilmiş çocukluğumdan beri, sanırım bu yayınlar da o düşüncenin eseri. :)
      Çok teşekkür ederim beğenilerinize,
      Güneşli ve keyifli bir gün diliyorum. :F

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kaystros Tyrha,
      Size de mutlu pazarlar :) :F

      Sil
  3. "Aşkın 500 Günü" filminde bayılmıştım ben de kendisine. Filmlerinde oynadığı rollerde de çok seçici davranıyor. Böyle sanatçının on parmağında on marifet olanı da ayrı takdir edilesi bi durum. Seviyoruz kendisini❤bu filmden haberim yoktu, gördüğüm ne iyi oldu. Çok teşekkür ederiz❤🌸😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet o da vardı di mi Annabell :)
      Seçici davrandığını farkettim, filmi izlerken acaba o mu söylüyor diye hemen Shazam uygulamayı açtım ve bingo! Ondan sonra da yayını hazırladım. Bana çok iyi geldi bu şarkıyı dinlemek. Filmi beğeneceğini düşünüyorum. İyi seyirler şimdiden :) :T <3

      Sil
  4. Şarkıyı sabah dinlemiştim, gün boyu birine benzetiyorum ama kim, diye düşündüm, bu arada acaba dinlerken bir yorum yazdım mı diye de düşünmeye başladım:) Bu saate kadar yayınlanmadığına göre demek ki yazmamış, sanmışım dedim. Çok nahif bir ses, bütün albümü dinlese insan enfes bir terapi olur sanki... Kendisini bilmiyordum, sayende tanışmış oldum, teşekkürler Sevgili Dostum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dostum, sabah erken "rint" yayını için yorumun geldi ve beraberinde link :)
      Sana hitap etmedi sanmıştım ben de biliyor musun :D Beğendiğine sevindim, en azından ruhu dinlendiriyor orası kesin. Ve çocuk çok becerikli, onu da sevdim.
      Yeni hafta güzelliklerle gelsin bakalım.. :) :F

      Sil
  5. Momentoscum teşekkürler şarkı için, odaklanıp sakinleşmemi sağladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Bugün hastanedeydin sen, sevindim iyi gelmesine canım.. arada hepimizin dinlemesi gerek bence. :A <3 şifalar olsun. :)

      Sil
  6. Bir konuda, bir insana uzmanlaştı demek, o insan için harika bir duygu olsa gerek Momentos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Büyük bir övünç kaynağı gerçekten.. :F :)

      Sil
  7. Oyuncu olarak bilsem de müzisyen yanından bihabermişim... Güzel oldu bu ve beyefendinin sesi de hoşmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Çok yönlü bir sanatçı, bence tüm ışıltılı aktörlerden daha iyi :)

      Sil
  8. Gününüz aydın geçsin Sezer Hanım.
    Güzel bir müzik eşliğinde sabah kahvesi çok iyi geldi sayenizde.
    Her yönüyle tam bir sanatçıymış kendileri.
    Bilgi ve müzik için teşekkür ediyorum size.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nazlı Hanım,
      Nasıl sakin, huzuru vaat eden bir melodi değil mi? :)
      Gün içinde açıp dinliyorum, ruhuma yarenliği iyi geliyor. :F
      Beğenmenize çok sevindim, teşekkürler.
      Sevgiler <3

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H