27 Mart 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Bugünkü konuğumuz Hamilton de Holanda, koro ve çağdaş caz karışımı besteleri ve enstrümantal virtüözlüğü ile tanınan Brezilyalı bir bandolinisttir. Özel yapım 10 telli bandolin çalmakta. 

5 yaşında mandolin çalmaya başlayan sanatçı, sonraları müzik grubu kurdu ve çok iyi sanatçılarla çalıştı. Bir çok Latin Grammy ödülü aldı.
"Harmonize" albümü, Sao Paulo Sanat Eleştirmenleri Birliği tarafından 2019' un ilk yarısının en iyi 25 Brezilya albümünden biri olarak kabul edildi.

Yukarda yayınladığım eserdeki müzikaliteyi dinlemeye doyum olmuyor bence. Kendi içinde enfes salınımları olan, duygusal başlayan, bir karnaval coşkusuna geçiş yapan melodi, pazar gününüzü neşeli kılmaya aday.

Keyifli dinlemeler,

 





{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-





17 yorum:

  1. Ben şokta Sevgili Momentos:)

    Öyküyü dinliyorum, bir ev, o evde Çetin Ve Feza, üstelik asker kısmı geliyor. Oysa benim bildiğim Feza'lar kadın. Bir yaşıma daha girdim derler ya. İşte o durumdayım, tabii ki kendisinden haberdar olmayışım bir ayıbım. Ama öğrenmenin de yaşı yok işte:)

    Fakat müzik. Bilmediğim, duymadığım ve dinlemediğim biri. Şahane bir pazar müziği oldu. Gözleri kapatınca nerelere uçurup konduruyor insanı; öyle dinlenmesini öneririm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros,
      Ölene kadar öğrenmemiz bitmeyecek. :)) Ben de aynen sizin gibi okumuştum. Bazı isimler cinsiyetsiz, tıpkı benim ismim gibi :)))

      Müzik bir haftadır yeni keşfim ve çok keyif alıyorum dinlemekten. İşin içinde mandolinden çıkan bir yolculuk ve akrabası olan bandoline varınca, o tınıları dinlemeye doyamıyorum.
      Aynı keyfi aldıysanız ne mutlu bana :))
      İyi pazarlar,

      Sil
  2. Müzik yine çok güzel tabi ki 🤗❤️

    YanıtlaSil
  3. 5 yaşında başlamış bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankarapostası,
      Hoş geldiniz, keşfedilmiş ve teşvik edilmiş olması ne harika değil mi :)

      Sil
  4. Gerçekten de dinlemeye doyulmayacak bir kalitede:) Keyifli geçsin pazar gününüz, saygılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Ah çok seviniyorum seçtiklerimin sizlere hitap etmesine 🙏😊 Çok teşekkürler, güneşli enfes bir pazar dilerim.

      Sil
  5. Beğenmene sevindim İlkaycığım :))
    Güzel bir hafta olsun,

    YanıtlaSil
  6. Pazar günü için, "Evde durma, çık gez" diyen bir yapısı var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Mesaj alınmış, harika :))))

      Sil
  7. biraz daha karamsar bir havası olsa benim daha çok hoşuma giderdi, melankolik deniyor sanırım

    bu hali de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Bu tarz melodiler var elimde yayınlanmayı bekleyen, dinleyeni şimdiden var ne güzel :))

      Teşekkür ederim.

      Sil
  8. Yine pazar değil, cumartesi, gecenin 02.30'una dinlediğim müziğin ritmi zamanı sırtlamış, koşuyor. Yarın sabah erkenden yola çıkılacak, ne gam:) Teşekkürler, bu duygunun bizlere ulaşmasına vesile olduğunuz için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      O halde yolda size enerji olsun bu notalar.. iyi yolculuklar size. :))
      Teşekkürler,

      Sil
  9. Güzel bir müzik, teşekkür ederiz 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacığım beğenmene çok sevindim. :)) <3

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H