6 Mart 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





İyi Pazarlar,






{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-





15 yorum:

  1. Mutlu pazarlar canım. Geçenlerde tavsiye ettigin İsrailli şarkıcıyı youtube a kaydettim arada dinliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacığım ancak bu saatte cevaplayabildim. Pazar geçti gitti, yeni bir haftaya doğru adımlıyoruz. Güzel geçsin ve kulağımızdan kalbimize yürüsün güzel notalar, müzikler. :))
      Teşekkürler,

      Sil
  2. Aaaa çok severim 😍😍😍 İyi pazarlar hepimize o zaman 🤗🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Siz de dönmüşsünüzdür geziden.. güzel geçmiştir umarım. :) <3 Keyifli bir hafta başlasın o zaman.
      Sevgiler,

      Sil
  3. İlkaycığım,
    Yanıt vermekte geciktim çunkü İzmir'de yahudiler ve sefarrad yerlesim yerleri konulu bir gezideydim. Şarkıyı biliyordun demek 😊 ne güzel. Kadife sesli şarkıcı eşlik etsin İzmir'deki yağmura dedim bu pazar. Tam şu anda da güneş açtı.🤗 iyi bir hafta dilerim ben de.

    YanıtlaSil
  4. Ustayı yüksek sesle dinleyince enerji depoladım :) I ❤️ jazz diyorum :) Çok teşekkürler canım iyi pazarlar olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Ne kadar keyifli değil mi :) Uzun uzadıya bir şeyler hazırlayamadım bu pazar ama tek başına şarkının kendisi yeterdi :)
      Sevgiler ve iyi haftalar,

      Sil
  5. Keyifli pazarlar, mutlu haftalar şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Gerçekten de harika bir pazar geçirdim. İzmir'deki sefarradların, yahudilerin mahalleleri ve ibadet yerlerini gezdik. Dolu dolu bir gündü. :) Çok teşekkürler, iyi haftalar diliyorum. :)

      Sil
  6. Bazı şarkılar en sevdiğimiz anlara benzer, bu da öyle.bir şarkı bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Çok haklısınız, değerli ve güzel bir an gibi. :)
      Teşekkürler,

      Sil
  7. Pazartesi'den Merhaba :))
    Nat King Cole çokk severimm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DüşTasarımcısı,
      Merhaba, iyi haftalar :)
      İnsanın kalbini okşayan bir sesi vardır, ben de çok severim.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Sürekli dinleyebilirim :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H