20 Mart 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵









Lise zamanlarıma ait günlerde, TRT3 deki müzik programlarından dinleyip tanıdığım ve müziğini o zamandan bu yana çok beğendiğim Joe Jackson' dan iki parça dinletmek istiyorum bugün.

David Ian "Joe" Jackson (11 Ağustos 1954) İngiliz müzisyen, besteci, söz yazarı ve şarkıcı. Yıllarca müzik eğitimi aldı. Piyano, keybord, saksafon çalıyor. 1979' da ilk şarkısı "Is She Really Going Out with Him?" ile hit oldu.
Rock, pop, caz, new wave ve klasik müzik çalışma ve besteleri olan müzisyenin, 5 Grammy Ödülü adaylığı var.

Beğeneceğinizi düşünerek, tüm albümü dinlemenizi öneririm.

Keyifli pazarlar,








{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-






25 yorum:

  1. Sol köşedeki Podcast'e dikkat çekmek isterim; içerikten bağımsızca ki onlardan bizde çokça var, milli sporumuz- dikkat çekmek istediğim asıl nokta sesin nasıl aktrist olabileceği, üstelik farklı roller alarak.

    Güne enfes bir başlangıç, şahane bir hatırlatma... Ve tabii ki tüm albüm dinlenecek. Teşekkürler ve keyifli pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Sevgili Buraneros :)
      Evet anlatılan olay, dünyanın her yerinde hiç durmadan yaşanıyor bizde olduğu gibi. Okurken o kadınların ruh ve duygu halini dinleyiciye aktarmaktı düşüncem. Yorumunuzdan anladığım vasıl olmuşum efenim :))

      Joe Jackson melodileri hem neşe, hem minicik hüzün ve bir sürü duygunun devinimi içinde gezdirir insanı. Denizdeki dev dalgalara kendini bırakmak gibi düşünebiliriz. :)

      Ne güzel keyif katılan bir pazar gününün ilk çimentosunu atmış olmak. Bunları dillendirdiğiniz için ben de yürekten teşekkür ederim.
      Karlı ve keyifli bir pazar olsun :)

      Sil
  2. Ne geç kalınmış bir keşif. Podcast dinleyerek geldim. Pek sevdim. Şimdi sırada Joe Jackson albümünde. Pazar gibi pazar olacak sabahından belli. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Evren,
      Estağfurullah, geç zaman değildir, olsa olsa tam zamanıdır belki. Müziği seveceğinizi tahmin ederim, verdiği duygular çok çeşitli çünkü.
      Ben çok teşekkür ederim zarif sözleriniz ve ziyaretiniz için.
      İadesi için geleceğim. @>---

      Sil
    2. Laf aramızda Sevgili Momentos, bir cevher elleriyle düştü, müthiştir, kazara mazara der ama öyle bir yazar ki inanamazsınız. Üstelik dünyanın sonuna kadar yeter ki sizin sesinizle best seller olacaklarına kalıbımı basarım. Öyle duygu yüklüdürler, espriler de şıktır.:)

      Sil
    3. Buraneros, ah bu söyledikleriniz ne harika :)) Çok sevindim, hem cevher'in gelmesine, hem sizin onun hakkında bu kadar güzel şeyler yazmanıza 🙏 Benim için de seslendirilecek yeni yazılar çıktı. Ne güzel, teşekkürler :))

      Sil
    4. Siz bakmayın Buraneros'a, durduk yere mahcup etti beni, yine de kazaradır ve çoğunlukla ara sıradır. Bazen bir iç döküştür, bazen olanı olduğu gibi yazma çabasıdır. Nadiren de, peri uğrarsa yani, bir cümleden, kelimeden, andan, zamandan, kişiden, duygudan çıkıp yazdıklarımın okuyanda öykü, şiir tadı bırakmasıdır. Sevdiğiniz olursa, sizindir. Mutlu olurum elbet :)

      Sil
    5. Evren, bloğunuza bir girizgâh yaptım ve girer girmez de parlayan bir yazı buldum. Yorumları kontrol ederseniz izninizi bekler yine de sesim :)))

      Sil
    6. Bir önceki yorumda da dediğim gibi, sevdiğiniz sizindir. Açık çek yani :)

      Sil
    7. Çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  3. Gece 5'te uyumak zorunda kalıp 10'da uyanarak, üstelik karman çorman bir rüyadan uyandıktan sonra bunlar ruhuma iyi geldi. Özellikle ikinciyi çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıp Fısıltı,
      Bu pazarı çok iyi değerlendir ve dinlendir bedenini :)) Bak seni canlandıracak, eğlenceli melodi yapısı olan bir şarkı, bunu da dinlemelisin "You Can't Get What You Want" :)
      Bol dinlenceli pazar dilerim.

      Sil
  4. Şarkılar çok güzel ve keyifli. Teşekkürler, mutlu pazarlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Beğenmene sevindim, neşeli ve enerjik bir pazar dilerim ben de :))

      Sil
  5. 2nci şarkı oturduğum yerde hareketlenmeme sebep oldu:))) Mutlu pazarlar, saygılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      O zaman kesin bu şarkıyı da dinlemelisiniz, "You Can't Get What You Want" eminim, çok keyif alacaksınız.
      Güzel bir hafta sonu ve iyi bir hafta başlangıcı olsun :)

      Sil
  6. yumuşak, dinlendiren bazen de film sonlarını hatırlatan melodiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Herkese hitap ediyor bir şekliyle sanırım. Beğenmenize sevindim :)
      Teşekkürler,

      Sil
  7. Bu şarkıları dinlemek çok iyi geldi ruhuma :) Hele ikincisi süper...
    İyi pazarlar Momentoscum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DüşTasarımcısı,
      Ah ne güzel, çok sevindim bunu duyduğuma Sevilciğim :)
      Güzel bir hafta başlasın yarın inşallah.
      Sevgiler,

      Sil
  8. Takip ettiğim bir sanatçı değil. Ama müzik bir yerlerden tanıdık. Ama hangi zamanlarım çıkaramadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Melodisi insanda tanıdık etkisi yaratıyor sanırım. :))
      İyi bir hafta dilerim.

      Sil
  9. İlkaycığım,
    Besteleri çok hoştur Jackson' ın :)) muhtemel bazı filmlerde kullanılmıştır. Kulağına hoş gelmesine sevindim.
    Güneşli haftalar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  10. Pazar günü sayende müzikle geçti 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel, şarkılar gibisi var mı değil mi Deryacım :)))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H