1 Ekim 2021 Cuma

YAŞAMIN MUCİZELERİ/BÖLÜM 2







Bu evi sırf terasından dolayı satın almıştı. Göz alabildiğine yeşilliğe açılan manzara ve terasa değen ağaç dalları, eve adımını attığından itibaren kalbini doldurmuş ve buranın yeni yaşamına iyi geleceğini hissetmişti.

Müzik sektöründeydi, çocukluğundan beri notaların uçuştuğu bir evde büyüdüğünden bu sihirli dünyadan çıkamamış, üstelik çok iyi bestelere imza atarak, bir çok ödülle bu başarıyı taçlandırmıştı.

Evin büyük bir bölümünü stüdyo olarak düzenlemesine rağmen geri kalan alanda rahatlıkla yaşıyordu.

Sabah kalktığında hemen terasın kapılarını sonuna kadar açıp sevdiği müzisyenlerden birinin çalışmasını cd çalara koydu. Tabiattaki tüm canlılar özellikle kuşlar sanki eşlik ediyordu bu ezgilere. Kahvaltısını hazırladı, terastaki masaya tepsiyle götürdü. O esnada telefonu çaldı. Stüdyodan hazırladığı partisyon için arıyorlardı. Göndermeyi unuttuğunu hatırladı ve hemen kurye şirketini aradı.

Sürekli çalıştığı şirket olduğundan onu tanıyor ve ona öncelik veriyorlardı. Kurye gelene kadar kahvaltı için terasa çıktı. Dışarda mis gibi hava vardı. Çayından bir yudum almıştı ki kapı çaldı. Kuryelerin hepsi bahçe kapısının şifresini bilir ve eve girip kurye kutusuna bırakılmış evrakları alarak dağıtıma çıkarlardı. "Herhalde başka birisi bu" deyip, aşağıya indi.

Bahçe kapısını açtığında saçları turuncu renk, yüzü çilli ve kocaman gülümseyen bir kızın, elinde kaskı ve son model motosikleti ile beklemekte olduğunu gördü.

Gelen kurye, şirket sahibinin yeğeni idi. Şirket ziyareti esnasında tüm kuryeler dışarda ve en yakın kuryenin gelmesi bir saati bulacağından amcası yeğenine rica etmişti gitmesi için. Yeğen de gideceği yerin sevdiği sanatçı olduğunu duyunca seve seve kabul etmişti.

Böylece, bahçe kapısındaki karşılaşma birbirleriyle rastlaşmayacak iki insan için hoş bir sürprizi  gerçekleştirmişti. Gerisi onlara kalıyordu.









{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: kullanılan fotoğraf Yandexten alıntıdır.



23 yorum:

  1. Hikaye yine güzel Momentoscum, eline sağlık. Sadece bir iki yerde cümle düşüklüğü var gibi. Ben azcık hadsizlik ederek 1-2 şey yazayım, sen eğer istersen göz atarsın tekrar :)

    İlk paragraf da "... kalbini de..." derken "de" havada kalmış gibi geldi bana. Yani o "de"yi gerekli kılan ilk dolan şey nedir onu çözemedim.

    "Evin büyük bölümünü stüdyo olarak düzenlediğinden, geri kalan alanda rahatça yaşıyordu." cümlesi için "Evin büyük bölümünü stüdyo olarak düzenlemiş geri kalan alanda rahatça yaşıyordu." ya da "... düzenlemesine rağmen geri kalan alanda rahatça yaşıyordu." desen kulağa daha ahenkli gelebilir gibi gibi :)

    Bir de "...terasın kapılarını sonuna kadar açıp,... " derken" açıp"tan sonra virgül fazla. Böyle cümlelerde zarf fiillerden sonra virgül kullanılmıyor.

    Hadsizliğimi mazur göreceğin inanarak yazıyorum Momentoscum. Sen okuduktan sonra yayınlamaya gerek yok bu yorumu :)

    Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Dersime iyi çalışamadım şu aralar yoğunluktan :) Haklısın. Düzeltmeleri yapıyorum hemen. İlk paragrafta "kalbinden" başka gözünü de doldurmuştu demek istedim. Ama anlamı vermiyorsa ok düzelteyim.
      Teşekkür ederim desteğine canım <3

      Sil
    2. Bak ben de yorum yaparken "...pragrafta..." yazacakken "...paragraf da.." olmuş :D Bazen gözden kaçıyor aceleyle yayınlamak isteyince insan :)
      <3

      Sil
    3. Sen söyleyince gördüm.. ve evet çok haklısın aceleyle yaptığım işlerin elime dolanmışlığı olmuştur :))) olsun ya, bu biziz yani insan. Her şey mümkün <3

      Sil
  2. Çok güzel bir yermiş, tam da yaşanılası. :) İlginç karşılaşmaları hep severiz. Keşke devamı da olsa dedirtti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Emanet,
      Ben de bayıldım :) Devamında bir sürü detay ve keyifsizlikler de olacağından bu haliyle bırakmak hoşuma gidiyor. :)) Teşekkürler canım.

      Sil
    2. Momentos ama ben bu seriyi bir "klasik aşk tesadüfleri" ayarında yazacağını hemen sonrasında da aynı hikayeyi tersine çevirip, geçen sefer yaptığın gibi bu sefer ters köşe edeceğini düşünmüştüm!!!

      Sil
    3. Sadece C,
      Tek bir hikaye üzerinden yürümeyecek bu mucizeler. Üstelik sadece aşkla da ilgili olmayacak, bakma ilk ikisinin sonucu aşka dayandı, farklı şeyler de anlatılacak. :) Ama her bölümün ardından sabotajcı devreye girecek :)) Nasıl böyle iyi değil mi? :)

      Sil
  3. Girişteki cümleler beni mest etti..teras,yeşillik kuşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiremithanem,
      Çok hevesim var böyle bir yere, o yüzden döktüm içimdekileri :)))
      Teşekkür ederim...

      Sil
  4. İlkay,
    Çok ilgimi çekti yazdıkların, ben mutlaka izleyeceğim bu filmi. Teşekkür ederim hem filmi tanıttığın hem de yazdığım seriye yorumundan dolayı :)

    YanıtlaSil
  5. İlk mucizeyi de okudum. Hayal gücünü kullanmaya açık karşılaşmalar şeklinde ilerliyor. Ve ben diğerlerini de merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      Evet, okuyucuya bırakıyorum sonunu :) Çok teşekkür ederim yorumuna :) Sevgiler,

      Sil
  6. hımm rastlantılar devam ediyor, bu da kore romantik komedisi gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Koreden etkilendik diyosun yani :))

      Sil
  7. Eve bayıldım:) Gerçekçi ve güzel bir hikaye, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Değil mi, harika bir atmosferi var. Beğenmenize mutlu oldum :) Teşekkürler,

      Sil
  8. Yani hoşlandılar mı birbirlerinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Bence evet, çünkü yeni bir ev, yeni bir soluk belki de aşkı çağırmak için zemin oluşturdu. :))

      Sil
  9. Güzel bir başlangıç, müzisyen sanırım o kocaman gülümsemeden sonra oracıkta eriyip gitmiştir :)) Teras mükemmel, bayıldım oraya...
    Son yazındaki yorumumu iptal ediyorum.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Bence de aynen öyle olmuştur. :)) Terasa hepimiz bayıldık, nasip olsun inşallah <3 Kalsaydı o yorum da, güzeldi :)
      Teşekkür ederim canım.

      Sil
    2. orjinal yazı ibaresini ben yeni yazı vurgusu anlamında algılıyordum. Hani bazen daha önce yayınladığın hikayeleri güncelliyorsun, yeni yazı olunca da orjinal diye özellikle belirtiyorsun sanmıştım. :) Bundan sonra aklımda olsun :)

      Sil
    3. A ben eski yazıları yeniden yayına aldığımda "tekrar yayındır" diyorum. Ama aklımda olsun senin söylediğin de :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H