24 Ekim 2021 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Bugünkü konuk, İngiliz keman ve viyola sanatçısı Nigel Kennedy. Klasik müzik eserlerini başarılı şekilde yorumlayan müzisyen, bir süre sonra kendine has başarılı bir müzik tarzı yakalamış ve daha sonra Polonyalı caz grubu Kroke ile birlikte yaptığı müzik ile sürdürmüştür.

Goran Bregoviç bestelerine yer verdiği bir albümünden buraya alıntıladığım Balkan esintili şarkı size tanıdık gelecektir. Ülkemizde 1969 senesinde Türkçe sözler yazılarak, Ajda Pekkan tarafından  seslendirilmiştir. 

Keyifli pazar müzikleri..







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




19 yorum:

  1. Müzik çok hoş gerçekten. Hem duygu yüklü hem de güzellikleri çağrıştıran bir yönü var. :) Mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Emanet,
      Neşeli, umut veren bir şarkı. Teşekkür ederim ziyaretine :)
      İyi pazarlar,

      Sil
  2. Uzun zaman olmuştu senin Pazar müziklerini dinlemeyeli sevgili Momentos, süper oldu var ol :) Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata Dair,
      Sevdiysen, iyi geldiyse ne alâ :)) Benden de sevgiler sana. <3

      Sil
  3. Müzik başlar başlamaz tanıdık geldi ezgiler :) Ne güzel bir parça seçmişsin yine Momentoscum <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Havayı dağıtıyor hemen değil mi.. :)))
      Bizim havamız iyi olsun yeter ki <3

      Sil
  4. Merhabalar.
    Ben de müzik enstrümanlarını icra etmek için çok çabalamıştım. Bağlama ile başladım. Daha sonra keman çalmasını öğrendim. Onsan sonra kendi yaptığım kabak kemanem vardı, onunla da çok uğraştım ve çalmasını öğrendim. Daha sonra nefesli sazlara başladım ama, hiç birini icra edemedim. Daha sonra uda başladım ve ud çalmasını da öğrendim. Ama asla mükemmel bir icracı değilim. Orta dereceyim. Yirmi bir yıldır elimi tüm müzik enstrümanlarından çektim. Ud hariç diğer sazların akortlarını yaparım. Ud için biraz zorlanıyorum. Şu anda yazlık evimizde keman, ud ve kemençe var ama, hiç birini elime alıp icra etmek içimden gelmiyor. Bahsettiğim müzik enstrümanlarını hep kendi çabamla öğrendim, ne kursa gittim ne de ders aldım.

    Paylaşmış olduğunuz sanatçının icra ettiği müzik kulağıma yabancı gelmedi, ancak tam olarak ne tür bir parça olduğunu bilmeme imkan yoktu. Siz yazınızda açıklamamış olsaydınız, asla bilemezdim.

    Pazar günü müziği paylaşımınız için emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Şu hayatta güzel olan ve paylaşılması gereken nice güzellikler var. İşte bu blog aleminde bizler, bu tür güzellikleri ortaya çıkaranları oluşturan gönüllüler oluyoruz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Vallahi bravo size. Nasıl bir istek varmış ki çalmayı başarmışsınız bir çok enstrümanı. Hep söylüyorum, müziksiz bir yaşam düşünülemez. İnsanı en rahatlatan şey bence. Hem de hüzünde, hem neşede.

      Paylaşmak en güzel şey, hepimizi gönülden kutluyorum.
      Güzel bir haftaya başlayalım inşallah.
      Saygılar,

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      :) Evet yakaladınız cidden. Sevgiler,

      Sil
  6. Müzik gerçekten de çok başkadır, teşekkürler momentos:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      Değil mi, gerçekten yaşam kaynağı. :)
      Ben de teşekkür ederim.

      Sil
  7. Teşekkürler... Keyifli bir hafta dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      Sağlıklı, mutlu bir hafta olsun hepimize :)
      Yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  8. nigel, ajda, balkan, veri good enfes ül muazzama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Yakup Kadri okuya okuya eski kelimelere takıldın :)) Senin nickname' i de derûn mu desek? :))

      Sil
  9. Çok teşekkür ederim İlkaycığım :) <3

    YanıtlaSil
  10. Nereden buluyorsunuz bu güzellikleri kuzum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Etrafımda müzikten bir duvar ördüm resmen :)) nereye dönsem harika notalar, yayınlamazsam olmaz di mi ama :)
      Beğendiyseniz benden mutlusu yok :) teşekkürler...

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H