4 Ekim 2021 Pazartesi

YAŞAMIN MUCİZELERİ PALAVRASI/BÖLÜM 2










Yine yazmış, döktürmüş yazar. Allahı var bak, ilk satırları okurken "ne güzel" dedim, "bak bir müzisyen besteler yapıp ödüller alıyor, işinde gücünde". 

Ama yok, illa bir şeyler karıştıracak. 

Şimdi bak güzel kardeşim, yazıyorsun ama biraz destekli yaz lütfen. Hiç kurye şirketi kuryesiz kalır mı? Mutlaka organizasyonu ona göre yaparlar. Hem hiç iş sektirmemiş, özenli çalışan bir şirketin sahibi kendi yeğenini gönderir mi işe allasen? 

Kurye şirketi mi bu yoksa başka bir şey mi? Sonra bana niye söyleniyorsun diyorlar. O ikisini tanıştıracak başka yer mi yok? 

Olmaz! Hiç uygun değil.








{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: kullanılan fotoğraf Yandexten alıntıdır.​



15 yorum:

  1. Kurye şirketi kuryesiz de kalabilir, çok normal bence. Götürülecek şeyleri bile kaybediyorlar da eksik personelle de çalışırlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Emanet,
      Çarşı her şeye karşı.. :)))
      Teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  2. Ahahahah bayılıyorum bu "anti" yazılara :)))
    Ayrıca kız niye kızıl saçlı ve çilli, ne demek istiyosun yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C,
      Hahahahahahahha çok daha anti olmam lazım, yumuşak kalıyorum sanki bazen :))
      Ya bende de çil vardı ama saçlarım turuncu değildi :)) çok özenirdim, valla bir şey diyesim yok :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Kendi aramızda eğleniyoruz işte :)))))))))

      Sil
  4. :)) Yorumlarda ortalığı karıştıran biri de yok ama:)) Vallahi kuryesiz kalır inanın, bize işletmenin sahibi gelmişti bir kere:) Ama erkek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Yorumlarda eğlence var ama yazıda anti hareket. :)))) Elbette ben de büyük bir şirkette çalışmıştım ancak hayati olurdu bizim tüm işlerimiz ve o yüzden elimizde resmi, gayri resmi çalışan ne kadar firma varsa arardık. Elimde ne kadar olumsuza açılan kapı varsa kullandım anti propaganda olarak. :)))

      Sil
  5. Çok hoştu Momentos 👍😊🧿🧿. Biraz daha sürseydi keşke. Görseli de çok beğendim. Yüreğine sağlık canım 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız,
      Görseldeki teras müthiş değil mi? :)) Beğenine mutlu oldum. Teşekkür ederim katılımına. :)

      Sil
  6. İlkaycığım,
    Gerçeği burnumuza dayamadan rahat etmiyor bu anti arkadaş :)))

    YanıtlaSil
  7. Yazıya farklı zaman dilimlerinde iki kez geldim ama Fransız kaldım canım. ;) Ödüllü müzisyen ile kurye şirketi konusunu birbirine bağlayamadım...
    Piyano harikaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Hay Allah sen yazının başında (orijinal yazı) diye bir ibare var, onu görüp aslını okumadın sanırım. Şu anda okuduğun yazı, önceki yazıya ithafen yazılmış karşı yazı. :))
      Sağol canım yorumun için. <3

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H