31 Ekim 2021 Pazar

BİR PAZAR MÜZİĞİ 🎵






1982 ve 1993 yılları arasında yayınlanmış bir sitcom dizisi. Hatırlayacak olanlarınız vardır belki. 

Bir barı satın alan bir adamın maceralarını konu alıyor. Tek mekanda geçen olaylar, mizahi öğeler, jenerik müziği, kadrosu ile mükemmel bir komedi dizisiydi. O zamanlar Cnbc-e  TRT de yayınlanıyordu. 

Dizinin jenerik müziği başladığında içimde arkadaşlık, dostluk, eğlence, hoşgörü ile ilgili bir sürü duygu oluşurdu. Bu şarkıyı burda yayınlayıp hem bir nostalji yapmak, hem de hatırlayacak olanlardan bir ses duymak istedim sanırım.

Keyifli pazarlar,








{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: kullanılan fotoğraf buradan alıntıdır.





21 yorum:

  1. Fırsatı kaçıramazdım:)

    Günaydın,

    Bilinir ki taze ekmek kokan, dumanı üzerinde yazılara baylırım:)

    Bu ise piyangonun dibi Sevgili Momentos; şahane bir zaman yolculuğu. Müziği keyifle dinliyorum, o yıllara gidiyorum, ne çok şey alıp dönüyorum ve bugün ilerleyen saatlerde bu yazının gazıyla hiç gitmediğim ama çok beğendiğim küçücük bir kahve dükkânının bulvara bakan minicik bahçesinde kahve içiyor, sonra da bunu yarın yazıyorum:)

    Teşekkür ederim, demek ki yazıların derinliği önemliymiş, okura kendisinden uzun yorum yazdırabilirlermiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Sevgili Buraneros :)

      İlk defa bir yazının, dün geceden yayınlanma zamanını ayarlayıp yatıp uyudum. Ve sabah yorum gelince sistemin çalıştığını öğrenmiş oldum. (malum blogger bu aralar sapıttı)

      Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı demiş eskiler ama öyle değil işte. Aynen ben de bir kaç gündür yayın için müzik araştırırken bununla karşılaştığımda, sanki kalbimin eli ayağı vardı da nereye koyacağını bilemedi onları durumu oldu. O yıllar, o yıllardaki dostuklarımız, yaşadığımız kültür ortamları, donatılmış sohbet masaları, kahkahalar, hüzünler sonra yine kahkahalar...

      Öyle çok şey vardı ki, ben buna sadece bir jenerik müziği diyemem işte bu yüzden.

      Ben teşekkür ederim, aynı hislere cevap geldiği için. :)
      Yazıyı merakla bekliyor olacağım.

      Sil
  2. Gerçekten de müzik insanın içini ısıtıyor, yüzünü gülümsetiyor Momentoscum <3 Diziyi hatırlar gibiyim ama emin de olamadım. Bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Evet mutlaka bak ve çok hoşuna gidecek eminim. :) <3

      Sil
  3. Günaydın Momentos, iyi pazarlar! Bugün zaten bir mutlu, enerjik uyandım. Şu anda da şarkıyla da daha enerjik hissediyorum. Diziyi bilmiyorum ama şarkıyı kaydettim... :)

    www.kayipfisilti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıp Fısıltı,
      Ah çok sevindim <3 Mutlu pazarlar diliyorum sana :))

      Sil
  4. Diziyi hiç duymadım ama müzik tam yaz havalarına uygun, keyifli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Ah bak önemli bir not, karanlık gri havalarda da aç bu müziği ve gör etkisini :))

      Sil
  5. Eskilerin tek bir odada geçen dizileri çok güzeldi ve kendine has bir havası vadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizlipencere06,
      Aynen katılıyorum, mekanlar ve dekor değildi, bizlerin o dizilerden almak istediği sohbetler, ince ve zeki espriler, hüznün paylaşımı ve bunun gibi şeylerdi.

      Sil
  6. Müziği hatırlıyorum ama diziyi hatırlayamıyorum iyi mi :) eskiler ne güzeldi. Alf, full house ve daha hatırlayamadığım nicesi... keşke yine yayınlansa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrs. Crumplebottom,
      Ben dizinin ilk çekirdek kadrosunun olduğu fotoğrafı yayınladım, bir de sonradan Kirstie Alley ve ünlü Fraiser dizisinden Kelsey Grammer katılmıştı diziye. Belki onları hatırlıyorsunuzdur. :)
      Ah Alf' de müthişti. :)

      Sil
  7. Bu etkiyi bıraktıysa sende ne güzel İlkaycığım. :)
    Belki de dizinin içerikleriyle de alakalıdır bendeki bu yoğun his :)

    YanıtlaSil
  8. Yeni bölümlerini iple çekerdim. Sanki Trt de izlemişim gibi geldi bana. Şu an filmden sahneler zihnimde dans ediyor. :)) Çok teşekkürler.
    CNBC-e kanalını ne çok severdim. Kapanması bir talihsizlik oldu bence. Yerine koyacak bir kanal bulamadım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Bu diziden sonra heyecanla izlediğim bir dizi daha vardı :)
      Ally Mc Beal. Belki onu da hatırlarsın. <3 Cnbc-e müthişti gerçekten. Ondan sonra bitti tv izlemelerim.

      Sil
  9. Bu diziyi hatırlamıyorum. Sanırım yaş itibari ile o dönem film, dizi izlemekten çok dışarıda gezen bir gençtim:) Yalnız 1993 sonrası Cnbc-e (bşr ara TLC olmuştu galiba) müptelası olanlardanım. İnanılmaz güzel diziler vardı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Yorumunuz üzerine hemen kontrol ettim Cnbc-e ülkemizde 2000 yılında Doğuş grubunun yayın haklarını satın almasıyla yayına başlamış ve 2015 te de yayın hakları sona erdiği için kapanıp yerini TLC ye bırakmış. Bu durumda Filmgündeminin söylediği doğru TRT de yayınlanmıştı bu dizi. :))
      Cnbc-e gibi bir kanal bir daha hiç olmadı :/

      Sil
  10. Diziyi ben de hatırlayamadım ama müzik o zamanları hatırlattı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Aa şaşırdım nedense sizin hatırlayabileceğinizi düşünmüştüm :) Belki de o yıllarda çok sıkı çalıştığınızdan tv izleyecek vaktiniz bile yoktu. O zaman tanıştırdığım için mutlu oldum. :)

      Sil
  11. öndeki amca, ted danson, yeni izledim komedi dizisini, the good place, komikli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Evet gördüm o dizide :) cheers bir başkaydı yine de :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H