5 Ağustos 2019 Pazartesi

Yeşil Kirpikli Sevgili 💚






Sıcak Ağustosta hayatımızın geri kalan kısmına devam ediyoruz. Bezmiş olanlara karşılık, başka ülkeleri gezip gelmiş olmanın keyfi var üstümde. 

Ebeveynlerimin geldiği ve o zamanlar tek ve güzel bir ülkeyken, birbirlerini paramparça etmiş ve bölünmüş kara parçalarına dönüşen ve yıllar sonra bu bölünmüşlüğün, aslında kendilerine hiçbir fayda sağlamadığını pişmanlıkla anlayan insanların yaşadığı yerlerde dolaştım. 

Kameramda çok fazla fotoğraf karesi var. Kurguyu tamamladıktan sonra yayınlayacağım. Yukardaki seramik heykel orda gezdiğim bir sergiden, detaylar daha sonra.
 
Sadece şunu söyleyebilirim ki, kalbim ve ruhum orda kaldı. 
 Aile büyüklerinden dinlediğim o güzel ülkenin yeşilliği ve dağlarından, göllerinden içtiğim suyun tadını bizzat yaşadım.

İyi ki o ülke toprakları bizde kalmamış ! İyi ki...






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: yazıda kullanılan fotoğraf ​M©MENT©S​ a aittir.​


10 yorum:

  1. Bayıldım bu figüre ben ama... Heyecanla bekliyorum diğer fotoğrafları.. Yeşilin güzelliği ve huzurunu hissettim bile. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rafaelaybüke,
      Sanatın derinliği her yerde kendini belli ediyor.. sergiden diğer fotoları gördüğünüzde daha da fazla seveceksiniz eminim. Keşke oradayken her çeşmeden içtiğim suyun tadını da ulaştırabilsem.. :) Teşekkür ederim değerli yorumunuza.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bir Tutam Karınca,
      Çok uzun süre bu kadar enfes bir sergi izlememiştim. Beğeni ve yorumunuza teşekkür ederim.

      Sil
  3. o halde detayları merakla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbulacilelektrikcisi,
      8 günlük gezide o kadar çok deklanşöre basmışım ki, şimdi oturup ayıklama işindeyim :) en kısa zamanda. Teşekkürler,

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Edischar,
      Hoşgeldiniz bloğuma :) Daha ne heykeller vardı bayılırsınız eminim. Hemen ziyaretinize geleceğim. Sevgiler,

      Sil
  5. Merak ettim simdi. Yugoslavya mi bahsettigin ülke? Resimleri bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Deryacığım, eski Yugoslavya, şimdinin parça pinçik olmuş kara parçaları bahsettiğim. Fotoğrafların bazısında azizliğe uğradım ama yine de yeterli sayıda var allahtan. :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H