27 Ağustos 2019 Salı

YİNE MİM / BİR MİM GELİR BİR MİM GİDER!






Yaşasın yeni bir blogdaşımız daha oldu ve o da mimciler kervanına katıldı 😀 
Hem bloğunu tanıyalım, hem de hazırladığı mime göz atalım isterseniz. Zira güzel sorular hazırlamış. Onun hazırladığı mim burada



1- Yaşınız 60-65 geldiğinde yaşamak istediğiniz yer?
  
Sanırım bu sorunun dışında kalıyorum. Zira artık olmak istediğim yer olan Ege' deyim. 2013 ten beri Egede geziniyorum :) Memnunum. Ancak son yurtdışı gezimde kalbim ve ruhum Ohri' de kaldı. Orayı da tercih ederim.

2- Bir hedefiniz var mı? Varsa neler?

Empati yapmayı artık bırakmak istiyorum!

3- Bloggerla nasıl tanıştınız?

2006 da blogcu.com' u keşfettim ve orda yayın hayatına başlamıştım. Ancak o sayfanın hizmetini sevmedim ve blogspot' a geçtim, geçiş o geçiş.

4- Gurur duyduğunuz başarılarınız varsa nelerdir?

Bir sene otistik çocuklara öğretmenlik yaptım ve 2 öğrencimin eğitiminde ilerleme sağladık. Bir diğer gurur duyduğum olay, elemanına mobbing yapan bir müdürü işten kovdurttum.

5- Boş vaktinizde neler yapıyorsunuz?

Kuş seslerini dinliyorum.



Nasılsa bu mimi bir çok blogger yapacak, o yüzden mimleme yapmıyorum. Can Uzunyol' a ve okuduğunuz için sizlere teşekkür ederim.






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-









36 yorum:

  1. 4. Sorunun cevabı o kadar güzel ki... Tabi bir de kuş sesleri. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Cevapladığınız İçin Çok teşekkür ederim 2. sorunun cevabı sanırsam banada uyuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Uzunyol,
      Beni mimlediğin ve güzel sorular hazırladığın için ben teşekkür ederim. Yoruldum empati yapmaktan :)

      Sil
  3. "elemanına mobbing yapan bir müdürü işten kovdurttum." bunu nasıl başardın Momentos? keşke işini düzgün yapmayan müdürleri, amirleri şutlayabilsek :) adalet yerini bulsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edischar,
      O adamın ikinci kez başka bir kadın elemana bunu yaptığını öğrendiğimde işten kovulma pahasına da olsa bunu yapıcam, gerekirse gazetelere demeç vericem dedim. Ama gerek kalmadı ve sessiz sakin, elaltından genel müdüre durum anlatıldı, bunu yaşayanlarla görüştürüldü ve ertesi sabah olağanüstü yönetim kurulu toplantısı yapılarak bir anda işte gönderildi. Neye uğradığını anlamadı bile salak! Evet adalet istiyoruz artık!

      Sil
    2. Cesaretini tebrik ederim, en erdemli hareketi yapmışsın.

      Sil
    3. Tacize uğrayan arkadaşlarımızın yüzündeki ifade, bana ömür boyu yeter. Teşekkür ederim. Sanırım hepimizin artık bir şeyler yapması gerekiyor.

      Sil
  4. Kaleminize sağlık guzel bir mim olmuş 😊 empati yapmayı bırakmayın lütfen o kadar az ki empati yapabilen insanlar anlayış kelimesi sanki çok uzakta ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandüşler,
      Çok haklısın ama bu artık yük olmaya ve yormaya başladı :( tam tersini yapsam nasıl olur acabayı denemek için kanırtılıyorum resmen. Beğenmene sevindim, teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Empati konusunda sanırım ben de tamamen değil ama biraz istiyorum. Yani empati yeteneğim çok güçlü benim, o yüzden çoğu zaman haber izlerken bile sinir krizi geçiriyorum çoğu zaman. Hani normal insan seviyesine düşse yeter :D

    Ayrıca gurur duyduğunuz başarı gerçekten gurur duyulacak biçimden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı,
      Sanırım benim de istediğim aslında bu, normale gelmek. Öte yandan yıllardır bunu anlatmamıştım ama artık istenirse bu olayın nasıl gizli bir operasyona dönüştürülüp, başarıya ulaşılabileceğini herkese anlatıp cesaretli olmalarını istedim.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. GÜZEL BİR MİM OLMUŞ, EMPATİ YAPMAYI BIRAKMAYIN BENCE TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      Elbette bu hemen bırakılabilecek bir şey değil, sadece temenni de bulundum :) Teşekkür ederim.

      Sil
    2. EMPATİ ÖNEMLİ, SEVGİLİ MOMENTOS. ÇEKTİĞİMİZ SIKINTILARIN BÜYÜK ÇOĞUNLUĞU BENCE EGOİSTLİKTEN.

      Sil
    3. Haklısin Eğitim Pınarı, doğru söze boynum kıldan ince 😊

      Sil
  7. Sevgili Momentos, empati yapmak iyidir yaa. Daha adil düşünmemizi sağlar diye düşünüyorum. Empati yapmak her zaman karşındakini haklı çıkarmak değidir elbette.

    Mobbing konusundaki tavrını kutlarım. Şimdi benim de yaşadığım benzer bir durum geldi aklıma. Genel Müdürüm bana bağlı çalışan bir bayana mobbing uyguluyordu. Sonuç seninkinden biraz farklı oldu. Önce o bayanın işine son verildi benim rahatsızlık nedeniyle izinli olduğum sırada, hem de bana sormadan. Bunun üzerine ben istifamı verdim. Bir kaç ay sonra da Gn Md'ü attılar işten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Sanırım son zamanlarda yaşadıklarımdan kaynaklı bu empati çıkışını yaptım. Elbet bunlar da geçer, ben de bu yetimle mutlu mesut yaşarım :)

      İşte mobbing de sonuç böyle oluyor hep, kadın işten atılıyor, adamlar çalışmaya devam. Açıkçası şirkete girdiğimden beri hep bu olaylar anlatıldığından dolmuşum ve tacize uğrayan arkadaşlar da benden yardım isteyince, tam sırası diye düşündüm. Tabi şirkette birbirini tutan erkek müdürler çoktu ama onlar beni tanımıyorlardı. Sessizce, mesai sonrası, onlar keyifteyken operasyonu yürüttüm, oldu bitti. Ama bu olan olay devede kulak ne yazık ki :( bizim sadece bu tür olayları yaşayanlara sessiz kalmamalarını iletmemiz gerek.
      Çok teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  8. kuşlar, çiçekler, bebekler, bayılırııım :) hadiii ohride de o zaman bi yazlık alın mademsiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      İnşallah o da olacak.. ama ev almaya ne gerek var yahu, istediğim an istediğim yerde konuşlanmak daha keyifli :)))

      Sil
  9. Ayy günün birinde bende Ege'de olabilecek miyim acaba? Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      Bence olacaksın, yürekten hissediyorum :) Teşekkürler canım.

      Sil
  10. Gerçekten de gurur duyulacak başarılar...

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir mim olmuş.
    Empati yapmak ne kadar güzel bir erdem olsa da, iyi ile kötüyü ayıran insansı hisleri biraz törpüler ve arada bırakır insanı. Etik ve adil olmak her zaman doğru olandır fakat; kendi çıkarını düşünmeyen her zaman zor da kalmıştır. Tahminimce siz de, vicdanınızın ve aklınınızın kendinize verdiği zarardan empatiyi uzaklaştırma temennisinde bulundunuz ki çok doğru bir karar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybüke S.,
      O kadar güzel aktarmışsınız ki bu yorumun altına ben de imzamı atarım diye düşündüm ☺🤗
      Çok teşekkür ederim. Sevgiler,

      Sil
  12. "empati yapmayı artık bırakmak istiyorum", dün kendi kendime "başıma ne geldiyse nezaketimden geldi" demiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbulacilelektrikcisi,
      😊 haklısınız..kalbim yoruldu benim de..

      Sil
  13. Ne kadar huzurlu ve mutlu eden cevaplar, bayıldım. İyi ki yapmışsın Momentos'cuğum <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri Makinesi,
      Nerdesin sen?! Daha 2 gün önce senden bahsediyordum bir bloggera.. 🤗😊 teşekkür ederim yorumuna, özlemişim seni 💜❣

      Sil
  14. Empati önemli de sanırım çoğu kez dozajı ayarlayamıyoruz,abartıyoruz.Denge kurabilsek süper olur sanki.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül Çelik,
      Vur deyince öldürmemek gerek di mi ama ☺ ögreneceğiz.. bende de teşekkürler.

      Sil
  15. Empati yapmayı siz bırakınca ben alabilir miyim? Ben çok zorlanıyorum insanları anlamakta. Öyle saçma geliyor ki birçok şey omuzlarından sarsıp "Salak mısın sen ya?" demek istiyorum çoğu zaman. Kendimi çok zorlayıp neden öyle yaptıklarını, neden öyle olduklarını anlamaya çalışıyorum. Sebepleri bulsam da hiç makul gelmiyor yine de çoğu şey. Nasıl yapılıyor şu empati allah aşkına? Doğuştan gelen bir beceri olmalı çünkü ben şu yaştan sonra o beceriyi "edinebileceğimi" sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat,
      Aman elleme lütfen öyle kalsın. Net ve düz bir şekilde önerini yapıp geç bence o insanlara karşı. 👍

      Sil
  16. Kuş seslerini dinlemek güzelmiş. Ellerinize sağlık. İzlemedeyim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizlipencere06,
      Hoşgeldiniz, bulunduğum yerin keyifli yanı onlar ☺ tesekkür ederim, takipteyim.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H