14 Ağustos 2019 Çarşamba

Sarı Yaz, Yaşam, Yeni Bloggerlar









Ağustos, sıcaklık derecesi olarak en yüksek ay oldu sanırım ve hareket etmeyi en az istediğim ay. Daha önceki yazlardan biliyoruz, elbet geçiyor, sonbahar tüm güzelliğiyle doldurmaya başlıyor her yeri. Bir iki ay içinde bir taşınma gerçekleşecek sanırım. Her ne kadar taşınmanın zorluklarını biliyor olsam da, bu sefer ki yepyeni bir şeyin başlangıcını temsil ettiğinden içim rahat.

İnsan yaşamında ne kadar çok şey deneyimliyor, düşündüm de. Her seferinde bitecek sanıyorsun ama öğreti hep devam ediyor. Artık bir şeyler bittiğinde, arkasından yeni ne gelecek diye bekliyorum. Yaşam öğrenmek için güzel bir yer.

Bu arada yeni blogger arkadaşlarımız olmuş. Bir zamanlar ne üzülürdük bloglar teker teker  kapanıyor ve sessizliğe bürünüyor buralar diye. Eminim çoğunuz zaten tanımaya başlamışsınızdır. Zira çok keyifli bloglar. Ben de onlara hoşgeldin demek istedim. 



Dönüşü Olmayan Orman -  https://forestofnoreturn.blogspot.com

Bloğunda film, dizi, kitap, belgesel, çizgi roman incelemeleri yayınlıyor. 2018 de yayına başlamış. Tavsiye ederim.




"Merhaba, ben Can. Çoğunlukla okur, bazen yazarım. Burayı kafa defteri olarak kullanıyorum. Burada kitap incelemeleri, alıntıları; ilgimi çeken konular ve karalamalarımı paylaşıyorum." diye yazmış. Çok keyifli bir playlist yayınlamış, dinlemenizi öneririm.
Merhaba, ben Can. Çoğunlukla okur, bazen yazarım. Burayı kafa defteri olarak kullanıyorum. Burada kitap incelemeleri, alıntıları; ilgimi çeken konular ve karalamalarımı paylaşıyorum. Yazının Devamı Ve Daha Fazlası İçin : https://www.kafadefterim.com/



Taha, bloğunda ilgi duyduğu konuları yazmakta. Bloğunda Endüstri, Müzik, Kitap, Sinema, Spor, Yaşam bölümleri var. Henüz çok yeni olmasına rağmen çok detaylı ve iyi incelediği konular var. Beğenirsiniz.



Edischar, bloğunda kendini tanımlarken şöyle yazmış:  "Bu blogun bir amacı var. İç disiplinimizi arttırma. Tembelliğimden sıkıldığım bir günün sonunda içsel motivasyonumu kendi içimde bulup fişeklemeye yeltendim.İyi ki de yeltenmişim.Deneyimlerimi, hedeflerimi, günümü sizinle paylaşıyorum ve hayal kuran arkadaşları benimle beraber ilerlemeye davet ediyorum...." Devamını bloğundan okursunuz, hem sade bir şıklığı var bloğunun, eminim seveceksiniz.




Kedi Mırıltısı nickiyle bloğunda yazan Zeynep, hakkında bölümünde şunları yazmış: "Benim adım Zeynep. 1997 doğumluyum. Egeliyim. Küçüklüğümden beri yabancı dillere karşı hep ilgim olmuştur, özellikle de ingilizceye. Lise hayatımın son iki senesinde de edebiyata olan ilgim oldukça arttı. Bolca kitap okumaya ve denemeler yazmaya başladım..." Bloğunda gezi yazıları, müzik, kitap, özel zevklerine dair yazılar paylaşmakta.








Merhaba, ben Can. Çoğunlukla okur, bazen yazarım. Burayı kafa defteri olarak kullanıyorum. Burada kitap incelemeleri, alıntıları; ilgimi çeken konular ve karalamalarımı paylaşıyorum. Yazının Devamı Ve Daha Fazlası İçin : https://www.kafadefterim.com/


{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: fotoğraf ​M©MENT©S​' a aittir.


 

22 yorum:

  1. Çok teşekkürler Momentos :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akkurttaha,
      Rica ederim.. uzun soluklu ve kaliteli yayınlara diyorum. :) Sevgiler,

      Sil
  2. Canınıza sağlık Sezen hanım,özlemişim mısralarınızı..müzik yine çok güzel,blooglara hemen göz atıyorum..
    Güzel kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiremithanem,
      Nerdesiniz, sanırım yaz ve memlekete gelme telaşı oldu sizde? Neyseki sonbahar geliyor, artık daha sık görüşürüz bloglarda :)
      Müziği beğenmenize sevindim. Sevgiler gönderiyorum.

      Sil
    2. Geldim çok şükür,tatil ne yazık ki bitti🙈
      Artık sonbaharımız gelsin sımsıcak renkleriyle.
      Özlemişim,takipteyim💗

      Sil
    3. Hadi hoşgeldiniz ailecek :)
      Evet sonbaharı soluksuz beklemekteyiz valla. Sevgiler kucak dolusu :)

      Sil
  3. Momentos! Çok mutlu oldum. Ben de sana bir mim attım, uğrarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edischar,
      Ben de tanıdığıma mutlu oldum. Nice güzel yayınların olsun. Hemen geliyorum :))

      Sil
  4. Gerçekten de taşınma zor bir olay, yeni Blogger arkadaşlarımızı tanıttığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      Inşallah kolay bir şekilde üstesinden geleceğim taşınmanın 😊 yorumun için ben tesekkür ederim.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Can Akgün,
      Şimdiden bloglarınızı izlemekten keyif alıyorum. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Öncelikle taşınmışsınız, hayırlı uğurlu olsun , en önemlisi de içinde huzurlu olursunuz umarım:)
    Blogumu paylaşmışsınız çok sevindim, çok ama çok teşekkür ederiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı,
      Yok henüz taşınmadım ama aynen sizin söylediğiniz gibi olacağına inancım sonsuz :) Teşekkür ederim.
      Paylaşımlarınızın çoğalmasını dilerim. :) Sevgiler,

      Sil
    2. Ah evet 1 2 ay içerisinde demişsiniz. telefondan giriyorum tatildeyim fark edemedim kusura bakmayın artıkk:)

      Sil
    3. Kusur olur mu, ben harika bir önsezi olarak aldım o mesajı :)) gerçekten öyle olacağına inancım katlandı :)) iyi tatiller diliyorum. Sevgiler,

      Sil
  7. eveet eveeet gelsin hep yenileer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Blog dünyası bence hiç bir zaman bitmeyecek :))

      Sil
  8. Çok teşekkürler. Hepsini takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      Ah ne güzel. Çok teşekkürler 😍

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H