25 Ağustos 2019 Pazar

📗 KİTAP MİMİ




Sevgili Bloggerlarımızdan İrem Can' ın başlattığı kitap mimine, Bilginin Penceresi katılıp (mimi burdan okuyabilirsiniz), beni de mimleyince bunu devam ettirmem kaçınılmazdı. Aşağıda soru ve cevaplar.


📖


1- Kitap size ne kattı?

Fikirlerimin gelişmesinde, hayata ve insanlara bakışımda önemli rol oynadılar. Düşünce yapım, kitaplar sayesinde oldukça geniş bir açıya vebilgi donanımına sahip oldu. Hayal dünyamın zenginliğini de es geçmemek gerek. Çok önemli bir dost benim için kitaplar.

2- Kitap arkadaş mıdır?

Kesinlikle evet diyorum ve sırdaş diyerek artırıyorum.

3- Neden kitap okuyorsunuz?

1. sorudaki cevaplarım için.

4- Kitabı ne sıklıkla okuyorsunuz?

İhtiyacımın ne zaman hasıl olacağını bilmiyorum ama bu süre bazen üç ayda bir de olsa, bir başka zaman iki günde bir kitap bitirmeme engel bir durum teşkil etmiyor. İhtiyacın zamanı ve kapasitesi belli olmaz.

5- Hangi tür kitapları okuyorsunuz?

Şiir, biyografi, tarih, felsefe ve aşk konulu kitaplar.

6- Kitap yazmayı düşündünüz mü?

Bir adet şiir kitabım var. Ve diğer tüm yazdığım herşey bloğumda. 

7- En sevdiğiniz yazar kim?

Bu soru çok kapsamlı. Dönem dönem çok sevdiğim ve ilgi duyduğum yazarlar, şairler oluyor. Ama hiç bir zaman es geçemediklerim Özdemir Asaf, Behçet Necatigil, Alain De Botton, Oruç Aruoba, Ferit Edgü.

8- Kitapları ciltler misiniz?

Hayır böyle bir alışkanlığım yok.

9- Gezi kitaplarını sever misiniz?

Evet, oldukça fazla bilgi almışlığım vardır onlardan.

10- Kitap alırken kapağına göre mi seçersiniz?

Bazen bazı kitaplardaki baskı türü beni çeker. Seçilen kitap ismi ya da arka kapaktaki yazı bende bir yerlere dokunur ve alırım. Ve genellikle de yanılmam.  



Bu mimi yapmak isteyenler parmak kaldırsın lütfen 😁
mimleyeceğim


 












{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-



.​

27 yorum:

  1. Kısa ve net , eline sağlık :) Şiir kitabını merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edischar,
      Teşekkürler canım. Anıltı isimli 1995 (fi) tarihi çalışması :)

      Sil
  2. kitap okumak kötü bişiy :) çok şey öğreniyon düşünmeyi öğreniyon düşününce bizim ülkede yaşamak zor. öğrenmemek lazıım :) asaf ve necatigil çok sevilesiler :) edgü çok okuduum. botton bak çok denişik düşünenlerdeen seviyore. aruoba bak ona henüz alışamadıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Evet yaa, bilmek herşeyi farklılaştırıyor..haklısın.
      Ortak zevklerimiz var ne güzel :)

      Sil
  3. Kısa ama güzel cevaplar olmuş Momentos, kitap mim yazınızı beğendim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      Beğenmene sevindim.. Ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Kitapları ciltlemek hiç aklıma gelmemişti.
    Net ve güzel cevaplar...
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. En çok birinci soruya verdiğin cevabı beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Teşekkür ederim, :) mimi yapmak isterseniz buyrun.

      Sil
  6. Merhabalar güzel cevaplar vermişsiniz elinize sağlık :) aslında ben sizi çok önceden mimlemiştim ama benim hazırladığım bir mim olmadığı için ekstradan haber vermemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akkurttaha,
      Aaa haberim olmadı, kusura bakma :( senin için de yapmış kabul ediyorum bu mimi o zaman. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Çok güzel bir yazı keyifle okudum siir kitabinizi da okumak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahya Aydoğmuş,
      Ben teşekkür ederim mimlediğiniz için. İnternette var sanırım. "Anıltı" kitabın ismi. Eğer bulamazsanız haber verin, adresinize postalarım. Sevgiler,

      Sil
  8. Net, güzel cevaplar olmuş. Emeğinize sağlık:)Şiir kitabınızı çok merak ettim en kısa zamanda okumak isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      Yapmak isterseniz sizi mimleyeyim :) Çok teşekkür ederim. Size de postalarım kitabı.

      Sil
  9. Kitapsız dünya olmaz. Çok güzel mim olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      Katılıyorum, kitapsız hayatı düşünemiyorum. Teşekkürler :)

      Sil
  10. İyi bir yolculuk olmuş;etrafta edebi rüzgarlar esmiş:)) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven Serin,
      Evet iyi de oldu valla :) Yapmak istememz misin?

      Sil
  11. Keyifli sorular,keyifli cevaplar😊Kitap çok ayrı ve özel bir dunya❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incidennotlar,
      Ne güzel söyledin İnci, gerçekten çok özel bir dünya :) teşekkürler canım.

      Sil
  12. Momentos, yeni bir etkinlik başlattık. Seni de etkinlikte görmek isterim :) Link bırakıyorum.
    http://edischar.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  13. İlkay Özgür,
    İyi ki kitaplar var, iyi ki cümleler var, iyi ki sözcükler var <3 teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. 3. sorunun cevabı hoşuma gitti. 10. soruya verdiğin cevap tam da benim düşündüğüm gibiydi. Kitapların ismi ve arkasında yazılan yazıdan etkilenirim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet,
      Kitap, eğer yazarını tanımıyorsam bana kendini o şekilde tanıtabilir ve sezgilerim beni hiç yanıltmadı cidden :))
      Çok teşekkür ederim yorum için.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H