10 Ağustos 2019 Cumartesi

Baştanbaşa Balkanlar Gezisi 4






Akşam Makedon gecesinde oynayıp eğlendikten sonra, sabah yola çıkıp Struga ve St.Naum' u gezdik. Ohrid gölünün doğduğu yerde sandalla dolaştık, gölden su içtik ve çok lezzetliydi.  St. Naum Manastırı, Sarı Saltuk Türbesi, St. Panteleymon kilisesi, Sveti Jovan Kaneo Kilisesi (Before The Rain filminin çekildiği yer), Ohrid Kalesi, Ohrid evleri ve çarşısını gezdik. Tekne gezisi ile sonlandırdığımız günün yorgunluğunu, göle girerek attık.




St. Naum Manastırı

St. Naum Manastır
  


St.Panteleimon Kilisesi

Ohrid gölünün doğduğu yerde sandalla gezdik.




Berrak olduğu kadar tadı da çok güzeldi suyun.
Ohrid merkez

Ohrid kalesi

Kale


Eski evler





St. Sofia Kilisesi

St. Sofia Klisesi

Kilise

St. Sofia



Ohri Halveti Tekkesi

Halveti Tekkesi


Ohri gölünde tekne ile gezinti

Ohrid Kalesine denizden bakış



St. John kilisesi (before the rain filminde geçen mekanlardan)

St. John kilisesi uzaktan







(devamı var)







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






not: fotoğraflar ​M©MENT©S' a aittir. 




14 yorum:

  1. Harika fotoğraflar :)) Ohrid'i gezmiştim ben de, çok güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Muhteşem bir gezinin ürünleri o kareler :) Benim kalbim ve ruhum Ohrid' de kaldı. Kiralık bir ev bulup yerleşmeyi bile düşündüm :))

      Sil
  2. oooo şimdilik gezinin gözdesi ohriid belliiii :) ay yerleşebilirsin ki. orlarda evler ve hayat ucuzmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Aslında her yeri sevdim ancak yaşamayı düşünürsen diye sorarsan Ohrid' i tercih edebilirim. Göle girmek bana çok iyi geldi ki hayatımda ilk defa bir göle girdim :)) Tekrar gidersem haber veririm belki beraber gideriz :)

      Sil
  3. Sayenizde bizde gezmiş kadar olduk. Harika fotolar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      Çok teşekkür ederim. Keşke hep birlikte gezebilsek :)) ne güzel olurdu.

      Sil
  4. Kış mevsimi gitmiştik, Ohrid yolunda tipiye yakalandık. Yazın gitmek varmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      O eminim onun da ayrı güzelliği vardır. Bence göle girecek şekilde tekrar gidin. Cidden bambaşka büyüsü var. Geceleri göl kenarında enstrümanıyla canlı müzik yapan sanatçıları var. O atmosferi tatmanızı isterdim. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  5. Evleri çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Çay,
      Evet, Bolu ve civar yöresindeki evleri andırıyordu. Hepimiz çok beğendik.

      Sil
  6. Tam gezilecek yerlermiş, sayenizde gördük :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edischar,
      Gezdiğimiz her yerde bir başkalık vardı. İnşallah bir gün kendi gözlerinizle de görürsünüz :))

      Sil
  7. Arkadaşım nerelere gitmiş,senin adına çok sevindim canım. Fotolara merakla baktım. İyi yapmışsın bu geziye çıkmakla Sezer'ciğim. Sevgilerimle canım )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Evren,
      Canım harika bir geziydi.. tüm duyguların içiçe girdiği ve kendimi kalbimde hissettiğim günler yaşadım. Teşekkür ederim güzel yorumun için. Darısı başına :) Kucaklıyorum seni :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H