16 Ocak 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵






Bu pazar yayın biraz aceleye geldi. Ölü bir dostun doğum günü kutlaması, ardından bir başkasını uğurlama derken ocak ayını yarıladık.

Sıkkın bir canla bu müzik çıkabildi yayına.
1957 yapımı bir film "Yunusun üzerindeki çocuk".
Bu şarkı da filmden.

Aşktan bahsediyor. Belki de zor günleri yaşanır kılan tek şeydir aşk.
Şarkının Türkçe' ye çevrilmiş sözlerini de usulca bırakıp, huzurlarınızdan iyi pazarlar dileyerek çekiliyorum.

* * * *

aşk denilen bu şey nedir?
bu nedir, bu nedir
gizlice kalbimizi yöneten bu şey nedir?
ve hisseden her kim olursa olsun nostaljiktir

aşk denilen bu şey nedir?
bu nedir, bu nedir
kahkaha, gözyaşı, günışığı, yağmur
hayatımız, sonumuz ve başlangıcımız
hiç ağzı olmadı
henüz bulmadı ve söylemedi

aşk denilen bu şey nedir?
bu nedir, bu nedir
saniyesinde, kanatlanırsın
ve aynı anda hüznü ve neşeyi tadarsın

aşk denilen bu şey nedir?
bu nedir, bu nedir
amacı seslendirten bu şey nedir?
seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum.







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-



22 yorum:

  1. Şarkı günü ele geçirdi. Müthiş, içe işliyor, ele geçiriyor, hayatı sevdiriyor. Hadi şimdi güzel bir kahve yap otur bu filmi izle diyor. Ama ben filmi izlemeyeceğim, özellikle pandemide film izleme özürlü biri olarak. Şu anın, sabahın, kar kokan havanın tadını çıkaracağım daha iyi bir fikrim var:)

    Teşekkürler Momentos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros,
      Nasıl kadife gibi bir melodi değil mi? insanı usulcacık sarıyor. Ben de şu anda izlemeyeceğim ama içte bir yerlerde diyor ki bir ses "sen zaten bunu çooook eskiden izlemiştin" bilemiyorum mümkündür.
      Ah demek orda kar var, burda şu an sadece soğuyu :)

      Enfes bir gün dilerim. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Günaydın Momentoscum ♥️

    Sevgili Buraneros'un dediği gibi şarkı içine işliyor insanın. Ölmüş bir dostun ardından nasıl yas tutuyorsak yitip giden aşkların ardından da yas tutuyor insan. Ama üzerinden zaman akıp geçince akılda sadece güzel anılar kalıyor. Acıya alışıyoruz :) Şarkının devamındaki dans sahnesi çok güzel. Tam da hayat gibi bir hüzünlenip bir neşelendiriyor insanı filmden alınan bu sahne. Baştaki hüzne değil, sondaki neşeye odaklanmak istiyor canım bugün. Bu güzel müzik için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın KuyruksuzKedim <3

      Hayat dalgalı bir deniz, Allahtan beni deniz tutmaz :) Dediğin gibi hüzünden sonraki neşeye odaklanıyorum.
      Ben çok teşekkür ederim sana bu güzel cümleler için :))
      Kalpten sevgiler,

      Sil
  3. Kadının sesi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Ne kadar yumuşak değil mi? Tekrar tekrar dinliyorum, ruhumu okşuyor sanki :)

      Sil
  4. Hiç de aceleye gelmiş gibi değil Momentos. Yine çok güzel bir seçkide bulunmuşsun. Hayat gibi. Çok beğendim. Emeğine, yüreğine sağlık. İyi pazarlar olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcığım, <3
      Teşekkürler canım ya.. sanırım bu mükemmelliyetçilikten oluyor. Yayın günü boş geçmesin diye çok derinlemesine bir araştırma olmadığı için söyledim. Zaten burda yayın olması gereken gün hiç bir şey yoksa öldüğümü anlarsınız :)))
      İyi pazarlar canım :)

      Sil
    2. Allah korusun canımm. Ağzından yel alsın.

      Sil
    3. Takdiri ilahi 🙏 🤗

      Sil
  5. Merhabalar.
    Güzel bir ses ve usta bir yorumcunun elinden hiçbir şey kurtulmaz. Her ne kadar aceleye gelmiş olsa da güzel bir müzik. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Gerçekten de dediğiniz gibi, kadife bir ses her şeyin üstünü örtebilir. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz ve yorumunuz için.
      Saygılar bizden.

      Sil
  6. boy on a dolphin, ege adalarında çekildiği için merak etmiştim, hydra adasında, ege adalarının hepsine gitme planım var, çoğuna da gittim zaten, ay sophia deyincee, vittoria de sica ile olan filminde bir mambo italiano dansı var, hayranım o danslarına, ikisinin, filmi de defalarca izledim, yutupta o dansı sık sık izlerim neşelenmek için, bir de sophia nın clark gable ile it started in naples filmi var, capri adasında, oraya da gidicem işallah ve sophia halen positano da yaşıyor, neşeli, eğlencel ve hep halkın içinde, gidince onunla tanışıcam işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Benim sadece Rodos ve Kos adalarına gitmişliğim var, ikisini de çok beğenmiştim. Bahsettiğin mambo italiano' yu araştırayım bakim.
      Kısmet olsun inşallah hepsine gidelim :))

      Sil
  7. Sophia Loren'in her zaman ki güzelliği yine üzerinde, performansı da harikaydı. Sayende güzel birkaç dakika geçirdim. Çok teşekkür ediyorum. :)
    Kaybettiklerimizle geçirdiğimiz zamanlar avuntumuz olsun. İyi pazarlar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmgündemi,
      Gerçekten çok hoş bir kadın :) Çok sevindim beğenmene canım. <3
      Kaybettiklerimizle yoksunlaşıyorsak da, elimizdeki anlarla kocaman bir dünyamız oluyor.
      Yeni haftaya selam olsun. :)

      Sil
  8. Hoş bir şarkı, dinlendirici ve huzur verici geldi bana. :) Sözler de güzelmiş. Pazar günü neredeyse bitti iyi pazarlar dilerim. Bugün yoğundum biraz, kafam da dağınık, blogları ancak ziyaret edebildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Duygucuğum, ama cidden önemli değil. Her gün bizim :)
      Güzel bir hafta olsun sana ve hepimize :)

      Sil
  9. Klip ve şarkı, her ikisi de çok güzel:) Hanımefendi yıllarca hayranlıkla izlediğim bir kadın :) Güzel bir pazar akşamı motivasyonu oldu. Mutlu haftalar şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Bu motivasyonla harika bir hafta olsun o zaman 😊
      Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için 🙏

      Sil
  10. Aceleye gelen bile şifa niyetine canım,harika bir seçim. Ben yatmadan önce dinleyerek ilacımı aldım🤗
    Yeni haftan senin de sıkkın canına neşe, şans ve mucizeler getirsin💃🧚‍♀️🍀
    Sevgiler 🙋‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata Dair,
      Ah ne güzel, beğenmene mutlu oldum canım <3
      Hayatın bize daima sürprizleri vardır, hazırım :))
      Çokça sevgiler gönderiyorum.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H