30 Ocak 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵




Bugün İzmir' den çok yönlü birini yayına konuk ediyorum.

74 yaşındaki Ali Kocatepe, besteci, söz yazarı, yorumcu, müzik yapımcısı ve spor spikeri olarak bilinmekte.

Yaptığı şarkılar, yazdığı sözler ve besteler çeşitli sanatçılar tarafından seslendirildi. Yukarda yayına aldığım şarkı 1974 senesinde 1. Toplu İğne Beste yarışmasında 3. lük almıştır.

Keyifli ve umutlu bir şarkı olduğunu düşünüyorum. Ali Kocatepe' nin yormayan, yumuşak sesi ve bestesiyle güzel bir pazar günü geçirmenizi dilerim.


İyi müzik hiç bir zaman ölmez.








{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




21 yorum:

  1. güzel mesajlar içeren bir şarkı, duymamıştım daha önce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      1970 li yıllarda Ali Kocatepe besteleri ve seslendirdiği şarkılarla çok meşhurdu. Belki yetişememiş olabilirsiniz o yıllara. :)
      Çok teşekkürler yorumunuza. İyi pazarlar,

      Sil
  2. Podcast'i daha önce spotify'da dinlemiştim, sabah dinlerken anladım ve bir yorum yapmışım gibi hatırladım. Sonra bıraktım. Yapmadıysam tekrar olacak belki ama söylemesem olmaz diye düşündüm.:) Kadın karakterin cümlelerinin seslendirilişi ve kahkaha ve ardındaki ifadeler çok karakterliydi. Sesle resim çizmek gibi:)

    Naif şarkıların, şarkıcıların olduğu yıllar işte, şanslı çocukluklar biz için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros,
      Hayır daha önce yazmadınız çünkü blogda yayınlamadım. Spotify'da dinlemişsiniz. Ne güzel oldu bu yorum, çünkü bu seslendirdiğim kadın öyküsünde, seslendirmeyi biraz abartmış olabilir miyim acaba diye düşünmüştüm. :)) Keşke spotify'da bir an önce yorum yapılabilecek alan açsalar ne kadar iyi olur.

      Gerçekten ben de aynen sizin gibi düşünüyorum. Yaşadıklarımdan memnunum. :)
      Çok teşekkür ederim yorumunuz için.
      Sevgiler,

      Sil
    2. Sevgili Buraneros, sizden bir şey rica edebilir miyim? Yorum yazarken bahsettiğiniz podcastin başlığını da yazar mısınız? Her seferinde arayıp tarıyorum, bahsettiğiniz podcasti bulamıyorum. Biliyorsunuz kediyi öldüren merak, ben de çatlayacağım meraktan. Momentos'un tüm podcastlerini dinliyorum ama sizin yorum yaptıklarınızı bulamıyorum :(

      Sil
    3. KuyruksuzKedim,
      Ben sana hemen yardımcı olayım sıcağı sıcağına :) Sevgili Buraneros' un yorum yaptığı yayının ismi ÖLÜ/Leyla Erbil öyküsünden.
      Yayınları her gün değiştirmeye özen gösteriyorum. O yüzden yeni yayında, yeni podcast devreye giriyor. :)

      Sil
    4. Burada kastedilen dün sol köşedeydi.... diye devam ederken esas hızır yetişmiş:)

      Sil
  3. Bunu çok duydum ama kimin söylediğini bilmiyordum. Paylaşım için teşekkürler, huzurlu ve sağlıklı pazarlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Ben teşekkür ederim yorumuna. :)) güzel bir hafta dilerim sana.

      Sil
  4. Ali Kocatepe'nin gençliği ne kadar farklıymış. Saç sakal birbirine karışmış. Eşiyle birlikte yıllarca severek dinledik sanatçıyı. 74 yaşına gelmiş, daha uzun yıllar birlikte oluruz umarım.
    Şarkı müthiş umut dolu sözleriyle dilimizden yıllardır düşmedi, düşmez de inşallah.
    İyi pazarlar diliyorum :)
    Buraya geldiğimde bir an bugün pazar mıydı diye düşümdüm... Her gün birbirine benzemeye başladı evde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmgündemi,
      Ah ah sonra o saçlar döküldü :)) ama bütün şarkıcıların gençlik zamanları inanılmaz.
      Ali Kocatepe' nin gruplar halinde coşkulu şekilde söylenen bir şarkısı daha var belki bilirsin. "Akdeniz Çocukları" Bütün şarkıcılar bir araya gelip seslendirmişlerdi, hey gidi günler..

      İster şiirlerle, ister şarkılarla, ister resimlerle umut hep yanımızda olsun :))
      Sevgiler <3

      Sil
  5. Severim Ali Kocatepe'yi :)

    "Bundan böyle düşünerek atın adımlarınızı" sözleri düşündürüyor beni. Düşünmeden atılan adımların öncesinde durup düşünmek mümkün olmuyor her zaman. Olsa durup düşünür zaten insan. Dün canım Ceren'in yazısına da aynı yorumu yazdım. Keşke öyle yapmasaydım, böyle yapsaydım gerçekliği olmayan bir dilek. O an yaptığımızdan farklı bir şey yapma olasılığımız yok bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Senin bu söylediğin şeyi yaşlıların "gençliğinizin kıymetini bilin" dediklerinde yaşardım. Nasıl bileceğiz ki, zaten yaşıyoruz işte" derdim. :))

      Ama bu şarkıdaki cümleyi şöyle algılıyorum nedense ben; istediğin gibi yaşa ama bazı şeyleri düşün ve yavaşla, hemen öfkelenme ve o öfkeyle ayağa kalkma, sevdiğin şeylerin peşinden gitmeye çalış her ne kadar paranın köleliği seni yanına çekmeye çalışsa da, bu hayat senin sen nasıl ister ve hissedersen öyle yürüyecektir, o yüzden kendini mutlu et!

      Nasıl ama :))))) iyi yazdım di mi? :)))


      Sil
  6. Merhabalar.
    Ali Kocatepe'den keyifli bir Pazar günü müziği dinlettiniz. Emeğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Hoş geldiniz, beğenmenize sevindim. Çok teşekkürler yorumunuz için.
      Bu arada siz ne zaman açacaksınız yorumlara yazılarınızı?
      Selamlar,

      Sil
  7. Hey gidi günler heyyy! Ne güzel hatırlatmadır böyle. Hemşerim, üstelik Giritli:) İnanır mısınız, yıllarca aklıma bile gelmedi. Ne yapar ne eder şimdi bilmiyorum. Twitter kullanmadığım halde Google dan twitter hesabına girdim. Sağ olmasına sevindim. Hala İzmirliye yaraşır güzel mesajlar vermeye devam ediyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Duruşu, konuşması, tavırları, sesi, gençlik yıllarımdan beri ilgimi çeken ve hiç değişmeyen biri. Adnan Saygun' da, başka yerlerde konserleri oluyor, takipteyim. :))
      Bu şarkı başlı başına bir umut. Size güzel şeyleri hatırlattığım için çok sevindim. :)
      Teşekkürler yorumunuza.

      Sil
  8. Gençken ne çok dinlerdik, şarkıları unutulmaz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Yumuşak, tatlı melodilerle ne güzel şarkıları var gerçekten.. <3

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H