31 Mart 2024 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵



Sneha Prakash

Sosyal medyada bir görüntü eşliğinde dinlediğim şarkının ve sesin sahibinin peşine düştüm. Yabancı kaynaklardan oldukça kıt bilgilerle bugünkü yayını yapmaktayım. Ancak bu sesi konuk etmeye değer inanın, Shena' nın, "ses" denilen enstrümanla nasıl oynadığını dinlediğinizde hak vereceksiniz. Büyük ihtimal animasyon filmleri şarkılarıyla tanınan bir şarkıcı ama yolu çok parlak bence.
Aşağıda hakkında edindiğim bilgiler bulunmakta.

"Sneha, pop ve Indie pop konusunda uzmanlaşmış, Hindistan kökenli İngiliz bir şarkıcı ve söz yazarıdır. Şarkıları, unutulmaz melodileri dinleyicileriyle bağlantı kuran anlamlı sözlerle birleştiriyor. Sneha, benzersiz sesi ve büyüleyici performanslarıyla tanınan, müzik sektöründe yükselen bir yıldızdır.
Şarkıcı Sneha Prakash'ın, Cinderella şarkısı "So This Is Love" ın sözlerini söylediği 30 saniyelik video klibi o kadar popüler oldu ki, birisi YouTube'da bunun 30 dakikalık bir döngüsünü oluşturdu. Büyülü şarkı sosyal medyada birçok kez kullanıldı ve herkes artık Sneha'nın tam cover versiyonunu yüklemesini bekliyor. Şarkıyı ve diğer pek çok harika cover'ı güzel sese sahip şarkıcının albümlerinde bulabilirsiniz."

Youtube' da ve TicToc' da sanatçının profilini ziyaret edip, şarkıları dinlemenizi öneriyorum.

Bu pazar sesini duyup, aşkla peşine düştüğüm Shena gibi, siz de aşkla parlayan bir gün geçirin dilerim. Zira sandıklara gideceğimiz seçimin sonuçlarından ziyade bizi, dinlemek istediğimiz müzikler mutlu edecektir.

Keyifli pazarlar,






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-





12 yorum:

  1. Muhteşem bir keşif teşekkürler:) Fakat Sevgili Momentos, dinlerken şöyle bir yorum aktı zihnimden: Tıpkı dedemin köyünde, görkemli dağların ıssızlığında ve bir yaz sıcağında, çakıl taşları üzerinden buz gibi akan -onların deyimi ile- Isıtma'nın suyunun tadında akıp gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dostum, aynen yazdıklarına katılıyorum, akıp gidiyor resmen bu şarkı mı şiir mi ne desem bilemediğim, sihir gibi bir şey :) Beğenmene çok sevindim.

      Sil
  2. Kendisi de animasyonu gibi çok tatlıymış. Şarkısı da mükemmeldi. Çok teşekkürler sevgili Momentos. ❤️
    Seçimler, oy kullanmak iyi hoşta akşam olup torpil patlatıp kornalardan elini çekmeyenler mesaiye başladığında benim şalterler atıyor. Her seçim aynı stresi yaşamaktan bıktım artık 😔Kulaklıkları şimdiden hazırlamalı 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi, değil mi ben de bayıldım bu tatlı kıza. <3
      İşte tam o zamanlar için bu müziği hazırladım :) :D :T

      Sil
  3. Ne tatlı bir ses! :)
    You tube'da başka videolarını da dinledim, :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmekçikız,
      Dinlerken adeta uçuyormuş hissi yaratıyor.. :)
      Ne güzel, beğenmenize çok sevindim. <3

      Sil
  4. İnsanın içine işleyen ne güzel bir ses. Kalabalıklar içinde bazen sesler kulakları tırmalarken ne iyi geldi bu sakin ses.
    Teşekkürler sevgili Sezer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Makbule Hocam,
      Tam da bugüne çok iyi gelir diye düşündüm açıkçası, adeta merhem :)
      Çok mutlu oldum beğenmenize, teşekkürler :F

      Sil
  5. Sesi hoş ve dinlendirici. Dinlemesi keyif veriyor, paylaşım için teşekkürler. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucuğum, yorumunla tekrar açtım, tam da bir çalışmanın ortasındaydım, o kadar iyi geldi ki bana da :) :A
      Ben de teşekkür ederim :F

      Sil
  6. Bence de sanatçının yolu parlak sevgili Sezer Hanım. Keşfinizden dolayı tebrik ediyorum. Sesinin güzel oluşunun yanında şarkıyı icra ederkenki tonlamayı muazzam kullanıyor.
    Sizin de aşkla parlayan günleriniz olsun. Çok teşekkür ediyorum paylaşım için. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesi ne kadar kadifevari değil mi, müthiş hakim üstelik. :)
      Keyifli dinlemeler diliyorum Nazlı Hanım <3

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H