23 Şubat 2023 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 43 📻




 



"Blog Dünyasında Bu Hafta" programının 43. nde yine beraberiz. Bu programı yayınlıyorum diye sanmayın ki asrın felaketinden uzaklaştım, bilakis yayını hazırlama süresince hep arka planda canlı yayınlar açıktı ve haberleri dinliyordum aynı esnada. Tüm yaşananları, acziyeti, organize olamamayı, egoyu hepiniz gibi izlememe rağmen yine de nasıl bir haber duymayı bekliyorum bilmiyorum ama insanın umudu içinde yeşermeyi bekliyor hep. Ben kendi adıma söz veriyorum bu yaşananları hem blogda, hem de burada hatırlatmaya devam edeceğim, unutturmayacağım.


Yayını dinlemek için yukardaki radyoya, ya da buraya tıklayabilirsiniz.



Haftanın konuk blogları:


https://acetobalsamico.blogspot.com

https://aysegulnazcan.blogspot.com

https://bilgeveannesi.blogspot.com

https://acupofcaffein.blogspot.com

https://hakikivladimir.blogspot.com







{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-





14 yorum:

  1. Kaliteli blogları tanıtmaya devam ediyorsunuz. "Ben kendi adıma söz veriyorum bu yaşananları hem blogda, hem de burada hatırlatmaya devam edeceğim, unutturmayacağım." Yapacağımız tek şey bundan ibaret. Umarım duyması gereken kulaklar duyar, vicdanlar harekete geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      İnsan, unutmaya temayüllü bir varlık. Bu yaşananların unutulmaması gerekir ve bunun için hatırlatmalarım devam edecek.
      Teşekkür ederim programa destek verdiğiniz için :A :F

      Sil
  2. Hayat bir biçimde sürüyor. Evet yapabileceğimiz en büyük şey unutmamak, unutturmamak sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada Deniz,
      Ruhumuz yaralandı ölmeye yakın belki ama bedenimizin hayatı devam ediyor. Dediğin gibi yapabileceğimiz en iyi şey tüm yaşananları aklımıza kazımak ve sözlüye kalkmış, dersine çalışmış bir öğrenci gibi ezberden takır takır anlatmak. :A

      Sil
  3. Unutturmayalım ki unutlmayalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yıldız, evet hep beraber unutturmayalım, unutmayalım. :A

      Sil
  4. Uzun zamandan sonra yayınızı dinledim ve çok iyi geldi:)
    Yaşananlardan dolayı hepimiz çok üzgünüz ve kolay kolay geçecek bir şey değil. Tekrar yaşanmaması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapkesfi,
      Çok sevindim :)
      Yaşananlar cidden çok ağır. Unutulmayacak kolay kolay.
      Dileğine amin diyorum :A :F

      Sil
  5. Ben ise bu olayı hala kabullenemiyorum bahsederken bile malum olay diyorum. Canımı aşırı yakıyor kendim yaşamış gibi derinden hissediyorum. Nasıl toparlanır bilemiyorum maalesef zaman her şeyin ilacı olmuyor yaralarımız nasıl sarılacak bilmiyorum. Allah bir daha yaşatmasın bir daha böyle bir olayla karşılaştırmasın bizi. Bloglarada tek tek uğrayacağım sevgilerimle Momentos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili 'Dear Monarosa',
      Çok haklısın, her gece yatarken sabaha karşı böyle bir sarsıntı olacağı, böyle dipsiz bir felaketin yaşanacağı düşüncesi kahrediyor insanı. Adım adım gireceğiz tekrar yaşama çaresi yok ama unutmayacağız. Sevgiyle sarılıyorum sana :F

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Yeni blogları tanıtmış olmaktan mutlu oldum.

      Sil
  7. Merhaba, geç de olsa yorumunuzu gördüm ve vesileyle tanıştığımıza memnun oldum. Programınız çok güzel, çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilipek,
      Sıcak duygularla yazılarınızı aktardığınız bloğunuz ve ipek sesinizle söylediğiniz şarkılarınız için de ben teşekkür ederim.
      Sanat yaşamınızda başarılarınızın katlanarak devam etmesini dilerim.
      Kalpten sevgiler, <3 :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H