7 Şubat 2023 Salı

BAŞIMIZ SAĞOLSUN !



06.02.2023 tarihinde saat 04.17 de Türkiye' nin 10 farklı bölgesinde meydana gelen önce 7.7  ardından 7.6 şiddetinde yaşanan deprem felaketi, şimdiye kadar benim yaşadıklarımın ve ülkece yaşadıklarımızın hiç birine benzemiyor. Sabah kalktığımdan itibaren gün boyu ekran karşısına çakılı kaldım. Ve izlediğim yayınlara gelen bir çok video ve yardım çığlığından ümitsizce yardım için bekleyen çok fazla insan, kara ve havayolu ile ulaşılamayan çok fazla yer olduğunu öğrenmek derin bir üzüntüye girmeme sebep oldu. Kalbim kırık, kızgınım, üzgünüm.

Başımız sağolsun, geçmiş olsun desem de geçmeyecek biliyorum.

Blog ve Radyo Momentos hafta sonuna kadar yayında olmayacak. Bir an önce toparlanıp ayağa kalkabilme umuduyla, şimdilik hoşça kalın.






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-