16 Şubat 2023 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 42 📻


 



Geçen hafta derin bir acıyla sarsıldığımız asrın felâketinden dolayı bu programın yayınını yapamadım bildiğiniz gibi. Hepimiz önce şok, sonra sırasıyla acı, keder, öfke, kızgınlık içinde bugüne kadar geldik.
Depremde ölen halkım, hiç tanımadığım ama yürekten bağlı olduğum kardeşlerim için başsağlığı diliyorum. Kalanlar bir şekilde yollarına devam edecekler bizlerin de desteğiyle.
Yaralarımızı sarmaya çalıştıktan sonra depreme uygun yapılaşma için her birimiz takipçi olmalı ve bu yaşadıklarımızı asla unutmamalıyız.

Yayını dinlemek için üstteki radyoya ya da buraya tıklayabilirsiniz.


Bu haftanın konukları;

https://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com
https://mavitanla.blogspot.com
https://mavinindenizi.blogspot.com
https://pastelden.blogspot.com
https://hikayelerdirgeriyekalan.blogspot.com






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-






8 yorum:

  1. Zor günlerden geçiyoruz, hayatını kaybedenler için başsağlığı dilerim ben de. Günlerce bir şey yapmak gelmedi içimizden. İnstagram'dan hiç çıkamıyordum, şimdi azaltacağım bayağı. Bloga yoğunlaşacağım.
    Emeğine sağlık Sezercim, paylaştığın bloglardan bazılarını biliyordum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Haklısın, o haber girdabına girince çıkamıyor insan. Kendimizi sağaltmak adına bize iyi gelenleri yapmak gerek.
      Teşekkür ederim Duygucum güzel yorumunla katılımına. :A :F

      Sil
  2. Uzun bir aradan sonra güzel şeyler dinlemek çok iyi oluyor. 😥 Bu haftaki blog sayfalarının bir çoğunu tanımıyormuşum. Hemen ziyaret edeyim. 😁😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İrem Can,
      Yaşama devam etmek ve olanları da hiç unutmamak gerek.
      Teşekkür ederim desteğin ve güzel yorumun için. :A :F

      Sil
  3. tıklamadan sadece girişi dinleyebiliyoruz sanırım o özellikte yapılmış ama tıklayınca tamamı açılıyor, maalesef kötü zamanlar...
    konuklarınız çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ahmet Ozan,
      Biraz önce yanıtlamak isterken radyoya tıkladım ve önizleme çıktı karşıma, sayfayı yeniledim bu sefer radyonun gerçek yayını açıldı. Sanırım zaman zaman böyle yapıyor, neden olduğunu anlayamadım. O yüzdendir ki sağlama almak için her seferinde altta gizli link veriyorum "buraya" kısmına yükleyerek. :)
      Çok teşekkür ederim yorumla desteğinize. :F

      Sil
  4. Bu haftaki blogların bir kısmını biliyormuşum, bilmediklerime gidivereyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Aa ne güzel tanıdık olması :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H