24 Nisan 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵




John Denver (1943 - 1997)

Asıl adı Henry John Deutschendorf jr. olan Denver, insancıl, çevreci, aktör, söz yazarı olarak ün kazanmış bir Amerikan Folk Müzik sanatçısıdır. 

11 yaşında ilk defa eline gitar aldı ve kilise korolarında şarkı söyleyip, rock müzik gruplarında gitaristlik yapmaya başladı. Bir yarışma ile başlayan çıkışı, bir grup kurmasıyla ve kulüplerde çalmasıyla devam etti.
Bir çok şarkı ve albümle ödüller aldı.
30 yıllık müzik hayatında pek çok başarılara imza attı.

John Denver deyince benim aklıma "Annie's Song" parçası gelir daima. 
Sevgiliye kalpten yakarışın seslendirildiği şarkının, bir bütün olarak etkileyici olduğunu düşünüyorum. Dinleyince belki hak verenleriniz çıkacaktır.

Müzikli pazarlar,





{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-





19 yorum:

  1. Günaydın Momentos!
    Şimdi uyandım, evde herkes uyuyorken sık sık giremediğim
    bloglara bakayım dedim ve listem de ilk senle karşılaştım. Güzel bir
    pazar müziği eklemişsin. Şimdi açıp sıra sıra okuyacağım blogları.
    keyifli pazarlar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pelinpembesi,
      Günaydın Buketciğim :) Yumuşak, duygulu bu melodi havada uçuşan kelebeklerle eşlik etsin pazar sabahına 🦋
      Sevgiler,

      Sil
  2. İlkay,
    Günaydın, beğenmene çok sevindim. Hava bugün harika, keyifli bir pazar geçirmeni dilerim. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi bildiğim bir parça. Maalesef bunun gibi pek çok güzel parçayı bilsem de kimin söylediği aklımda kalmıyor. Benim için büyük eksiklik! Şarkının sözleri de müziği de muhteşem. İyi pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Şarkının adını hatırlasanız aslında yeterli, bunun için de biraz mırıldanmanız gerek akılda kalması için. :) Sizin bir müzik listeniz var mı? Oraya eklerseniz sevdiğiniz şarkıları rahatça ulaşırsınız da.
      Harika bir pazar diliyorum. :)

      Sil
    2. Yann Tiersen dışında özel bir müzik listem yok. Farklı kültürlerden yeni müzik türlerini dinlemeyi seviyorum. Yann Tiersen'in kalbimde ayrı bir yeri var. Ne zaman üzerime hüzün çökse ya da neşelendiğim zamanlarda canım onun müziğini dinlemek ister. Aklıma gelmişken gidip biraz dinleyeyim:)

      Sil
    3. Tiersen' in müziklerini seviyorum ben de. Dilerim neşe daha fazla olsun Tiersen dinlerken 🙏😊 İyi geceler,

      Sil
  4. john denver.
    denver de bir enver, diyorlar :)
    take mi hooom kauntry rooods :)
    raki mauntin haaaay koloradooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Bak bu enver hikayesini bilmiyordum :))
      sözlerini yazdığın şarkıyı da severim ama annie'nin şarkısı bence muhteşem. :)

      Sil
    2. pikiii :) iki şarkı var üstte, take me home en ünlü şarkısı, rocky mountain high da yaşadığı yerdeki ünlü dağ, kayak merkezi :)

      Sil
    3. Evet biliyorum :)) insana iyi geliyor bu şarkıları dinlemek.

      Sil
  5. Tünaydın:) Duyduğum ve bildiğim bir sanatçı değil ama tane tane konuşan yada söylediği sözleri net bir şekilde anladığım sanatçıları ve parçaları seviyorum, bu şarkıda olduğu gibi:) Mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Ne güzel, çok mutlu oldum beğenmenize :) Çok keyifli başka şarkıları da var, yukardaki yorumda Deep' in yazdığı gibi.
      Güneşli, sıcak bir gün dilerim. :)

      Sil
  6. Çok mu Amerikan folk dinlemişiz diye düşündüm birden, fena girmişler içlerimize kadar sanki. Sanatı ve sanatçıları bulaştırmıyoruz tabii ki mevzuya. Sonuçta çok sevdiklerimiz var, nahif abimiz john gibi. Bu arada bir müjde vereyim, Nükhet Duru albümüm yağmalanmamış Sevgili Momentos, bu sabah alakasız bir şey ararken, üşenme şu plaklara yine de bak sen dedim ve bingo, daha fazla detay vermiyorum şimdilik, fotoğrafları çektim.:) Podcast'i dinlemiştim yine dinledim, spotify'da dinlediğimde kendime hava bile atmıştım, çok severek okuduğum bir kitaptı çünkü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros,
      O zamanlar sanki öyleydi, haklısın. belki onlardan bir kaç adım sonra bu konuya el atarak Aylâ Algan, Esin Afşar vs gibi sanatçılar bizden ezgiler söylediler.
      Plaklara çok sevindim :)) vallahi yaşasın!
      Aslı Erdoğan'dan Kırmızı Pelerinli Kent' i okumuştum çok güzeldi. İnşallah bu seslendirdiğime de sıra gelecek. :))

      Sil
  7. Paylaştığın şarkının peşinden Annie's Song u tavsiye etti youtube :) Onu dinliyorum şimdi. Her iki parça da çok güzel. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmgündemi,
      En son neyi dinlersen onu baz alıp benzerlerini ya da aynı şarkıcının başka şarkılarını öneriyor hemen.. ama sana burda dinlediğin şarkıyı önermiş yine.. :)
      Beğenmene çok sevindim. Teşekkürler canım.

      Sil
  8. Müzikli pazarlar, ne güzel bir dilek :) Bugünü ve haftayı kapatmak için en iyi seçimlerden biriydi sanırım, huzurla doldum şarkıyı dinlerken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      Müzik hayatımın temel taşı, sanırım o yüzden dileğim herkesin müzikle birlikte olması :)) Beğenmenize mutlu oldum.
      Güzel bir hafta başlasın. :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H