29 Nisan 2022 Cuma

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 1 📻






Bugün radyo yayınına yeni katılan bir programdan bahsetmek istiyorum. "Blog Dünyasında Bu Hafta" başlıklı programın fikir babası Sevgili Buraneros. Gerçi hatırlarsınız bloglardan birini seçip hem tanıtımını yapıp, hem de bir yazısını seslendirmekteydim. Ancak Buraneros' un bu fikrine,  blogları biraz daha canlandırmak, eski blogların yanı sıra yenileri de tanıtmak için bir yayın süresinde bir kaçına yer vermenin daha iyi olacağı, ayrıca kimlerin konu edileceği bilinmediğinden, bizi ta eskilere, program yayınlarını  heyecanla beklediğimiz günlere götürür düşüncesiyle hak verdim.

Bu program her perşembe günü yayınlanacak, cuma günleri de bu yayınları bloğa taşımayı ve böylece tanınıp bilinmesini sağlamayı hedefledim.

Yayını dinlemek için buraya tıklayabilirsiniz.

Keyifli dinlemeler,





{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-





not: suluboya resim ​M©MENT©S​' a aittir.







34 yorum:

  1. Emeğine sağlık, çok güzel bir tanıtımdı. Keyifle dinledim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Önümüzdeki hafta sürprizler devam edecek. :)

      Sil
  2. Canım momentos, ne güzel bir şey düşünmüşsünüz. Böylece blog insanlarından haberimiz olacak. İlk programında beni alman nasıl güzel bir şey. çok teşekkür ederim, kocaman öpücükler gönderiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pelinpembesi,
      Buketciğim beğenmene sevindim :)) Blog dünyası biraz hareketlensin, herkese bir heyecan olur belki perşembe günleri :)
      Çok teşekkür ederim canım kucaklıyorum seni <3

      Sil
  3. Eline sağlık canım benim, sen ne yaparsan özenle yaparsın. Yeni arkadaşlar için de ne güzel, ne faydalı bir tanıtım olacaktır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C.
      Burda itici güç Buraneros, hakkını teslim etmeliyim. :)) Güzel sözlerine, desteğine teşekkürler canım <3

      Sil
  4. Bir taraftan dinliyorum yayını, çok hoş:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adadenizi,
      Ah ne güzel, beğenmenize çok sevindim :)
      Çok teşekkür ederim yorum ve destek için. Sevgiler,

      Sil
  5. Hayırlı olsun yeni program, senin ve tabii ki tüm blog alemi için Sevgili Momentos::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros,
      Çok teşekkür ederim :) Fikirlerin, desteğin için 🙏

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Turgay Aksoy,
      Çok teşekkür ederim yorumunuz ve desteğinize.

      Sil
  7. Selam:) Büyük bir keyif ve mutlulukla dinledim:) Teşekkür ederim bu ilk yayında bana da yer verdiğiniz için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Merhaba, çok sevindim beğenmenize. Onca gezi, onca yazı yayına alınmayı çoktan haketmişti. :))
      Teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  8. Çok güzel bir fikir. Umarım çok iyi yerlere gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Teşekkür ederim Cem, umarım öyle olur :)

      Sil
  9. Reklamsız müzik dinleyebilmek için youtube premium üyeliğim var. Yani normalde hiç Spotify kullanmıyorum ve telefonumda Spotify uygulaması yok. Uygulama olmayınca podcastler açılmıyor telefondan. Bu yüzden sırf seni dinlemek için bilgisayarın başına geçiyorum :) Biriktirip arka arkaya toplu hâlde dinliyorum, iyi geliyor :) Sesine sağlık Momentoscum <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Spotify' a paralı üyelik gerekmiyor, o yüzden telefonuna indirebilirsin eğer hafızada yer varsa. :) Çok teşekkür ederim canım, desteğin için.

      Sil
  10. 5 blogtan 3ünü takip ediyordum. Deli Kızın Bohçası'nı da izlemeye aldım. Oğlunun şarkısı da pek güzelmiş, sayende onu da dinlemiş oldum, tekrar teşekkürler Momentoscum :) İzlemediğim diğer bloga da bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Geç yanıtlıyorum kusura İst.dan misafirim geldi :)) Derya' nın oğlu güzel besteler yapıyor gerçekten, beğenmene sevindim. Bloglararası köprü olur inşallah bu program :) <3

      Sil
  11. Bu yazıya kaçıncı kez yorum yazıyorum bilmiyorum ama bunu yazmazsam olmaz. "Tayinci Çocuğu Tahsin"i dinledim az önce ve tüylerim diken diken oldu. Nasıl bir emek, nasıl bir sevgi, nasıl bir insanlık! Çok güzeldi! Paylaştığın için, o güzel sesinle can verdiğin için çok teşekkürler Momentoscum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Kediciğim, "Tahsin" in hikayesi cidden beni de çok etkiledi. Bu dünyada her insanın yaşadığı bir zorluk var buna inanıyorum, parıltılı hayat içinde olanların bile. Dinlediğin için ben çok teşekkür ederim canım. Sağol geri bildirimin için, çok kıymetli <3 :)

      Sil
  12. Çok güzel, kutluyorum 👏 👏 👏 Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu Sarıyer,
      Merhaba, çok teşekkür ederim yorumunuz için.
      Sevgiler, iyi bayramlar şimdiden :)

      Sil
  13. Ne kadar hoş bir düşünce. Yeni keşfettim ama fırsat buldukça dinleyeceğim yayınları. Emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kİtaplığı,
      Hoş geldiniz,
      Bloglararası iletişim ve ziyaretler daha canlanır umarım. Desteğiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim. İyi bayramlar. :))

      Sil
  14. Ne güzel bir fikir hayata geçmiş :)) Keyifle dinledim yayını, yeni bir blogu da tanımış oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      Çok teşekkür ederim. Önümüzdeki günlerde de o bloglar sizi tanıyacaklar :))
      Yorumunuz ve desteğiniz için teşekkürler. :)

      Sil
  15. Merhabalar.
    Güzel bir çalışmaya daha imza atmışsınız. Tebrik eder, başarılılarınızın devamını dilerim. Seçtiğiniz blog sayfaları gerçekten tanıtmaya ve övgüye değer.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Hoş geldiniz, her perşembe tanıtımlar devam edecek. Siz de konuk olacaksınız :)
      Çok teşekkürler destek ve yorumlarınız için.
      Saygılar,

      Sil
  16. Ne kadar incesiniz. Emeğinize sağlık Sezer Hanım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      Yorumunuz spama düşmüş, çok üzgünüm şimdi görebildim. :(
      Ben teşekkür ederim yorumunuz ve desteğiniz için.

      Sil
  17. Hemen dinlemeye gidiyorum 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk programda sen varsın zaten Deryacım :))) <3

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H