12 Aralık 2021 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Mor ve Ötesi grubunun yeni şarkısı "Forsa*" 10 Aralık 2021 de tüm dijital platformlarda yayına girdi.

Şarkının sözleri çok manidar, o yüzden yayına almak istedim, neşeyle, umutla, coşkuyla... Şarkının sözlerini de aşağıya ekliyorum.

İyi pazarlar,

~ ~ ~ ~ ~ ~


Ters yönden gelen bıçkın başkanım,
Ağlamazsan bir çift sözüm var.

Hep sen istedin,
Ben de dinledim,
Artık benim de zamanı var.

Gitmedim işte!
Delirmedim de!
Anlatan benim,
Seni ve her şeyi!

Belki hiçbir şey böyle zor olmazdı
Biraz daha mutlu olsaydın...

Ters yönden gelen bitkin başkanım
Şimdi benim de zamanlarım!

Belki hiçbir şey böyle zor olmazdı
Biraz daha mutlu olsaydın...







(* Forsa : Gemilerde kürek çeken tutsak veya hükümlü kimse)






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





18 yorum:

  1. uyumayı unutmuşum, başlığı görünce anladım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Madem uyumadınız, uyanık kalmaya devam edin, edebildiğiniz kadar :))

      Sil
  2. Merhabalar.
    Bu güzel ve anlamlı Pazar Günü Müziği paylaşımınız için teşekkür eder, hayırlı bir hafta sonu dilerim.
    Keşke her şey, müzikler kadar güzel olsaydı!..
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,

      Umut etmemizin melodileri bunlar, o yüzden benim için anlamlı. Umarım bundan sonra her şey farklı ve güzel olsun.
      Teşekkürler, iyi pazarlar...

      Sil
  3. "Belki hiçbir şey böyle zor olmazdı
    Biraz daha mutlu olsaydın..."

    Ne çok şey anlatıyor. Belki de tam tersine kurulmalı denklem; belki her şey bu kadar zor olmasaydı, biz de daha mutlu olurduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Oldukça çok (!) şey anlatıyor. Sanırım yine bir şey değişmezdi. Çünkü aslında zor olan insan, şey' ler değil. İnsanların bazıları çok haris, hırslı, bencil vs olunca zorluklar başlıyor. Hele ki bu insan tiplerinden bazıları yönetim kademesinde olunca ortalık yangın yerine dönüyor. :/

      Sil
  4. İlk kez dinledim. Güzelmiş şarkı ama diğer paylaştıkların daha güzeldi sanki. Belki bana çok hitap etmedi bu tarz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Bu farklı bir şarkı tabii. Pazartesi "bir kelime"ye eşlik edecek müziğe davet ederim o zaman seni :))

      Sil
    2. Merak ettim, gelirim. :)

      Sil
  5. Instagram sayfalarında da harika bir paylaşım yapmışlar yeni parça ile ilgili:) Neredeyse lise yıllarımda kurulmuş ve halen devam eden istikrar abidesi bir grup:) Teşekkürler paylaşım için ve mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Evet gördüm, harikaydı :) Ne kadar değerli değil mi, birlikte büyüdüğümüz, geliştiğimiz müzik grupları, şarkıcıların olması.
      Ben teşekkür ederim, umutlu pazarlar :)

      Sil
  6. Sürpriz:)

    Bir değil iki hem de, teşekkürler Sevgili Momentos:)

    Mor Ve Ötesi hep olsun; o ve benzerleri var oldukça biz hep "18":)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros,

      Evet yayın akışı sizdeydi. :) Güzel bir pazar oldu. Ne güzel söylediniz, hep 18 diyerek. Yüreğim hopladı bu rakamda nedense :)))
      Umutlu pazarlar her daim.

      Sil
  7. Umutsuz bir dünyada birilerinin umut dağıtıcısı olması lazım. Ve müziğin evrenselliği dünyamızı sarmalı.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule hocam,
      Doğru söylüyorsunuz, yaptıkları müzikle bunu %100 sağlıyorlar. Ne mutlu onlara ve dinleyen bizlere.
      Çok teşekkürler yorumunuza.

      Sil
  8. Ters yönden gelen Bıçkın Başkan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Çok güzel şarkının sözleri. :)) Sıkı çalışmışlar belli.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H