18 Temmuz 2021 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵









So Hyang

Vikipedi : Uluslararası medya tarafından "Koreli Mariah Carey" olarak adlandırılan, kontrollü, yetenekli ve gelişmiş sesiyle tanınan Güney Koreli şarkıcı. Sohyang'a göre amacı, zor zamanlardan geçen insanları teselli etmek için sesini kullanmak. Sohyang aynı zamanda 2013'ten beri en çok bilinenleri Crystal Castle ve Anaxion olan birden fazla fantastik roman yayınlayan bir kurgu yazarıdır.





(Bloggerdan not: Sesin nasıl mükemmel bir enstrüman olduğuna mükemmel örneklerden biridir Sohyang.)



Müzikli pazarlar...









{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-











11 yorum:

  1. Merhabalar.
    Pazar günü müziklerine kulak verdim. Bir şiiri anlayabilmek için nasıl on kez okunması gerekiyorsa, müzik de öyle şiir okumak gibidir ve bir kez dinlemekle müziğin size sunduğu nota aralarını duyamazsınız.
    Paylaşımınız için teşekkürler.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey hoşgeldiniz. Haklısınız, şiirde de, müzikte de, resimde de velhasıl sanatın her türüne bakarken, değişik ruh halinde mutlaka farklı anlamlara ulaşmak mümkün. Hüznün, neşenin, mutluluğun, yokluğun notaları, durumları, yolları çok farklı. Teker teker hepsine ulaşabilmek, derinine inebilmek dileğiyle. Yorumunuza teşekkürler.
      Selamlar,

      Sil
  2. So Hyang' ı birkaç kez dinlemiştim. Sesi muhteşem gerçekten. :) Mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Emanet, çok etkileyici. Hem yerel, hem de ingilizce bir parçada ses örneğini göstermek istedim bu yüzden. Hafif serin ve müzikli bir pazar dilerim :)

      Sil
  3. İlk defa duydum kendisini. Adı So Hyang şeklinde mi yazılıyor yoksa birleşik mi yazılıyor acaba? :)

    YanıtlaSil
  4. İlkaycığım, sevindim beğenmene. Ben de teşekkür ederim. 😊

    YanıtlaSil
  5. Ben de ilk kez duydum So Hyang ismini. Sesi ve yorumu takdiri hak ediyor. Bir ülke gelişmeye başlarsa her şeyi ile gelişiyor demek ki. Teknolojisiyle, bilim adamıyla, sanatçısıyla. Her işin başı doğru eğitim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Çok doğru söylüyorsunuz, G.Kore inanılmaz gelişmeler kaydeden bir ülke. Teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  6. ne tatlı biriymiş, kitap yazıyor, sesini iyilik için kullanıyor :)

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H