5 Temmuz 2021 Pazartesi

KARGO GÜNLERİ






Geçenlerde kargodan çıkan bir paket beni hem sevindirdi, hem de özendirdi. Şair ve eczacı dostum Melih Ziya Sezer, 6. şiir kitabı, Değişim41 yayınlarından çıkmış. Kitabın adı "Ve", iki bölümden oluşuyor. "Öncekilerden", "Ve". Toplamda kitapta 50 şiir bulunuyor. Kitabın sadeliği, seçilen renkler (kendisini tanıdığım için) tamamen M. Z. Sezer' i ifade ediyor. Onca geçen yılın yaşanmışlıkları, tanıklıkları, duyguları hep satırlara dökülmüş. Şiirden keyif alanlara tavsiye edilir.



Not: Melih Ziya Sezer ile ilginç tanışmamızı anlatan poadcast yayınını buradan dinleyebilirsiniz.








***********

Diğer paket ise sevgili Buket' ten (blogger PelinPembesi) geldi. Çok zarif bir paket ve el işlemesi ile bir defteri kaplamış ve içindeki sayfalarda hem bir not, hem de kurutulmuş iki çiçek yerleştirilmiş. Böyle bir paket alınca insanın yüzünde ve kalbinde kocaman bir gülümseme olmaz mı hiç? Teşekkürler Buketciğim, ellerine sağlık. Bloğunun fotoğraflarında görüp, izlediklerimden bir tanesi artık bende emanet. Eline, emeğine sağlık. 💓 














{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: fotoğraflar ​M©MENT©S​ arşivindendir.​




24 yorum:

  1. Hediyeler çok hoşmuş. 6. şiir kitabı çıkarmak da büyük başarı, tebrik ederim. :)
    Ben de dün gece rüyamda eski bir arkadaşımın bana mektup ve bir sürü kitap yolladığını görüp sevinmiştim. Hatta Harry Potter resimli baskıları da vardı. Ancak rüyamda olur zaten böyle şeyler. 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Emanet, telefonda konuştuğumuzda "artık bu son kitaptır herhalde" dedi. Ben buna inanmıyorum çünkü hayat dolu ve kendini besleyen biri olmuştur hep. Elbette hepimiz öleceğiz ama daha vakti var diyor kalbim <3 Duygu bir paket yada bir posta almak insanı ne kadar heyecanlandırıyor, eminim yakın zamanda sana da bir posta gelecektir bence. :)
      not: adresini yazarsan ben de sana bir kitap gönderebilirim. :)

      Sil
    2. Çok düşüncelisin Momentos. Sağ ol canım düşünmen yeter. 😊

      Sil
    3. Teklifim her zaman bakî, unutma :))

      Sil
  2. Ne güzel hediyeler. Şiirler, anıların yazılacağı defterler... 🧿🤗🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız, gelen şiir kitabı beni şevklendirdi cidden.. yeni defterime yeni şiirleri yazmayı planlıyorum :) <3 teşekkürler..

      Sil
  3. Merhabalar.
    Kargolar genelde hep iyi ve güzel şeyler taşırlar. Sizin kargonuzdan çıkanlar çok daha güzel şeylermiş. Biri güzel bir şiir kitabı diğeri ise onca emek verilmiş ve sevgiyle işlenmiş el ürünü olan güzel bir defter. Eskiden hep böyle defter ya da kitap sahifeleri arasında gül, yaprak vs. yerleştirilirdi. Arkadaşımızın eline, emeğine sağlık.
    Şiirleri okursunuz, defteri de artık güzel anılarınızı yazacağınız bir günlük gibi kullanırsınız.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun hoşgeldiniz,
      Gerçekten çok sevindim zarif hediyelere. İnsanın solgun günlerine birer renk adeta. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.

      Selamlarımla,

      Sil
  4. Şiir kitaplarını çok severim."Ve"yi hemen sepetime ekliyorum. Alttaki paket de ne tatlıymış öyle. Koskocaman sevgiler. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su, şiir seviyorsan harika :) Güzel yorumuna çok teşekkürler. Bende de sevgiler, <3

      Sil
  5. Hediyelerin harika, defterini muhtıra olarak kullanabilirsin bak, postun üzerine iyi denk gelmiş:) İşlemeye bayıldım, Buket arkadaşımın emeklerine sağlık.
    Melih Ziya Beyin şiir kitabı şiirleri merakımı uyandırdı. Özellikle kitabın ilk bölümündeki yillardan süzülüp gelenler olduğunu tahmin ettiğim seçkileri ilgimi çekti. Sevgiler diliyorum ⚘🙋‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi, :)) iyi öneri cidden muhtıra olarak kullanmak. Teşekkür ederim canım. Kocaman sevgiler gönderiyorum ben de. <3

      Sil
  6. Çok hoş hediyeler. Özellikle el emeği ve yüreğin döktükleri olunca hediye daha bir güzel oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurix, ziyaretine ve güzel sözlerine çok teşekkürler. :) <3

      Sil
  7. Ay o defterden bana da yapmıştı Buket, o kadar severek kullandım ki.. Hatta defter bitti kabını söktüm yeni deftere yeniden dikeceğim duruyor elimde <3 Defter kardeşi olduk!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C, ah ne güzel :) gerçekten defter kardeşiyiz artık <3 Defter bitince ben de senin gibi yapayım. :)

      Sil
  8. pandemi başlayalı onaltı aydır eve kargo kabul etmiyorum, netten de alışveriş yapmıyorum, kitapçılardan da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone, aaa olur mu? asıl insanlar pandemide internetten market başta olmak üzere alışverişlerini yaptılar. :O

      Sil
    2. kargocular getirirse virüs.

      Sil
    3. Yok yahu, ilaçlanıyor, dezenfekte ediliyor gelen paketler.. olur mu hiç :))

      Sil
  9. Tekrardan güle güle kullan momentos, ben çok seviniyorum asıl
    böyle kıymetli ellerde olunca defterlerim. Sen doldur bitir defteri
    ben yine işlerim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketciğim, çok zarif bir işleme, aklına ve kalbine sağlık :) Binlerce teşekkürler kalpten <3

      Sil
  10. Çok duygulandım. Muhteşem hediyeler. Şiir konusunda sanırım çok seçiciyim. Asla ahkam kesecek durumda değilim ama bana göre şiir, oturup şiir yazayım deyince yazılmaz. Ya bir aşk olacak, ya acı, derin bir duygu yazdıracak mısraları yeri ve zamanı geldiğinde. Dostunuz Melih Ziya SEZER'i de sayenizde tanıdım. Podcast'inizi de dinledim ve çok beğendim. Böylesine önemli bir kişiyi tanımak ayrıcalık. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha, yorumunuzu okurken bir de müziği açınca inanın ben de çok duygulandım. Şiir başka bir şey, bambaşka. İyi ki 15 yaşımda o duygu beni yakalamış diyorum. Şiirle birlikte tanıdığım insanlardan biri M.Z.Sezer ve tanışma hikayemiz de bir o kadar enteresandır. Çok teşekkür ederim yorumunuza. :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H