4 Aralık 2020 Cuma

KELİME OYUNU











Dede ve torun arabalarından indiler. Torunu için parkta oynayabileceği, deniz kenarında da temiz hava alabileceği en uygun yerdi burası. 
 
Torun arabadan inince karşıda simitçiyi gördü ve dedesine seslendi. İki tane simit aldı ve oynamadan önce karşılıklı simitlerini yediler.
 
Torun parkta oynarken, o da denizdeki kayıklara göz gezdirdi. Bir çift, iskelede bir adamla konuşuyordu. Sonrasında sandala binerek açıldılar.
 
"Kayıkçı demek ki bu adam" dedi. O sırada torun yanına geldi ve "Ne dedin dedecim?" dedi.
 
"Bir şey demedim Denizciğim, kendi kendime konuşuyorum işte." deyip yanağını okşadı.
 
Güzel bir gün daha sonra ermekte ve güneş denizin içinde alevlerini söndürmekteydi.
 
 
 
 
not: bu etkinlik KIRMIZI RUH ve DEEPTONE önderliğinde başlamıştır. isimlerin üzerine tıklayarak onların yazılarına ulaşabilirsiniz.
 





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 


 

 

 

32 yorum:

  1. oleeey gelcem yineee okumayaa, şimdi linkini koyayım yazının yorumlarına, akşamüstü bakmıştım yazdın mı diye, akşam yazdın demekki, iki yazı yazmışsın hatta :) ilerdeki haftalarda da aklında olsuun, istediğin zaman, sen beş kelime ver, sen de biz de yazarııız heyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone evet ya, sen ve Kahve Zamanı mimleyince ikisini birden çıkartayım dedim aradan :) Teşekkürler

      Sil
  2. Dede ve torun, çok tatlı=) Müziğe ayrıyetten bayıldım! Genelde yazı yazarken bu tarz şarkılar dinliyorum, ufkumu açıyor gibi hissediyorum. Bunu da ekledim listeme=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı, çok sevindim ikisini de beğenmene :)) Benim için de yazarken dinlediğim müzik çok önemli. Daha üretken olmamı sağlıyor. :) Yakında youtube da bu müzik listesini paylaşacağım.

      Sil
  3. Kısa, öz ve şirin bir öykü olmuş. Ben de biraz gevezelik olduğu için kısa yazamıyorum:) Kelimeleri italik göstermeyi düşündüm ben de ama dikkati dağıtır düşüncesiyle bundan vazgeçtim. Hangisini yapmak lazım bilemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha, aslında çok önceleri benim de uzun cümleler kurmuşluğum var ancak yıllar geçince kısa cümlelerle kocaman bir dünyayı anlatma merakım doğdu :)
      Yo hayır dikkat dağıtmaz, bence bold, italik hatta farklı yazı türü bile olabilir.. ben çok kullandım bu tür şeyleri, özellikle diyaloglarda çok iyi oluyor. Teşekkürler. :)

      Sil
  4. Hatta diğer etkinlik yazılarını da bu şarkı eşliğinde okudum hep=)

    YanıtlaSil
  5. Son satır kalbimden vurdu beni..yok o son satır not satırı..ondan bi önceki satır..ay yorum yapmaya korkar oldum artık heee..ama bak neden..telefonumdan yazıyorum..sonra demet akalın klavyesi ortaya çıkıyo..
    Neyde dağıtmadan gideyim ben :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Zamanı,
      Ben anladım seni merak etme :)) Çok teşekkür ederim canım.. eğleniyoruz işte ne güzel değil mi? :) <3

      Sil
  6. Bakalım bakalımm etkinğin açıklamasına 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başka gezgin, davetlisiniz bu etkinliğe :)) sevgiler,

      Sil
  7. Sevimli bir dede-torun ilişkisi... Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı, kendi dedemden yola çıktım. Çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  8. Etkinşiğe katıldığınız için teşekkürler. Herkes kendi hikayesinden, kahramanlarından yola çıkmış, tüm yazılarda bunu gördüm. Kısa öz nokta atışlı olmuş. Haftaya görüşmek üzere diyelim, tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı Ruh,
      Deeptone' unda yazısında belirttiği gibi tek cümlelik, tek kelimelik anlatımlarla ilgili bir şey düşünmüştük.. :) güzel etkinlik.. teşekkürler.

      Sil
  9. Merhabalar.
    Güzel bir etkinlik olmuş. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun, beğenmenze sevindim, teşekkürler. Sizi de davet ediyorum etkinliğe :)

      Hürmetler.

      Sil
  10. Kaleminize sağlık. Böylece etkinliktende haberdar oldum. Teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone, var mısınız katılmaya :) davet ediyorum sizi :)

      Sil
  11. Güzel bir etkinlikmiş. 5 kelime belirlenip bir hikayede kullanılıyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ReHiTu, evet 5 kelime kullanarak bir hikaye üretiliyor. Hadi siz de katılın :)

      Sil
  12. dede torun ne güzel hikaye olmuş kısa ama bütünlüklü çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizgemi teşekkür ederim canım.. katılmadıysan bekleriz seni de :)

      Sil
  13. Sade, kısa ve öz bir hikaye olmuş, gerisini ve ilerisini hayal edebiliyor insan.Çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *mehtap, ne güzel yazmışsınız.. güzel şeyler hayal edelim hep :)) Teşekkürler,

      Sil
  14. heey bu öyküde bir aldatma terketme durumu var ama de mi. dedenin kendisini karısı terketmiş ve o adama gitmiş ya da dedenin çocuklarından biri belki de torunun annesi o adama gitmiş veya buna benzer bir durum :) eline sağlık :) bir gizem hikayesi gibi olmuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, kısa tatlı bir hikaye bu sadece yahu.. nerden uyduruyorsun aldatma, terketme hikayesini :))) hiç de bilem.

      Sil
  15. bu çarşamba, kırmızı ruhun kelimeleri ile yazcaz, haftaya kendi dünyasından, ondan sonraki hafta da hanife ertaş, daha sonraki haftalarda sen de kelime verirsin isterseeen :)

    YanıtlaSil
  16. ilk hafta benimdi işte deniz dede ve o adam hihi, ikinci hafta ruh kırmızısı sonra kendi dünyası sonra ertaşlardan hanife :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep, hıım tamam canım.. aklımda olsun :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H