12 Aralık 2020 Cumartesi

BANA DÜŞEN














BANA DÜŞEN 
 
 
Şuracığa buruşuk denizi koydum ellerimle masmavi
yanında ışıl ışıl dikenli yeşil
gözlerin dedim evrende en güzeli
ıslak bir çakıltaşı sonra
bir martı çığlığı
akşam güneşi ay ışığı
Yıldızları bir bir üfledim
Ayrılıklar emzirdi bu sevgiyi
beklemeler büyüttü
güneşin ilk kuşları taşıdı gagalarında
yoksul zamanlar içinden bu senli geceyi
Yaşıyoruz şimdilik
eksilmiyen ölüme karşı
ne iyi 
 
 
Suat T A Ş E R







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 

 

not: kullanılan gif Yandexten alıntıdır.

 

 

 

 

22 yorum:

  1. Ne güzel dizeler. Kalemine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone, ben de çok sevdim. Şair Suat Taşer, su gibi dizelerle aktarmış duyguları.
      Şiirle, sevgiyle kalalım..

      Sil
  2. Yoksul zamanlar gerçekten...
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül Çelik,
      Şiirle, müzikle, sanatla dağıtmaya çalışıyoruz bu havayı :(

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. minikmini, ölüm hep var :(
      yaşamda değerli bulduklarımıza odaklanalım.

      Sil
  4. Pozitif başlayıp negatif bitti ama yine de güzel, sonuçta hayatın içinde hepsi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday,
      Aslında ne kadar güçlü bir aşk olduğunu düşündürüyor şu dizelerde; "Ayrılıklar emzirdi bu sevgiyi, beklemeler büyüttü"
      Her tür olumsuzluğa karşı böyle sıcak kalpten bir duruş ne güzel değil mi? :)
      Sevgiler,

      Sil
  5. Ayrılıklar emzirdi bu sevgiyi.. Ne guzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bigudili Anne,
      Bu şiir, senin yazına denk geldi diye düşünüyorum. Ne dersin? :) <3

      Sil
  6. suat taşer. izmirli tiyatro hocasııı, kitaplarını bulup okuduydum sahaflarda :) bugün kelime oyunu 3 başlıyoo, feriha teyze de geldiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, ne güzel :)
      bu hafta pas geçiyorum kelime oyununu.. ferihacıma bakarım.

      Sil
  7. yaa ne güzel şiirmiş hem de sevdiğim kelimeler var içinde çakıltaşları mavi martılar filan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bana da iyi geldi bu şiir nedense.. hayatın kendisi işte sessizgemi :) Teşekkür ederim canım <3

      Sil
  8. bu arada yorumuna ufacık bi cevap verdim momentos belki görmezsin diye söylemek istedim sevgiler çokçaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hiç görmez miyim? Ne kadar kıymetli bir cevap benim için. Bir yorum daha yaptım. @>-- Yürekten sevgiler,

      Sil
  9. Karşıyaka'da onun adıyla bir tiyatro salonu var. Kimdir bilmiyordum, demek şairlik yönü de varmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bostanlı sahilde. Tiyatro sanatçısı, şair ve çevirmenmiş. Teşekkürler yorumuna Kaystros Tyrha. :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Merhaba Kahve Zamanı :))
      Sağol, ben de sevdim canım..

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H