8 Aralık 2020 Salı

KADIN 👩







Kadın - Woman


KADIN - WOMAN

Yönetmen : Anastasia Mikova, Yann Arthus-Bertrand
 
Tür: Belgesel
 
Ülke : Fransa
 
İMDB Puanı : 7.6
(benim puanım, belgeselde anlatılan tüm cesur kadınlar için 9)
 
 
 
Eş, anne, kızkardeş, kız evlat, teyze, hala.. herşey oldu kadınlar ama hala büyük bir sömürünün içindeler, içindeyiz. Dünyanın her yerindeki bu sömürüyü, aşağılanmayı, eziyeti bu film için 50 ülkeden 2000 kadınla yapılan konuşmalarda daha iyi anlıyoruz. Bedenlerine hükmedilen, alınıp satılan, itilip kakılan kadınların durumu öyle net ve samimi şekilde göz önüne serilmiş ki, yerimden kalkmadan izledim. O kadınlarla güldüm, sinirlendim, ağladım, öfkelendim.
 
Bu düzen bozulacak bir gün eminim. 
Çünkü kadınlar tahmin edilemeyecek kadar güçlüler!
İzleyin ve görün.

İzlemek isteyenlere link için tıktık.
 
 
 

{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 

not:görsel Yandexten alıntıdır.




22 yorum:

  1. Harikasın.Hemen şimdi izlemeyi planlıyorum..
    Kendi kararlarını veren..Kendi ayaklarının üstünde dimdik durabilen..Özgüveni ve hür iradesi yüksek..Kadın gibi kadınların çoğalması dileği ile!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Zamanı, çok etkilendim yahu.. kadınlar ayağa kalksa, bu dünya sallanır valla.. Son cümleye amin diyorum. İyi seyirler canım. <3

      Sil
  2. kadınlar değil, erkekler izlemeli! gece hiç korkmadan koşuya gidebilen, eve gelince "yine mi çorba" diyebilen, entelinden magandasına zengininden fakirine yine de kadınlardan çok daha kolay bir kavga veren erkekler.... onlara sorsan tüm dünyanın yükü omuzlarında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C. çok haklısın, izletmeli. Hiç korkmadan yaşanacak günlere 🙏

      Sil
  3. Imany'nin parçalarını çok seviyorum bu belgeseli de sırf müziğini seslendirdi diye izlemek istiyordum konusunu bile bilmeden. sizin blogunuzda öğrenmiş oldum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum çok etkileneceksin izleyince eminim. Benden de teşekkürler yorumuna. :)

      Sil
  4. Bu mutlaka izlenir. Anlaşıldı merkez, not alınmıştır 🙂

    YanıtlaSil
  5. İzlemeli ve izletmeli herkese o halde

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler izleyeceğim 👍🏼:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavinindenizi, hoşgeldiniz.
      İyi seyirler :)

      Sil
  7. oo saol ya yaa senden duydum izleyim. kelime oyunu 2 başladı, kırmızı ruh, kendi kelimeleri ile yazmış öyküsünü. ben de akşama yazacam. bi haber vereyim dedim yani. feriha teyze de geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      cümbüş var desene :))) geliyorum hemen, bekletmek olmaz ferihacığımı :)

      Sil
  8. kaçmaz bu belgesel inşallah zaman bulurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babaannemintakvimciği, inşallah vakit bulur izlersin canım :)

      Sil
  9. Aslında doğru, kadınlar ayağa kalksa ülke de dünya da değişir!birlikte hareketle....

    YanıtlaSil
  10. Her şeyin üstesinden gelebiliriz. İzleyeceğim merak ediyorum :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında, hoşgeldiniz. Onca kadını izledikten sonra, bu fikre daha da inanıyor insan. İyi seyirler :)

      Sil
  11. En kısa zamanda izleyeceğim hiç duymamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğine yüzde yüz eminim Derya.. Bu arada bir de RGB filmini tavsiye ederim. ikisi de müthiş güzel belgeseller.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H