30 Aralık 2020 Çarşamba

KELİME OYUNU 5








 
 


Bir filmden sahne gibiydi, şu an pencereden bakıp gördüğü manzara.
 
Envai çeşit ağaç, rüzgarın şiddetiyle sağa sola sallanmakta, bir nevi insanların üzüntüden kendini yerden yere atmaları misali, savrulup duruyordu dalları.

Arkada fırtınanın etkisiyle hafif cızırdayarak çalışan radyodan, hüzün perdesini aralayan keman sesi geliyordu.

Hasretini çektiği o kadar çok şey vardı ki, çaresizlikten oturduğu yerde kolları iki yana sarkıverdi.

Evin kedisi sahibinin kederlendiğini anlamış gibi, dizlerine serdiği battaniyenin üstüne bir hamlede atladı ve ellerinin tüyleri üzerinde dolaşmasıyla, sahibinin duyduğunda rahatladığı o gırlama sesini çıkarmayı da ihmal etmedi.











{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 


not: Etkinlik Kırmızı Ruh ve Deeptone önderliğinde başlamıştır.  Bu haftanın kelimelerini Bonheur verdi.  6. haftanın kelime önerisi benden.  

Önümüzdeki haftanın kelimeleri: KELEPÇE, ISLIK, BİSKÜVİ, SERÇE, MUCİZE

 

 

 

39 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Kısa ama etkili👏👏👏🧿😊🤚. Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız, teşekkür ederim.. sabah yıldızı gibi parladın sayfamda yorumunla :)) <3

      Sil
    2. 🙏🤩🤩⭐⭐ Teşekkür ederiö

      Sil
  2. Çok hoş olmuş. Ellerinize sağlık. Yeni kelimelerle yazmak için de sabırsızlanıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur, teşekkürler.. ben de bu kelimeleri severek kullandım. :)

      Sil
  3. Az ve öz şeylerin keyfi başka. Seçtiğin kelimeler oldukça ilginç, çok acayip hikayeler çıkacak gibi. Aklına sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı, 5 kelimelik etkinliğe 5 cümle :)
      Seçtiğim kelimeler bir anda geldi.. evet eminim çok ilginç hikayeler çıkacak :) Kocaman sevgiler,

      Sil
  4. Bir durum hikayesi. Bir fotoğraf karesini anlamlandirir gibi hissettim okurken. Yurekten sevgiler. Haftaya için spolier almış olmaya da ayrıca sevindim, imkanım oldukça, son 2 haftadır bu etkinliğe severek katılıyorum. Vesileyle mutlu yıllar ve en güzel dileklerimle...🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bigudili Anne, çok sevinirim katıl lütfen. :) Minik oğlun, sevdiğin herkesle huzuru, mutluluğu ve sağlığı yudumlayacağın bir yıl olsun önümüzdeki yıl. Sevgiler, :) @>--

      Sil
  5. ekledim listeyeee, sonra gelip okucaam :) serçeye bisküvi verirken kelepçeli adam ıslık çalıyordu, işte hayatın mucizesi, tılsımı buuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahhahaha deep, seni de kısa cümlelere alıştırıyorum galiba :)))

      Sil
  6. üstteki film de pek güzeel, kemerlernizi bağlayııın :)

    YanıtlaSil
  7. Hayattan kısa ve keyif verici bir kesit olmuş:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansu Pelin Altıntaş, hoşgeldin :)
      Yorumun için teşekkür ederim. Çokça sevgiler, <3

      Sil
  8. Nedense şömine canlandı gözümde... keyifliydii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukemmelis, aa ne güzel :) teşekkür ederim.

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim, filmi de çok güzel.. tavsiye ederim. :)

      Sil
  10. Elinize sağlık. Beş kelimeyi beş cümleye sığdırmışsınız:) Öykünüze bir isim verseydiniz belki cümleleri birbirine daha kolay bağlanabilirdi. Mesela ben "Hüzün" ismini yakıştırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros hocam, hüzün olsun o zaman.. Ben kelimelere odaklanmaktan başka bir şey düşünmedim zira. :) Teşekkürler canı gönülden.

      Sil
  11. Kısacık ama tatlılar :) kelimeler de ciddi ve cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Andromeda, hoşgeldiniz :)
      Kısa sanki daha iyi gibi.. teşekkürler yorumunuza.

      Sil
  12. Kısa ve öz denir ya bazen.
    Onun gibi olmuş yazınız.
    Bu arada kelimeler baya zor geldi bana. Yani sizinkiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest, hoşgeldiniz. Kısa cümlelerden uzun süredir haz alıyorum. Sizlere de iyi geldiyse ne hoş :)
      Sizi de davet ediyorum, bence benim kelimelerle siz bir harika yaratacaksınız. :)

      Sil
  13. Kısa ve hoştu emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EsTen merhabalar,
      Beğenmenize sevindim, teşekkürler.. sevgiler :)

      Sil
  14. Ay İlkaycığım, mutlu oldum ikisini de beğenmene :)) Teşekkür ederim. Önümüzdeki haftanın kelimeleri ile enfes bir öykü çıkacak senden eminim. :)

    YanıtlaSil
  15. kısacık birkaç cümleyle bir dünya şey anlatmanı seviyorum yine çok güzel olmuş ve de hüzünlüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      Galiba ben de seviyorum :)) teşekkürler kıymetli yorumun için.

      Sil
  16. tatlı yumuşak huzurlu bir an :)

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü, müziklerim zaten hep en başta.. ne okunacaksa, mutlaka ona eşlik etmek üzere hazırlar :))
      Teşekkür ederim. :)

      Sil
  18. Bazen kısa anlatmalı , kısa cümleler kurmalı. Müzik ilavesi olmalı. Tıpkı seninki gibi. Masaldan sıçrayıp gelmiş bir an gibi. Çok beeendim 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir betimleme, "masaldan sıçrayıp gelmiş bir an gibi" :)
      Çok teşekkürler minikmini. Sevgiler

      Sil
  19. Ben de katıldım kelime oyununa. Yeni kelimeleri almaya geldim. Gelmiken bir selam vereyim dedim. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurix, ne iyi etmişsiniz.. hemen okumaya geleyim öykünüzü. :)) sevgiler,

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H