21 Aralık 2020 Pazartesi

FARKINDALIK ETKİNLİĞİ 3













- Akordiyon ve mandolin seslerinin ruhumda bir canlanma yarattığını farkettim. Hatta şöyle izah edebilirim. Hani kalp atış monitörü vardır ya, ekranda o çizgiler bir yükselir, bir alçalır, heyecanlanıldığında zikzaklar çizer (düz çizgi olduğunda yaşam biter) işte ben bu müzik aletlerinin sesini duyduğumda zikzaklar çoğalıyor doktor :)

- Hiç bir şeyiniz yok maşaallah, sadece farkındalığınız bol.












{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 

 

not: kullanılan gif Yandexten alıntıdır.

 

 

 

28 yorum:

  1. Bugünüm öyle tatsız geçtiki acaba akşam ne yazacağım merakla kendimi bekliyorum
    Çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırdır, noldu be canım..Hastalık mı ağırlaştı? ıhlamur limon al mutlaka.. sıvı şeyler falan..

      Sil
    2. Canım uzun hikayede yazarım belki bloğa..ailecek antibiyotik kullanıyoruz içim şişti

      Sil
    3. Çok geçmiş olsun tatlım yaa :(
      İstersen bu etkinliği durduralım.. benim de canım sıkıldı bu telif melif olaylarına zaten.

      Sil
    4. Olur tabiiki...yine yaparıx ama ben bugünki yazımı es geçmeyeceğim bu akşam olmasa bile yazarım..çok öptüm
      Kocaman sevgilerimle:):)

      Sil
  2. Bol farkındalıklı günler diliyorum efendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehitu amin.. hele bugün bloğunuzdaki yazıyla iyice farkında oldum bazı şeylerin.. canım sıkıldı.. bir hal çaresi bulacağız elbet. :)

      Sil
  3. Ah bir de içinde bulunduğumuz durumun vahametini farketsek de isi olmayan sokaklara dökülmesi mesela, su corona bitse gitse. Herkes maskeyi koluna değil ağzına taksa. Yazin bunu efem.😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söyledin Bigudili Anne :)) farkındalık böyle bir şey işte.. hemen sirayet ediyor herkese :) Dediğin konuyu hepimiz yazalım bloglarda haklısın. Sevgiler,

      Sil
  4. yeni kelime oyunu bugün başlıyooooo :) telif yok bunda hihihi :) feriha hanım teyze de geldiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep, kelime oyununda kullandığınız o çizim resim nerden? :))
      Ferihacığıma geliyorum.

      Sil
  5. bilmiyoruum, kırmızı ruh etkinliği başlatırken koymuştuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Onu ben çizmiştim, ödeyin telifi" derlerse :)))))))

      Sil
  6. Momentos!
    Bugün ne süpriz oldu bilsen, kapı çaldı ve postacı elinde harika
    bir kartla geldi :)
    çok teşekkür ederim beni unutmadığın için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketciğim, sevindim canım :)))
      Aslında daha farklı şeyler yapacaktım ama bizim burdaki postahanelerin çoğu kapalı ve açık olanlarda bir kuyruk inanamazsın. Ben de maalesef bilemedim yanımda zarf almamışım, geri çıkıp bir daha o kuyruğa girmeyi gözüm yemedi. Yılbaşından sonra inşallah :) Güzellikler tüm sevdiklerinle beraber seninle olsun. <3

      Sil
  7. İlkaycığım, Amelie' nin yeri başka.. :) Ben de teşekkür ederim canım yorum için. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. https://www.vizyonfilmizle.tv/tag/ferzan-ozpetek-filmleri-izle

    https://jetfilmizle.live/yonetmen/ferzan-ozpetek/

    https://www.altyazilifilmizle.tv/yonetmen/ferzan-ozpetek

    https://vipfilmlerizleme.com/napolinin-sirri-full-720p-tek-parca-izle

    bak var büssürüü :)

    YanıtlaSil
  9. yeni yıl filmlerinden "holidate" i izlesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol deep.. film linklerine tıklayacağım hemen.. :) <3

      Sil
    2. oleey, çok zarif filmleri vaar :)

      Sil
  10. kontrol ettim şimdi, jet film izle de hepsi açılıyor :)

    YanıtlaSil
  11. gif çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert, hoşgeldin..
      Ben de araştırırken en çok bu gifi sevdim. :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H