20 Aralık 2020 Pazar

FARKINDALIK ETKİNLİĞİ 2












Karanlık sabahlara uyandığımız günlerdeyiz, malum kış saatine geçilmedi.  Ama bu sabah garip bir şey oldu. Evin içine bir sarı ışık hüzmesi doldu. "Beni almaya mı geldi uzaylılar?" türünden bir şeyi düşünmektense, başımı pencereye çevirip, ışığın nerden geldiğine baktım. 
 
Karşı binanın üçüncü katındaki pencereye yansıyan güneş, ters istikamette olmasına rağmen benim dairemin içine de ışınlarını ahtapotun kolları gibi uzatmıştı. O ışınların rengi insanı aniden nasıl mutlandırıyor ve ısıtıyordu, fark ettim.
 
Senin evinde de böyle oyunlar oynuyor mu ışık hüzmeleri?
 
 
 
 
 

 






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 

not1: müzik olarak eklediğim videoda, 1965 lerin anadolu rock gruplarından biri olan SİS' i yayınladım.

 not2: kullanılan fotoğraf Yandexten alıntıdır.




12 yorum:

  1. Ohohooo bende ne hüzmeler oluyo ne hüzmeler:):):)
    Çok sevgilerimle
    Günün tıpkı gönlün gibi güzel geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Zamanı, bari bir gün o hüzmeleri fotoğrafla, ne harika olur :))
      Teşekkür ederim canım.. senin pazar günün de neşeli olsun. <3

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Andromeda, ne güzel bir andır o değil mi? :)) teşekkür ederim.

      Sil
  3. Ben de bayılıyorum o sarı ışığa. Hatta tam o sarı ışığın vurduğu bir nokta var, tuttum oraya sapsarı bir koltuk aldım, üstüne renkli bir yastıkçık attım ve evin en güzel köşesi, benim köşem yaptım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C., ah hem de sarı koltuk, mükemmel bir renk armonisidir eminim renkli yastıkla ve o "sahne senin" dercesine ışık hüzmelerinin geldiği an. Kadrajı iyi ayarlayan biri olsa da fotoğraf çekse :))

      Sil
  4. Işık... hele gün ışığı bir başkadır. Her eve doğmaz, herkese görünmez. Ama gerçekten bir başkadır.
    Gününüz aydınlık olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Makbule hocam, ne güzel yazmışsınız.. evet herkese görünmez, görünse de onu farkedebilmek bir maharet. Farkındalığımız çok ve ışığımız bol olsun. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Çok güzel görünüyor:) film sahnesi gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü, tam istediğim gibi bir fotoğraf bulamadım ama bu da idare ediyor :)) teşekkürler.

      Sil
  6. haha öyle günler yaşıyoruz ki, camdan uzaylı gelse, aa hoşgeldin diyeceğiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra Bayram, vallahi yaa.. o derece yani :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H