28 Haziran 2019 Cuma

Betler Amirliği


 






Telefon görüşmesi yapma adam

"Aloooo", bir sessizliğin ardından sabırsızlıkla yeniden haykırır. "Aloooooooo !!!"

Karşıdan yanıt geldiğinde hemen toparlanarak, "Beyefendi elektriklerimiz 1 saati aşkın kesik?!" cümlesini, cevabını sabırsızlıkla bekleyen soru halinde söyler. 

"Ne aşkı kardeşim? Elektrikler diyorum, bir saatten fazla oldu kesik diyorum. Doğalgaz da gitti haliyle, bu havada donuyoruz diyorum. Bu kesinti nedir diyorum, ne zaman gelecek diyorum?" cümleleri karşısında, ahizenin ucundaki kişinin, lafı en sonundan (!) anladığı da ayan beyan ortadadır. 

Suratının aldığı ifadeden, doyurucu bir cevap gelmediği belli olan adamcağız, "Hay ben ......." kelimeleriyle bezediği bu anlamsız konuşmayı sonlandırır.

Balkona çıkar, arka arkaya alıp verdiği nefesle beraber etrafı, gösteri sahnesine pompa edilmiş beyaz dumanlara benzer bulutlarla kaplanır. Aklına bir hinlik gelmiş gibi gözleri parlar ve tekrar içeri girer.

Telefonu eline alır, aynı numarayı çevirir. Numara düştüğünde, şimdiye kadar seyrettiği onca film, tiyatro ve dizilerden edindiği tüm karakterlerden birikimle, cümleleri ağzında geveleyerek konuşmaya başlar.

"Aluoww, Pendik Betler Amirliğinden arıyorum, suç mahallinde çatışma olduğundan, derhal Gülibik Mahallesine elektrik verin!" Belli ki karşı taraf tedirgin ve tereddütlü bir cevap verir, buna mukabil hemen "Sen beni duydun mu kardeşim, devletin işiyle uğraşıyoruz biz de, yazışmalar müdürler arasında sonra da yapılır ! Senin kadar ben de emir altındayım. Derhal dedim sana derhal ! Kanun konuşuyor !" diye haykırır.

Telefonu kapatıp derin bir nefes aldıktan 2 dakika sonra elektrikler gelir. Pencereye yanaştığında kendi bölgelerinin ışıklandığını farkedince, yüzünde bir aktörden alıntıladığı yamuk gülümsemeyle, yarım kalan filme eşlik edecek kahveyi hazırlamak üzere mutfağa yollanır.











{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not:yazıda kullanılan görsel google' dan alıntıdır.




10 yorum:

  1. mizahi :)) mizahı seviyorum. hele yazın... serinletiyor... Gülse B. geçenlerde yazmış. koptum :)

    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/gulse-birsel/hicbir-sey-olmasa-da-kesin-bir-seyler-olacak-41255232

    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nessuno Ç,
      😂😂😂 okudum yazıyı.. bu ülke mizahına yüzlerce siyasetçi gibi onun da katkısı oldu şükür.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ReHiTu,
      Halk arasında "fenayım, kötü durumdayım" anlamında kullanılan bir sözcüktür kendileri 😊

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Evi Elinda,
      Welcome to my blog. :) Thank you so much for your comment. Greetings @>--

      Sil
  4. Kelime hazineme yeni bir kavram girdi sayenizde teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      Aslında gençler arasında çok kullanılan bir kelime. Bundan sonra siz de kullanırsınız :) Ben teşekkür ederim.

      Sil
  5. Böyle bir yöntem izlemek lazım galiba :D Geçen gün bizim de sular kesildi çünkü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Valla olur mu olur :))) su içinde itfaiyeden arıyorum denir belki :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H