27 Haziran 2019 Perşembe

Beklemek









Onlar yoktular. Havada beyaz kar taneleriyle beraber uçuştular. Gizemleri, korkularına yakındı. Atacakları adımları tartıyorlardı. İçlerini yakacak herşeye hem yakın, hem bir o kadar uzaktılar. Oturdukları semtlerde hep etraflarına bakındılar. Otobüste yanlarında oturan insanı o sandılar. Sinemanın önünde beklerken el sallayarak gelen birinin, arkalarındaki kişiye yaklaştığını farkedene kadar yükselen kalp atışı yaşadılar. İstekleri, kederlerinin önüne geçemiyordu. Yaşanmışlıkların izleri onları bir prangalı hükümlü gibi bağlıyordu. Dudaklarından çıkacak bir kelime, tek bir harf bu hayata izdüşümü olacaktı bedenlerinin. 

Beklediler, 
bekleyecekler, 
hala beklemekteler....













{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-







10 yorum:

  1. Belirsizlik ve beklemek en korkunç şeylerdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Çay,
      Benim içinse belirsizlik, korkunçlukta ilk sırayı alır. Beklemekse sakince yapabileceğim bir şeydir.

      Sil
  2. Belirsizliği tam 1 yıl yaşadım :) evlerden ırak bir daha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arsel'in Okyanusu,
      Offf çok sevinsiz bir durum.. dilerim bundan sonra pırıl pırıl bir gelecek olsun senin için 🤗😊

      Sil
  3. Çok değişik, güzel bir tat kaldı damağımda. Okuyucuya 'Şu müzik eşliğinde okuyunuz.'önerilerini seviyorum. Duyguyu daha kapsamlı bir biçimde almaya yarıyor. Kalemine, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemderi,
      Yorumuna bayıldım. Müzikleri, yazılarla neden harmanladığımı harika özetlemişsin 🤗
      Anlatımı beğenmene de çok sevindim. 💜 Ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Beklemenin sonu güzelse sabırla beklenir elbet. Ama değilse belirsizliğe sürüklüyorsa vay halimize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      Ah her bekleme sonucu olumlu olmuyor, doğru haklısınız. Bazen de başka yönümüzü geliştirmek için bir fırsat olur belki de bu durum 🤔
      Çok teşekkür ederim yorum için.

      Sil
  5. ÖMRÜMÜZ BEKLEMEKLE GEÇMİYOR MU ZATEN? BEKLEMEK ÖLDÜRÜR İNSANI. EN İYİ BEKLEMEMEK.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      Çok haklısın.. beklemeyeceģim kendi adıma 😊

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H