5 Mayıs 2024 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵




Geoff  Westley
24 Mayıs 1949

İngiliz prodüktör, besteci, orkestra şefi, klavyeci ve aranjör olan Westley, burs kazandıktan sonra Londra'daki Royal College of Music'te flüt, piyano ve kompozisyon eğitimi aldı. 23 yaşına geldiğinde Londra'nın West End bölgesinde müzikaller yönetiyordu. Aynı zamanda, yedi yıl boyunca müzik direktörlüğünü yaptığı Bee Gees'e katılmaya davet edildi.

Klavyeci ve aranjör olarak Carpenters, Peter Gabriel, Lucio Battisti, Phil Collins, Sweet, Leo Sayer, Andrew Lloyd-Webber, Everly Bros, Vangelis, Gerry Goldsmith, Hans Zimmer, Marvin Hamlish, Henry Mancini gibi birçok uluslararası sanatçıyla işbirliği yaptı. 30 yaşında çok başarılı İtalyan sanatçılarla uzun bir işbirliğine başladı ve 2016 Sanremo Festivali'nde Eros Ramazzotti'nin aranjörlüğünü ve orkestrasını yönetti. Aranjör ve şef olarak Londra Senfoni Orkestrası, Kraliyet Filarmoni Orkestrası, Filarmoni, Pro Arte, Londra Oda Orkestrası, Orchestra del Teatro Regio di Parma, Orchestra del Teatro Bellini di Catania, Roma Sinfonietta, Brno Filarmoni, Budapeşte Senfoni Orkestrası, Orchestra del Teatro Verdi di Salerno ile çalıştı.

Birçok çağdaş klasik müzik yazmıştır, Kuzey Kutup Dairesi'nde Seyahatler - Kraliyet Opera Binası tarafından görevlendirilen bir oda operası, klasik şarkılar ve solo piyano için birçok eser.
2008 yılında 58. Sanremo Festivali'nde grubu Frank Head ile Parapara' Parara şarkısıyla Eleştirmenler Ödülü'nü kazandı. Eylül 2010'da Roma'daki Santa Cecilia Konservatuar müdürü tarafından stüdyoda aranjman, orkestrasyon ve kayıt dersleri vermek üzere bir kurs düzenlemeye davet edildi. 2019'da solo piyanodaki enstrümantal besteleri içeren yeni bir kayıt projesi hazırladı.

Son albüm çalışması da dahil keyif alacağınız çalışmalara sahip bir müzisyen.

Pazar gününüz müzikle geçsin,






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-




8 yorum:

  1. Yine tanımadığım bir besteci ve yine hoşş bir pazar dinletisi.:)
    Teşekkürler bu emek için. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ekmekçikız <3
      Yaşayan bir değer bu müzisyen, birlikte çalıştığı müzisyenler altın değerinde zira. Beğenmenize sevindim :)
      Keyifli hıdrellezler dilerim. :A :F

      Sil
  2. Ben de tanımayanlar kulübündenim:) Ancak işbirliği yaptığı sanatçıların neredeyse hepsini tanıyorum. Hayat biraz da böyle sanırım, yıldızlar hep bir adım önde, sanatçılar bir adım arkada... O nedenle de biz gibi insanlar o kıymetleri ancak sen gibi, emeğin hakkını veren güzel insanlar sayesinde tanıyoruz. Benden de teşekkürler Sevgili Momentos:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dostum,
      Ben de gençlik yıllarımda müziği ve şarkıcı/grubu dinler geçerdim aynen dediğin gibi asıl işi yapan geri planda kalıyor. Bir noktada artık "asıl" işi yapanı merak ediyor insan. :)
      Güzel sözlerin için teşekkür ederim, benim için büyük keyif bu yayınlar. :T :F
      Hıdrellez dileklerin kabul olsun. :A

      Sil
  3. Müzik hoş, sakinleştirici. Keyifle dinledim. Paylaşım için teşekkürler, bayağı üretken biriymiş. Mutlu pazarlar Sezercim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müthiş bir sanatçı ve ülkelerarası çalışan bir müzisyen. Dediğin gibi çok üretken Duygucuğum. :T
      Beğenmene sevindim. :)
      Harika bir hafta ve duaların kabul olsun.

      Sil
  4. ALKIŞLARLA,duru bir pınar gibi,kim bilir hangi insan dehlizlerinden yeryüzüne ulaştı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven Serin,
      Teşekkürler, beğenmene sevindim :A :F

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H