25 Şubat 2024 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵




Postmodern Jukebox


Postmodern Jukebox, aynı zamanda "PMJ" olarak da bilinir, 2011 yılında aranjör ve piyanist Scott Bradlee tarafından kurulan bir müzikal topluluktur. Scott Bradlee'nin okuldan arkadaşları ile Astoria'daki apartman dairesinde video çekmeye başlamasıyla Postmodern Jukebox ortaya çıktı. Grup basçı Chris Anderson, saksafoncu Ben Golder-Novick, arpçı Brandee Younger ve vokalist Emma Walker'dan oluşuyordu.

Grubun farkı; günümüzde yer alan modern pop veya folklorik parçaları, postmodern bir üslup ve tavırla sunmasıdır. Bunu yaparken aynı zamanda solo/ koro ve görsel sunumla dinleyiciye farklı tınıda, işitsel bir deneyim kazandırmasıdır. Daha çok 20. yüzyıl başlarını benimseyen bu grup jazz ve swing tarzlarını yansıtmaktadır. Her şarkıyı grupta yer alan yetenekli ve farklı sanatçılar seslendirmektedir. Oldukça geniş bir yelpazesi olan bu topluluk, şarkıları olduğu kadar sanatçı seçimleri arasında da çeşitliliğini korumaktadır.

Bu sanatçılar arasında Miley Cyrus, Katty Perry, Lady Gaga, Tove lo, Britney Spears ve Radiohead gibi sanatçılar/gruplar yer almaktadır. Youtube, İnstagram, Twitter gibi sosyal medya platformlarında da her geçen gün abone sayısı artan PMJ, şu anda 6.15 milyon aboneye sahiptir ve  günümüzde 70'ten fazla sanatçıyla çalışmakta ve halihazırda 6 farklı kıtada turlar düzenlemektedir.

Başlangıç olarak videolar; Bradlee’nin evinde oluşturulurken, şimdilerde ise çeşitli setlerde tamamlanmaktadır. PMJ resmi sitesinde inceleyeceğiniz gibi, Postmodern Jukebox Youtube kanalı, Spotify gibi platformlardan da ulaşabilirsiniz.

Düzenlemesini yaptıkları daha fazla eseri dinlemek isterseniz, buraya tıkladığınızda, grubun 51 şarkısının olduğu videoya ulaşacaksınız. Ben bu grubu, Sevgili blogger Kırmızı Ruh sayesinde tanıdım, sevdim. Yayına katkısından dolayı teşekkür ederim.

Müzikli ve keyifli bir pazar dileklerimle,






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-





16 yorum:

  1. Çok hoş. Tıkladığımda eskilerden bunlar ama ben neden bilmiyorum dedim ve dinledim , sonra aşağı doğru gelirken 2011' görünce ve senin de yeni tanıştığını anlayınca, hımmm dedim o zaman normal:) Vallahi süperler, teşekkürler Sevgili Momentos, elbette vesile olan Kırmızı Ruh'a da.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevgili Dostum, yoksa bizden kaçmazdı :) Güzel müzikleri daha da yüceltmişler çalışmalarıyla. Bravo diyorum :Y
      Keyifli bir pazar olsun hepimize. :F

      Sil
    2. Sevgili Momentos ve buraneros, öpüyorum o güzel aklınızdan kalbinizden. çok mutlu oldum 🙏🌸

      Sil
    3. Aynen biz de Sevgili Kırmızı Ruh :) <3 :F

      Sil
  2. İyi değil kalbim, ruhum va hatta beynim bugün. Açtım dinliyorum, iyi gelecek gibi. Teşekkürler Momentoscum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım KuyruksuzKedim <3
      Notalar sihirli bir dokunuş yapsın bulunduğun yere ve her bir uzvun şifa bulsun :A :F

      Sil
  3. Keşifler için buraya gelir oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Narda :F
      Ne güzel, şevk veriyor bu cümleler. :) :A :<3

      Sil
  4. İlk kez dinledim, yine dinlerim, çok hoş, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ekmekçikız,
      Evet değil mi, çok hoş düzenlemeleri var. :T :)

      Sil
  5. Çok keyifle dinledim canım:) Keyifli bir pazar olsun hepimize :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı,
      Beğenmene sevindim canım :T Güzel bir hafta başlasın hepimiz için. :)

      Sil
  6. Bu grubu çok sevdim sevgili Sezer Hanım. Hiç bilmiyordum. Videoya bakıyorum, ev ortamı olduğu çok belli. Setlere gerek yok, kur düzeneği evine, olsun bitsin. Valla çok iyiymiş. :)
    Müzik hafızamıza yenisi de eklendi sayenizde. YouTube'dan mutlaka dinleyeceğim diğer parçalarını da.
    Hem size hem de öneren sevgili Kırmızı Ruh'a çok teşekkür ediyorum.
    Huzur ve müzik dolu günleriniz olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası baktığım videolardaki o sıcak, samimi ortam o kadar hoşuma gitmişti ki, sonraki videolara pek rağbet etmedim Nazlı Hanım :)
      Müzik her daim olsun hayatımızda, çok teşekkürler katılımınız için. :F

      Sil
  7. On gün ara verince koptum herşeyden, şimdi gördüm ben bunuuu ve çok mutlu oldum :) En güzel şarkılardan birini tercih etmenizde kalitenin göstergesi :) Paylaştıkça, birbirimize kattıklarımızla büyüyoruz. Teşekkürler çok çok kalp ❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kırmızı Ruh hoş geldiniz :)
      Merak etmeye başlamıştım artık :F Çok harika bir öneriydi, kalpten teşekkürler <3
      Cidden paylaştıkça çoğalıyor ve keyifleniyoruz. :) :A

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H