19 Kasım 2023 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Amanda Martinez


Kanada'da, Meksikalı bir baba ve Güney Afrikalı bir annenin çocuğu olarak dünyaya gelen Amanda Martinez, müziksever bir evde büyüdü. İlk yıllarını klasik piyano ve bale eğitimi alarak geçirmesine rağmen, hayatta başka bir yol izledi. Ancak Kanada'nın önde gelen bankalarından birinde Finans Direktör Yardımcısı olarak bir yıl geçirdikten sonra, ayrılmaya ve müziği tam zamanlı profesyonel olarak sürdürmeye karar verdi.

Amanda Martinez, şarkıcı/söz yazarı olarak, müziği eşsiz Meksika ve Güney Afrika köklerini flamenko ruhunun coşkusuyla harmanlıyor. Solo CD'leri Yılın Latin Caz Sanatçısı dalında birçok adaylığı kazandı ve şarkıları üç Putumayo dünya müziği koleksiyonunda yer aldı. Müzik kariyerine ek olarak, bir radyo sunucusu, TV oyuncusu ve aktris olarak çalıştı. Aynı zamanda, terk edilmiş ve yetim kalmış kardeşlerin  bir arada kalmasına yardımcı, küresel bir kuruluş olan "SOS" Çocuk Köyleri'nin elçisidir. Üç çocuk annesi genç bir kadın olan Martinez, "SOS" misyonunu "kalbine yakın bir neden" olarak nitelendiriyor.

Amor albümündeki şarkıları çok sevdiğimi belirtmeliyim. Bu albümde benim çok sevdiğim şarkı olan "Cucurrucucú Paloma" yı da buraya tıklayarak dinleyebilirsiniz.

Bu sanatçıyı öneren Sevgili Buraneros' a teşekkürlerimle,

İyi pazarlar,






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






13 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler. İsim tanıdık geliyor ama bu benzer isimlere sahip futbolculardan da olabilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehitu merhaba,
      Katıldığınız ve yorumla destek verdiğiniz ben de teşekkür ederim. :F :)

      Sil
  2. Güzel, yararlı işleri uğraş edinen insanlarda o güzellikler; yüze, bakışlara, sesin tınısına da yansıyor adeta. İnsanı rahatlatan, dinlendiren harika bir ses.
    Sana ve Buraneros'a teşekkürler.
    Sağlıklı, mutlu bir Pazar dileyerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Hocam merhabalar,
      Müzikte kullanılan notaların şifa dağıttığına inancım sonsuz. Dinlediğimiz her güzel ses, her müzik ruhumuza iyi gelsin. :A
      Ben de yorumunuzla katılmanıza teşekkür ederim.
      İyi pazarlar, :F

      Sil
    2. Makbule Öğretmenim size de çok teşekkürler, çok incesiniz, ve hep derim blz blog yazarken bir imece yapıyoruz aslında diye.. bu da güzel örneklerinden biri:)

      Sil
    3. Bir an şaşırmadım değil Sevgili Momentos, sese heyecanlandım, adımı görünce anca uyandım:))

      Sil
    4. Sevgili Buraneros,
      Bence güzel olmuş o zaman :T :) Çok beğendim bu sanatçıyı, teşekkür ederim tanıttığın için. :) :A

      Sil
    5. Biz de sana teşekkür ederiz, bizi hayatın güzellikleri ile buluşturduğun için.:)

      Sil
    6. Aldım, kabul ettim :A :) :F

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. N.Narda,
      Su gibi bir sesi var, şırıl şırıl akıp gidiyor. :)
      Beğenmene sevindim. :A :F

      Sil
  4. İyi ki bankadan ayrılıp sanata adamış kendisini. Yoksa bu güzel sesten mahrum kalacakmışız. Kulak tırmalamayan, yüreğe dokunan bir tınıya sahip harika sesi bilmiyordum.
    Sanatçıyı öneren Sayın Buraneros'a ve paylaşım için size teşekkür ediyorum Sezer Hanım.
    Mutlu ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Nazlı Hanım,
      Sağolsun, Sevgili Dost Buraneros önerisi ile hepimizin kulakları okşandı.
      Teşekkür ederim güzel yorumunuzla katkınızdan dolayı. :F :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H