30 Mart 2023 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 48 📻



 


Hafta başında Dünya Tiyatrolar gününü kutladık. Ve ne yazık ki tam da kutlama gününde değerli sanatçımız Köksal Engür’ ü kaybettik. Sanatçı, henüz 10 yaşındayken TRT Ankara Radyosu "Çocuk Saati" programında kısa radyo tiyatrolarıyla mesleğe başladı. TRT'de programlara katılmanın yanında, seslendirme çalışmalarında da bulunan sanatçı, özel tiyatrolar ile Belediye Tiyatrosu ve Devlet Opera ve Balesi yapımlarında rol aldı. Erken bir kayıp maalesef, yolu ışıklarla dolsun.

Programı dinlemek için isterseniz yukardaki radyoya, isterseniz buraya tıklayınız.



Bugünün blog konukları:

https://karavandakikadin.blogspot.com
https://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com
https://ebookhanem.blogspot.com
https://birgaripseyma.blogspot.com
https://buluttanote.blogspot.com





{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-





12 yorum:

  1. 2 4 5 sevdiklerim, diğer ikisini duymadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Yüzdüm yüzdüm, sonuna geldim programın artık. :)

      Sil
    2. eveet 50 idi maşallah :)

      Sil
    3. evet :) 50. program ölmüş bloggerlarımız için sadece. :A

      Sil
  2. 50. sayıya az kalmış Sezercim, emeğine sağlık. İlgiyle dinledim bu yayını da. 😊🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucuğum, evet artık sona yaklaştım. :)
      Sağol desteğin yorumun için. :F

      Sil
  3. son yazımdaki filmler sana uyabilir :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Blogger paylaşım ve tanıtımı için emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim. Pek yakında 50 sayısına ulaşınca bu paylaşım etkinliğiniz sona erecek herhalde.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Merhabalar,
      Evet 50. programda vefat etmiş bloggerlarımızla veda edeceğim bu programa.
      Çok teşekkür ederim ilginize.
      Saygılar,

      Sil
  5. Merhabalar...Hoş buldum.
    Değerli sanatçımız Köksal Engür'e rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun.
    Ne güzel bloglar varmış. Hele okuyan, yazan, kitapsever blogları duyunca hem ilgimi çekiyor hem de gurur duyuyorum.
    Sesiniz, gönlünüz dert görmesin Sezer Hanım. Güzel günleriniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nazlı,
      Programı hazırlarken daha da içiçe olduğum bloglar nedeniyle, blog dünyasında gerçekten çok iyi, kayda değer ve izlenmesi gereken bloggerlarla tanıştığım için keyif aldım. Aynı duyguları paylaştığımız için çok mutlu oldum :) <3
      Duanız için kalpten teşekkürler, umarım yaşlanırken sesimde değişiklik olmaz ve radyo yayını yapan en yaşlı kişi olurum gelecekte. :)
      Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum. :F

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H