16 Mart 2023 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 46 📻


 



Blog dünyasından blogları tanıttığım programın 46. sına geldik. 4 yayın sonra bu programı sonlandırıyorum bildiğiniz gibi. 50. ve son programda uzun yıllar blog yazarlığı yapmış ve vefat etmiş dostlarımızı da anacağım. Daha önce bu konuda sizlerden yardım istemiş ve  bu dünyadan göç etmiş tanıdığınız bildiğiniz bloggerlar varsa, bana mail yoluyla ya da Instagram'dan da ulaşabileceğinizi iletmiştim. Sağolsun bazı arkadaşlarım bazı adresleri ulaştırdılar. 

Belki o yayınları kaçırmış ve bu duyuruyu ilk defa okuyan arkadaşlar için tekrarlamak istedim. 
49. yayına kadar iletmek istediklerinizi gönderebilirsiniz.

Programı dinlemek için ister yukardaki radyoya, isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.



Bu haftanın konuk blogları:

https://karelervesayfalar.blogspot.com
https://bilgidayi.blogspot.com
https://seyhandan.blogspot.com
https://sapyadasaman.blogspot.com
https://definesoysal.blogspot.com





{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-







14 yorum:

  1. Günaydın 🪷💫 Her dinlediğim de sesinize ve anlatımıniza hayran kalıyorum 🙏🏻
    Sayenizde bir çok blog tanıdım. Son bölüm üzücü olacak olsa da, anmak çok daha iyi gelecek vefat eden bloggerleri 🙏🏻
    Sevgiler 🪷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Sevgili Gülşah,
      Ne kadar zarifsiniz, kalpten sevgi ve teşekkürlerimi iletiyorum <3 :F
      Son bölüm biraz hüzünlü olacak evet, galiba her bitiş böyle oluyor ama ardından yeni başlangıçları harmanlayıp, devam ederek zenginleşeceğiz.
      sevgilerimi gönderiyorum. :)

      Sil
  2. Merhaba Sezer hanım,
    Çok üretken ve bir o kadar da samimi blogunuzu fırsat buldukça izliyorum..son fikrinizi de çok güzel buldum, teşekkür ederim.. beni kızımla beraber hemen hemen aynı zamanlarda blog dünyasıyla tanıştıran ve bir trafik kazası sonucu kaybettiğimiz bir yakınımızın blog adresini de vermek ve böylece onu da anmak istedim; kavaktantabut@blogspot.com ve ölümünden kısa bir süre önce açtığı kavaktantabut2@blogspot.com zaman bulur da okuyabilirseniz ilginç bulabilirsiniz.. bu vesile ile en iyi dileklerimi sunarım.. selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Haşim,
      Yorumunuz ve güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Hemen listeye ekledim, inceleyip yayına alacağım. Çok teşekkür ediyorum yardımlarınız için.
      Saygılar,

      Sil
  3. Merhabalar.
    Blog tanıtım sayfanız çok iyi gidiyor. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Paylaştığınız blog sayfalarını merak ediyor ve her birini tek tek açarak inceliyorum. Tabi bazen daha önceden tanıdığımız blog sayfası da çıkabiliyor, ama çoğunluğu ilk defa karşılaştığım blog sayfaları oluyor ve buda ayrı bir heyecan veriyor. Teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Yaz Blogcu,
      Çok teşekkür ederim güzel sözlerinize ve desteğinize. :A
      Önerinizi listeye ekledim, haftaya yayına alacağım.
      Saygılar,

      Sil
  4. Çok emek verdin, sona yaklaştın. Emeğine sağlık Sezer, dolu doluydu yayınların. 😊🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Canım çok sağol :A <3 Sizlerin destekleri de bu yayının devam etmesinde etkili oldu. Ben de herkese, hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Bu blogların hiç birini bilmiyordum, tanımış oldum.sesinizi duymak güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü,
      Aslında o kadar çok bilmediğimiz blog varmış ki, ben de listemdeki bloglar harici bir çok bloggerla bu sayede tanıştım. :)
      Çok teşekkür ederim yorumunuz ve desteğiniz için.
      Sevgiler, :F

      Sil
  6. Merhaba...Hoş buldum. :)
    Bilgi Dayı bloğu takip ediyorum. Diğerlerini bilmiyordum. Bakacağım onlara.
    Programın bitiyor oluşuna üzüldüm. Yanlış anlamadıysam sadece blog tanıtımını bitiriyorsunuz. Müzik, şiir gibi programlarınızda sesiniz olacak değil mi? Özellikle şiirsel anlatımınızın verdiği hissiyat çok özel...Umarım programlarınız daim olur.
    Sesinize, emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nazlı,
      Sadece blog tanıtım programını sonlandırıyorum çünkü blogları incelemek, araştırmak epey zamanımı alıyordu. 50. programda sadece bu yayın veda edecek. Diğer tüm yayınlar aynen devam. :)
      Ne güzel bu sözleri duymak :A :F <3
      Çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler gönderiyorum.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H