23 Mart 2023 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 47 📻







Bu hafta nevruz bayramını kutladık. Bütün cemreler düştü ve doğa muhteşem bir uyanışta. İzmir’ de geçtiğim her sokağa, çiçeklenmiş limon, turunçgil ağaçlarından, insanın aklını başından alan kokular yayılmakta. Bir yanda bahar renklenirken, öte yanda deprem bölgesindeki kardeşlerimiz için yapılacaklar da devam etmekte. Öğrencilere, ailelere, kendilerini toparlamaya çalışan dükkan sahiplerine destekler devam ediyor ve uzun bir yolculukta hep birlikteyiz. Birimiz değil, hepimizin yüzü güldüğünde daha mutluyuz, bunu  biliyoruz.

Yayını dinlemek için ister yukardaki radyoya, isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.


Bu haftanın konukları:

https://dilinkemigiyok.blogspot.com
https://ladyspen.blogspot.com
https://wasteofcarbon.blogspot.com
https://sonipan.blogspot.com
https://minoshka.blogspot.com








{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-


20 yorum:

  1. Sevgili Momentos, dediğin gibi "birimizin değil hepimizin yüzü gülsün inşallah." Blog tanıtımları için çok teşekkürler. Emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcığım, inşallah bir an önce ülkece aydınlık ve yüzlerimizin güldüğü günlere erişiriz :A
      Çok teşekkür ederim desteğin, yorumun için :F :)

      Sil
  2. Merhabalar.
    Her nedense bu haftanın blog tanıtım yazısını sabırsızlıkla bekledim ve nihayet yayına girdiğini gördükten sonra önce o güzel sesinizden radyodan dinledim. Tabi daha sonra da her bir bloggerin linkine tıklayarak bizzat sayfalarını ziyarete gideceğim. Ancak, şu andaki yorum radyo dinletisinden sonrasıdır. Tabi bizzat bloggerlerin sayfalarını da inceledikten sonra belki yine gelir bir ikinci yorumu daha yazabilirim. Önerdiğim blog sayfasına da yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sağolun. Şimdilik bu kadar. Şimdi linklere tıklayarak sayfaları ziyaret zamanıdır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz Blogcu, Recep bey hoş geldiniz,
      Çok teşekkür ederim ben de hem öneriniz, hem de güzel sözleriniz için. Bir kaç program sonra yayın bitecek ama yüzlerce belki de binlerce blogger var tanımadığımız, bilmediğimiz. Ben en azından bazılarına vesile olduysam ne mutlu.
      Tekrar çok teşekkürler, Saygılar,

      Sil
  3. İzmirin her yeri ayrı bir güzeldir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. myvslr,
      Ah değil mi, gerçekten öyle.. her sokak ayrı bir çiçeğin kokusuyla sihirli bir şehir gibi. :) :F

      Sil
  4. Merhabalar.
    Bu haftanın blogları ile ilgili sesli dinletiden sonra fiilen linklere tıklayarak blog sayfalarını da ziyaret ettim. Hepsi birbirinden güzel blog sayfalarıydı. Ancak bir iki tanesi minderden çekilmiş gibiydiler sanki. Olabilir, zaman zaman bu tür ara vermeleri hepimiz yapıyoruz zaten. Yeni bloglarla tanışmak hem heyecanlı hem de zevkli oluyor. Ben yeni blog tanıtımları ile ilgili paylaşımları takip ediyorum ve onları tanımaya çalışıyorum. Tabi bunun sizin sayenizde yapıyorum. Bu nedenle size tekrar teşekkürlerimi sunarım.
    Ancak bu tanıtımı sonlandıracağınızı üzülerek öğrenmiş durumdayım. Tabi siz de haklısınız. Bu blogları araştırmak daha sonra sayfalarını ziyaret edip onlarla ilgili bilgi toplamak ve paylaşmak bayağı insanı oyalayan uğraştır. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla birlikte hayırlı Ramazanlar dilerim. Ramazan ayının bolluk, bereketi ve ihsanı üzerinize olsun. Tüm insanlığın da hayrına vesile olsun inşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz Blogcu,
      Evet aynen dediğiniz gibi, tanıtıma aldığım blogları arşivlerine, profilllerine ve her seneyi inceleyerek değişen ruh hallerine bakıp inceliyorum. Ciddi mesai gerektiriyor. Bu yüzden 50. program hem son program hem de vefat etmiş bloggerları anacağım program olacak.
      Şimdiye kadar tüm desteğinize, güzel teşvik edici yorumlarınıza minnettarım.
      Ramazan şerifleriniz hayırlı ve bereketli olsun.
      Saygılar,

      Sil
  5. Merhaba Sezer Hanım...
    Hep derim, İzmir'in kokusu başka güzeldir diye. Sizin anlatımınızla o kokuyu duyar gibi oldum. Doğma-büyüme bir İzmirli olarak hatırlattığınız için çok teşekkür ediyorum.
    Tanıttığınız blogları bilmiyorum. Bakacağım ben de.
    Umarım hep birlikte olacağımız o yolculukta umutlarımız yeşersin, yüzlerimiz gülsün.
    Sesinize, yüreğinize sağlık olsun. Mutlu günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nazlı Toaç,
      İzmir'in şanslı güzel insanlarındansınız ne hoş. :F Ben sonradan İzmir'li oldum ama hakkını vermeye çabalıyorum bu güzel şehrin.<3 Evet gönlümüzün aydınlığı yüzümüze neşe olarak yansısın en kısa zamanda .A
      Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz ve desteğinize.

      Sil
  6. Sezer Hanım, Yaz Blogcu arkadaşımızın önerisiyle blogumun tanıtımına verdiğiniz emeğe, ilgi ve alakanıza çok teşekkür ediyorum. Bu vesileyle Yaz Blogcu'ya da hassaten müteşekkirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilinkemigiyok.blogspot.com,
      Hoş geldiniz, evet Recep beyin sayesinde tanıdım ben de sizi. Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuzla desteğinize.
      Saygılar,

      Sil
  7. Yine muhteşem bloglar! Hemen dinleyelim. ✨🧐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konumuz Kitap,
      Harika! Beğenmene sevindim. Keyifli dinleme ve incelemeler :F :)

      Sil
  8. bu haftanın blogcularını hiç duymamışım, herhalde bloguma hiç yorum yapmadılar :) son yazımda diziler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Olabilir, zaten daha bilmediğimiz çok blogger var cidden.
      Aa tamam geliyorum. :)

      Sil
  9. yazmak isteyen herkes önce bir blog açsa keşke, yazmak isteyen ve yazıda kendini geliştirme arzusu taşıyan herkesin bir bloğu olmalı diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ahmet Ozan,
      Dediğine katılıyorum. Eskinin günlükleri yerine şimdi blog yazmak geçti ki, burda biraz daha özenli yazılması muhtemel. Daha ulaşamadığım çok blog var eminim.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H