1 Ocak 2023 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Eugen Doga (1 Mart 1937)
Moldovalı, Rus besteci.

Her tür ve tarzda müzik yapan, dolayısıyla çok üretken ve çok yönlü bir besteci. Kolayca tanınan kendine özgü bir tarzı var. Üç bale eserinin yaratıcısı "Luceafarul", "Venancia", "Kraliçe Margot", "Aşkın Diyalogları" operası, 100'den fazla enstrümantal ve koro eseri, senfoniler, 6 dörtlü, "Requiem", kilise müziği ve 13 oyun, radyo programı, 200'den fazla film, 260'dan fazla şarkı, 70'den fazla vals, aynı zamanda Moskova 1980 Olimpiyat Oyunlarının açılış ve kapanış törenlerinin müziklerinin bestecisi.

2023 yılının ilk gününe bir vals tercih ettim. 
Tüm yıla yayılan, kelebekler gibi uçuş uçuş ve sevinçli günlerimiz olsun dileğim.

Keyifli dinlemeler,







{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-







12 yorum:

  1. Yeni yıl sabahının ilk şarkısını ruhum diken diken dinlediğimi itiraf ediyorum Sevgili Momentos. Bazı çok güzel anların yaşandığı eski yazılarıma göz atmıştım, oysa niyetim yılbaşını yazmaktı. Güzel yaşamışım be duygusu ve elbette içinde dolaştığım anların güzelliği beni ele geçirip yazma heyacanıma fren yaptırmıştı ki tam, blogrolumun en üstünde Pazar Günü Müziği'ni gördüm, tıkladım ve ilk satırlardaki hale geçti bünye, kelebek oldu adeta. Şimdi önce fotoğrafları yerleştirip, sonra da yazımı yazabilirim:)

    Ve arzu edilenlerin birbir gerçekleştiği, sağlıklı, mutlu ve müzikli bir yeni yıl dilerim Sevgili Dostum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel betimlemişsin Sevgili Dostum,
      Tüm gün dışarda olduğumdan ancak şimdi yanıtlayabiliyorum. :) Harika duyguların, olayların birbirinin ardından koştuğu bir yıl dilerim ben de sana ve sevdiklerine. :A :F

      Sil
  2. Yeni yılın ilk günü ne tatlı bir müzik, çok sevdim:))) Masal gibi geldi, gülümseyerek dinledim:))) Müziği dinlerken kendimi prenses elbisesi giymiş dans ederken hayal ettim:) Biraz uçuk bir hayal oldu ama güzel bir hayal:)))
    Yeni yılınız kutlu olsun, tatlı, güzel, gülümseme dolu bir yıl olsun sizin için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      Ah ne güzel bir tablo çizmişsin hayalindekini aktarırken. <3 İnan ben de bir prensesle konuşuyorum sandım :) :F
      Sevgi dolu bir yıl dilerim sana. :A

      Sil
  3. Merhabalar.
    Ben bu müziği tanıyorum sanki. Kulağıma o kadar güzel ve hoş geldi ki, paylaşım için teşekkür ederim.
    Yeni yılın ilk Pazar gününe bu müzik paylaşımınız yakıştı doğrusu. Yeni yılın tüm insanlığın hayrına vesile olmasını dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Kalplere dokunan bir eserdir bu, beğenmenize sevindim.
      Yeni yıl sağlık, bereket ve neşe ile evinizi doldursun.
      Sevgiler, saygılar gönderiyorum. :A :F

      Sil
  4. Güzel müzik, bana nedense nostaljik yeşilçam filmlerini hatırlattı. Paylaşım için teşekkürler Sezercim. Keyifli pazarlar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Duygucuğum :)
      Yeni yıl bol animeli, bol hikayeli olsun, sağlık, neşe, huzur etrafında dört dönsün :A :F <3

      Sil
  5. Harika müzik ve ne güzel dilekler teşekkürler Sevgili Momentos...Yeni yıl yeni umutlar, yeni güzellikler getirmesini diliyorum; sağlık ve mutlulukla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Arzu,
      Dileklerine yürekten katılıyorum. Rengarenk ve ahenkli günler, aylar temennisiyle.
      Sevgiler, :F :)

      Sil
  6. Nihayet gelebildim ve sunduğunuz yeni yıl müziğiyle mest oldum. Yeni yılı ailenizle birlikte keyifle geçirmenizi diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kaystros,
      Çok sevindim beğenmenize :A
      Ben de pek aile kalmadı ama ben, kendim ve içsesim şimdilik oldukça keyifli gidiyoruz :) Temennileriniz için teşekkürler. Harika bir yıl da ben dilerim size ve güzel ailenize. :F :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H