19 Ocak 2023 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 39 📻




 


Geçen hafta program konuklarından olan Sahra Esintisi, bloğunu kapattığı ve Zencefilli blog isminde yeni bir blog açtığı için, yeni adresini buraya eklemek istiyorum.

https://zencefilly.blogspot.com

* * *

39. haftanın programını dinlemek için isterseniz yukardaki radyoya, isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz.

Bu haftanın konukları:
https://nazlitoac.blogspot.com
https://bulgurdanolmak.blogspot.com
https://birdunyafikir.blogspot.com
https://avarezade.blogspot.com
https://yolunneresindeyim.blogspot.com






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-







34 yorum:

  1. Zencefilli'yi takip ettim, güzel oldu bu bilgi. Nazlı Hanımı da biliyorum. Diğerlerine de bakayım bakalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Ya evet yayındaki tanıtım boş kalmasın dedim. :)
      Cepte iki tanıdık blog var ne güzel :T

      Sil
  2. Çok güzel bir şey yapıyorsunuz:) yeni fark ettim. Severek takip edeceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. myvslr,
      Hoş geldiniz, sonraki hafta sizin bloğunuzu yayına almak istiyorum. Arşiv kısmını blog sayfasında göremedim, acaba bir bölüm ekleyebilir misiniz? İşimi ve tanıtımı oldukça kolaylaştırmış olursunuz :)
      Teşekkürler,

      Sil
    2. Öylee mi:)) tabii,arşiv kısmını eklemeye çalışayım. Aslında 6 tane yayın var sadece yani arşiv kısmına gerek olmayabilir mi acaba? :) ben teşekkür ederim:)

      Sil
    3. Bence her blogda arşiv olmalı, çünkü yayın yapılan aylardaki yayın başlıklarına ulaşınca hem blogla hem de blog sahibiyle ilgili donelere ulaşmak daha kolay. Öteki türlü sayfaları geriye sarmak zor. :)
      Teşekkürler, sevgiler, :)

      Sil
    4. Anladım:) oluşturacagım,teşekkürler

      Sil
  3. Sezer Hanım, çok teşekkür ediyorum. Ne güzel anlattınız blog sayfamı...Eşimle beraber dinledik. Size çok selamları var. :)
    Avarezade bloğu takip ediyorum. Diğerleri de ilgimi çekti. Bloglara girip mutlaka bakacağım.
    Bloglara değer katıyorsunuz tanıtımlarını yaparak. Eksik olmayın. İyi ki varsınız.
    Saygı ve selamlarımı gönderiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nazlı Toaç,
      Beğenmenize mutlu oldum, eşinize de hürmetler :A
      Blog işi diğer tüm sosyal mecralardan ayrı olarak bir gönül işi bildiğiniz gibi. Blog dünyasında kendimi hep iyi hissetmişimdir, tam gerektiği yerde, bir blogdaşımın yazısı kalbime dokunmuştur. Aynı şekilde kimi blogger da benim yayınladığım bir şeyden etkilenmiştir. Bu mecraya biraz daha dikkat çekmek, uzaklaşan bloggerları yeniden evlerine davet etmek istedim bu programla. :)
      Yaptığım iş sizlerin kalbine ulaşıyorsa benden mutlusu yok <3
      Çok teşekkür ederim güzel sözlerinize.
      Kalbi sevgiler benden..

      Sil
    2. Emin olun kalplerimize ulaşıyor. Yaptığınızı büyük takdir ediyorum. Benden de kalbi sevgiler...

      Sil
    3. Çok teşekkürler :) :A :F <3

      Sil
  4. Merhabalar.
    Bu hafta tanıtıma aldığınız bloglardan takip ettiklerim olduğu gibi, ismini ilk defa duyduğum bloglar da var. Yeni blogları da ziyaret ederek tanımaya çalışacağım. Emeğinize ve gönlünüze sağlık. Paylaşım için teşekkür ederim.
    selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Hoş geldiniz, yeni bloglar tanıyorum program sayesinde ben de. Keyif alıyorsanız ne güzel.
      Çok teşekkür ederim yorumunuzla katkınıza.
      Saygılar,

      Sil
  5. Ben ilk defa dinledim. Ne kadar güzel sesiniz var, profesyonel radyocu gibisiniz. Takip etmediğim güzel bloglar bulmak ne hoş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü,
      Hoş geldiniz, madem ilk defa dinlediniz, o zaman size bir sürpriz olsun 7. programda konuk olmuştunuz :) linki ekliyorum hemen: https://open.spotify.com/episode/1bmqAfeyE4U9RHndQmWEyy
      Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. :A :F <3

      Sil
    2. yaa çok duygulandım. kompost yapmayı filan unutmuştum, sayenizde tekrar başlıyorum. çok teşekkürler.. tüm yayınlara da bakacağım. ne çok blog varmış bilmediğim :)

      Sil
    3. Beğenmenize mutlu oldum ben de :) :F

      Sil
  6. Merhabalar, desteğiniz için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulgurdan Olmak,
      Hoş geldiniz, ben de yorumunuza teşekkür ederim. :F

      Sil
  7. Momentoscum, podcastteki her yayın için ayrı ayrı teşekkürler :) Kahvaltılarımız sayende şenleniyor, ailece keyifle, merakla seni dinliyoruz. Ezkaza unutursam Evrim hemen diye "E hani açmadın podcast?" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim <3
      Evrim' e de, sana da, güzel kızınıza da kocaman sevgiler :)
      Ne güzel bir eve, hem de en önemli öğün olan kahvaltı masasına misafir olmak :A
      Teşekkürler canım benim. :F

      Sil
  8. Ne çok bilmediğim blog varmış diyorum senin yayınlarını dinleyince...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız,
      Emin ol daha çok var ama 50. yayında biraz es vericem programa, belki sonrasında 2 ya da 3 ayda bir yine blog tantımı olabilir :) kısmet bakalım.

      Sil
  9. Bu haftaki bloglarda aktif olanlar daha fazla göründü gözüme, bu ayrıca hoşuma gitti :) Blog arkadaşlarımıza mutluluklar diliyorum. :)
    Çok teşekkürler canım, emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Yepyeni bloglar var aralarında, bu haftaki bloggerlar aktifler bu yüzden. :)
      Teşekkür ederim ben de yorumunla desteğine. :F :)

      Sil
    2. Merhabalar. Arşiv bölümünü oluşturduğumu haber vermek isterim:) sevgiler

      Sil
    3. Myvslr,
      Harika, çok teşekkür ederim. 🙏🌷👍🤗

      Sil
    4. Rica ederim:) ben teşekkür ederim

      Sil
  10. Müfred,
    Yayın yaptıktan sonra mesaj gelince, ben de en azından bu haftaki programda haber vereyim istedim. Çok sevindim 😊

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Momentos biraz gecikmiş bir teşekkür olacak ama affet, hala sitemin iflah olmaz işleriyle uğraşıyorum. Yeniden bahsettiğinden haberim yoktu çok memnun e mutlu oldum guzel yuregine saglik... ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgli Zencefilly,
      Yardım gerektiği zaman haber ver, tek başına boğuşma :)
      Güzel yayınların, ferah günlerin olsun <3
      Sevgiler benden,

      Sil
  12. Merhaba Momentos (Sezer Hanım:) birdunyafikir blogunun yazarı Beyza ben. Ocak ayında bloguma yazmış olduğunuz yorumu az önce gördüm. Gecikmeli dönüşüm için lütfen kusura bakmayınız. Bloğumdan da bahsetmiş olduğunuz Podcastinizi dinledim. Ses tonunuz ve ifade gücünüz çok güzel, sesinize zeval gelmesin dilerim.:) Blogların sakinleştiği bu ortamda yapmış olduğunuz tanıtımlar, incelemeler çok kıymetli. Sadece görselleri inceleyip geçmek yerine uzun yazıları okuyan birilerinin halen var olduğunu bilmek ve hatta bir şekilde yazışabiliyor olmak çok değerli.

    Yayınınızda blogumdan bahsetmiş olmanız beni çok mutlu hissettirdi, paylaştıklarımın bir karşılık bulduğunu duyumsadım ve değerli hissettim. Teşekkür ederim. Blogumda yer alan 'İki Yandaki Boşluk' isimli hikayemi seslendirmek istediğinizi belirtmişsiniz blog yorumunda. Çoook mutlu olurum, halen seslendirmek isterseniz. Yazımın linki https://birdunyafikir.blogspot.com/2013/04/iki-yandaki-bosluk.html . Seslendirme imkanınız olursa ve beni de haberdar edebilirseniz mutluluk duyarım.
    Müsait olduğum bir zamanda blogunuzdan ve Potcast yayınlarınızdan bahseden bir yazı yayınlamak geçiyor içimden. Ancak hayat koşturmacası içinde zamanı konusunda net bir şey diyemiyorum şu an. Umarım çok gecikmeden hazırlama imkanı bulabilirim. Bu arada, Boğaziçi Üniversitesi Görme Engelliler Teknoloji ve Eğitim Laboratuvarı (GETEM) için gönüllü olarak birkaç kitap seslendirmesi yapmış ve çok mutlu olmuştum. Güzel sesli bir hanım tarafından bir hikayemin seslendirilmek istenmesi, bu sebeple beni ayrıca tebessüm ettirdi. Sevindirdi.

    Her ne işle iştigalseniz kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birdunyafikir,
      Beyza hanım, hoş geldiniz :)
      Bloglar bizim canımız. Her ne kadar sosyal medya seçenekleri çoğalsa, çeşitlense de blog daima yerini koruyacaktır. Yayınlanmış her satır, her yazı gerçekten çok değerli. Sizin sayfanızın da çok bilgilendirici bir yanı var. Arada duraklasak da yazmaya devam etmenizi isterim. İlk öykü çok keyifliydi, ilk fırsatta sizin de onayınızla seslendirip haber vereceğim.
      Yayını beğenmenize çok sevindim. :F
      Güzellikler sizinle olsun. :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H