11 Aralık 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵




Bugünün konukları, herkesin tanıdığı Pink Martini

Bu küçük orkestra, Portland Oregon' da 1994 yılında piyanist Thomas M. Lauderdale tarafından kurulmuş müzik grubudur.  Latin müziği, lounge, Avrupa Klasik Müziği ve cazı da kapsayan çok geniş bir müzik repertuarında eserler seslendirmektedirler. Müzik tarzları genellikle belli bir dönemin içerik ve stilini andıran "vintage music" olarak adlandırılır. 

Yukardaki Türkçe eseri seslendirmeleri de bu stile tatlı bir örnektir. Zamanının çok sevilen bu eğlenceli şarkısını, onların ağzından dinlemek pazarınıza neşe katabilir diye düşündüm. :)

Pink Martini'nin diğer eserlerini youtube' dan bulabilirsiniz.

Neşeli bir pazar dilerim.





{ಠ,ಠ}
  |)__) 
-”-”-






21 yorum:

  1. Gerçekten pazarımızı neşeli bir güne döndürecek güzel bir yorumdu. Emeğinize sağlıklar dilerim. Seçiminiz için on numara diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun gününüz aydın olsun,
      Beğenmenize sevindim.. hayatımızın bir kaç pazarı hiç değilse biraz renklensin dedim. Beğenmenize memnun oldum, çok teşekkürler.
      Saygılar,

      Sil
  2. Bir şahane seçim daha, ben üzerine bir de dondurma koyup sabahı katmerledim:) Pink Martini'den sonra Belkıs Özener'e koştum, dinledim ve sonra bir sürpriz sundu bana youtube ki bilmiyordum, dinlememiştim. Bu kez sahneden Pink Martini ve Belkıs Özener vardı. Süper sabah yani, teşekkürler Sevgili Momentos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros,
      Dondurma dedin akan sular durdu valla :D Türkiye'nin kuzeydeki şehrinden ışıltılar çıkmış bu sabah anlaşılan :)
      Ben de bu sabah sen söyleyince açtım, daha önce haberim olmuştu ama canım Belkıs Özener' i bu sabah dinledim ben de Pink Martini' yle, çok güzeldi.
      Güzellikler olsun her yerde, her evde :A
      Sevgiler :F

      Sil
  3. Çok severim Pink martini’yi ve cıvıl cıvıl enerjisini, iyi pazarlar canım momentos! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C.,
      Canım Ceren :F bu güzel enerji dünyanın dört bir yanını dolaşsın <3
      Keyifli, harika bir pazar dilerim canım. :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Ada Deniz,
      Ne güzel, ben de sevindim bu şarkıyı seçtiğime <3 :F :)

      Sil
  5. Simyamist <3 güzel bir gün olsun :A :)

    YanıtlaSil
  6. Orkestra şahane, yorumcuların enerjisi de bana bulaştı. :) Seçimin harikaydı çok teşekkürler :) İyi pazarlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi
      Ne kadar hareketliler değil mi? :) Bayıldım sahne enerjilerine <3
      Güzel bir hafta başlasın bu günün ardından. Sevgiler benden :F

      Sil
  7. Ben sana daha neşelii pazarlar dileriimm momentoss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Monarosa,
      O zaman harika bir hafta gelip çalsın kapını <3 :D

      Sil
  8. Hadi biraz bu şarkıyla dans edeliimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Monarosa,
      Bak bu teklife hayır demem, anında kalktım dans ediyorum :D :T

      Sil
  9. Ayy hiç duymamıştım, ne güzel isimleri vamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dada,
      Hem isimleri güzel, hem dünyanın her yerinden seslendirdikleri şarkılar harika :) :F

      Sil
  10. Grubu ilk kez duydum. :) Ama orjinalini daha çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. d.h.d.,
      Elbette orijinali harika ancak düşünsene şimdi bu şarkımız tüm dünyada tanındı bu grup sayesinde :Y :Y :)

      Sil
  11. Yıl sonu neşesi oldu 💃💃💃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Gerçekten de öyle canım. İyi seneler dilerim :F

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H