22 Aralık 2022 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 35 📻





   




Haftanın sonuna ve yeni bir yıla yaklaşıyoruz. Kimi yerde telaş var, kimi yerde ise durağanlık. Bu hafta başında Türk Edebiyatının değerli isimlerinden Rıfat Ilgaz' ın oğlu Aydın Ilgaz vefat etti. 

Babası Rıfat Ilgaz' la birlikte kurdukları Çınar Yayınları'nı devam ettiren Ilgaz, 2004' te Rıfat Ilgaz'ın "Hababam Sınıfı" ve "Sınıf" kitaplarıyla ilgili anılarını "Sınıf'ın Efsanesi" başlıklı kitabında topladı. Babasının eserlerine sahip çıkan ve çizgisinden çıkmadan koruyan Aydın Ilgaz' a Tanrı' dan rahmet diliyorum. Nurlarda uyusun.

35. programa konuk olanları ve programı dinlemek için yukardaki radyoya ya da buraya tıklayabilirsiniz.

Keyifli dinlemeler,





{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-







4 yorum:

  1. Aydın Ilgaz'ın da bir kitabı olduğunu bilmiyordum, bakacağım ona. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Evet varmış, eminim sıcacık anılarla doludur. :A :)

      Sil
  2. Aydın Ilgaz'ın vefatına üzüldüm. Hababam Sınıfı'da çok kayıp verdi. Nurlar içinde yatsınlar.
    Yayın için teşekkürler. Yaşam İzi'nin Floransa'ya yolculuğu efsane olmuş. Elimde olmadan güldüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Amin canım :A
      Bloglar arasından gerçekten anlatımları çok keyifli olanlar çıkıyor. Beğenmene sevindim :) :F

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H