19 Haziran 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Blog dünyasını ve blogları işlediğim program sayesinde karşıma çıktı bu şarkı. Sevgili Burcu (uzaksahil) nun bloğunda görüp videoya tıkladım ve o gün bugündür sürekli dinliyorum. Sizde aynı etkiyi yaratır mı bilemiyorum ama bana göre soloları süper ve melodisi çok sağlam bir parça. Evet biraz da nostalji kokuyor elbette yapım yılı nedeniyle. 

Ben tanımıyordum bu grubu ve internette hummalı bir araştırma ile bir albümlerine ulaşabildim. Ayrıca Ekşi Sözlük' te onlara dair aşağıdaki bir kaç cümleyi bulabildim sadece :

"Tek albümlük bir müzik grubu. "Sen hep benimsin" isimli parçalarıyla kendi çaplarında bir fırtına estirmişlerdi."

"1987' de İstanbul' da Murat Net tarafından kuruldu. Murat' ın 1990' da Pentagram' a girmesiyle topluluk çalışmalarına son verdi. 1991' de Pentagram' dan ayrılan Murat, 1991' de solo albümü "escape from hell" i çıkartmıştır. 
1996' da Murat, vokale Özgür Denizli' yi de alarak Reflex' i tekrar kurmuş ve 1997' de topluluğun adını taşıyan pop rock tarzı bir albüm çıkartmıştır."


Albümün tamamını dinlemek isteyenler buraya tıklayabilirler.

İyi müzik ölmez!







{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-




20 yorum:

  1. Nostaljik havasıyla tam bizlik 🥰 Sevdim ben de Momentoscum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Açıkçası bir iki parçasını da şöyle bir dinledim ama bu şarkı bana çok hitap etti. Senin de beğenmene çok sevindim 🤗😍😊

      Sil
  2. Gerçekten de çok güzel, çok duygulu bir şarkı Momentos. Emeğine sağlık. Mutlu pazarlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcığım,
      Beğenmene sevindim 😍 Melodisi duygulu dediğin gibi. Güzel bir hafta başlasın senin için 🙏🌷❤

      Sil
  3. Albümün ilk şarkısında kendimi Türk filminin ev partisi sahnesinde bir kadehe ilaç atılırken ki anda gibi hissettim. Hem çocuktuk hem kötü zamanlardı, içimize işlemiş demek... Senin yayınladığın şarkı hoş ve masum ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros,
      Yorumunu okuyunca hemen albüme tıkladım ve kahkahayı bastım 😁😂 çok haklısın ya. Ilk dinlediğimde hiç aklima gelmemişti doğrusu 👍
      Teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  4. istanbul müzik çevresinden tabii yaa, murat tanınır tabii, pentagram bizim rock metal efsanesi tabisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      A bak ne güzel bildin sen :)) İzmir' de Pentagram' ın konserine gitmiştim, çok kalite şarkıları var.

      Sil
  5. son yazımdaki son filmi kaçırmayasıın :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel şarkı ya, ben de kesin dream tvde zamanında görüp dinlemişimdir, hatırlattığın iyi oldu diğer şarkılarına da bakayım, teşekkürler :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      Bence de güzel şarkı, ben ilk defa burcu'nun sayfasında gördüm.
      Beğenmene sevindim. Iyi müzikler daima hatırlanıyor gerçekten 🤗😍

      Sil
  7. Sözleri de müziğide aşırı hoş. bende senin sayende keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Kafkaslı,
      Eskilerde kalmış ve farkedilmeyen şarkılarla karşılaşınca ne kıymetli oluyor değil mi? :))
      Beğenmene sevindim :)

      Sil
  8. Sevdim güzelmiş, özellikle nostaljik havasını çok dinlendirici buldum. İyi müzik ölmez lafı da güzelmiş, izninizle kullanırım ben bunu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Elbette kullan, iyi müziğin ölmediğini duyuralım :))
      Beğenmene sevindim..

      Sil
  9. sayenizde dinledim, güzel... teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      Beğenmeniz sevindirdi beni :) Teşekkür ederim yorumunuza :)

      Sil
  10. Woow güzel şarkıydı :) Hayal meyal tanıdık geldi ama sadece o kadar. Şarkının çıkış yıllarında ne yapıyordum diye de düşünmeye teşvik etti beni dinlerken. Uzak kalmışım o yıllarımdan... Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Sende de aynı etkiyi yaratmasına memnun oldum. O yıllarımı düşündüğümde bir kaç yıl sürecek şiir dinletileri içindeydim Kadıköy' de. Yıllar sonra bile olsa bu şarkı ile karşılaşmaktan keyif aldım.
      Ben de teşekkür ederim canım :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H