5 Haziran 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵




Bu pazar bir klarnet ustasını misafir ediyoruz.

Michael White (29 Kasım 1954) 
New Orleans doğumlu White, caz klarnetçisi, orkestra lideri, besteci, caz tarihçisi ve müzikal eğitmendir. Caz eleştirmeni Scott Yanow bir incelemede White' ın "New Orleans klarnetçilerinin his ve ruhunu en iyi yansıtan" kişi olduğunu söylemiştir.

Caz kariyerine gruplarda çalarak başlayan sanatçı daha sonra Kid Sheik Colar tarafından keşfedilerek albüm yapmaya başladı. 1981' de New Orleans'ın müzik mirasını korumak için orijinal Liberty Jazz Band' ı kurdu. Grup, 1990' ların başından beri her yıl Village Vanguard' da yıl sonu konseri verdi. White şimdi Louisiana Xavier Üniversitesi' nde Afrikalı-Amerikalı müzik öğreten bir üniversite profesörüdür.

Çalışmalarından seçtiğim ve eğlenceli bulduğum bu şarkıyı dinlemenizi, beğenirseniz de listedeki diğer çalışmalarına da kulak vermenizi öneririm.

Müzikli pazarlar,






{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-





16 yorum:

  1. Günaydınlaar :) Babam klarnet çalardı gençliğinde. Ama hep amatör kaldı. Michael White'ın müzik yolculuğunun sonlarında profesör olduğunu öğrenince yaşamda aldığı yolu sevdim. :) Bir yandan yazılarımı yazarken diğer taraftan sanatçının diğer parçalarına kulak vereceğim :) Çok teşekkürler, iyi pazarlar diliyorum. Tüm arkadaşlara iyi pazarlar olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film gündemi,
      Ah ne güzel, bir evde bir müzisyenle büyümek Zülalciğim. 🙏🌹 Babana hürmetlerimi sun lütfen. Müzik daima hayatımızda olsun ve tüm sanatlar.. 💖😍 Ben de teşekkür ederim bu ayrıntıyı paylaştığın için. Harika bir pazar diliyorum. Sevgiler,

      Sil
  2. Ancak dinleyebildim, yine pek iyi geldi Momentoscum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Oh ne iyi.. sevindim.. tatil hazırlığındasın farkındayım :))

      Sil
  3. Ay çok güzel, sizin pazar müzikleri benim pazartesi ofis sabahıma neşe saçıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Ah ne güzel, öyleyse pazartesi sendromu yaşamıyorsun :))) Süperr

      Sil
  4. Merhaba, sevgili arkadaşım Sevil'in Facebook sayfasındaki duyurudan geldim :) cazı severim ama her türünü değil Glenn Miller gibi olanları (ona ne deniyor bilmiyorum) bir de Brezilya cazı diyorlar galiba Boss Nova'ları çok seviyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben,
      Hoşgeldiniz :)) minik kediciğe de selam olsun <3 Sevil' e de kalpten teşekkürler.
      Glenn Miller benim de çok sevdiğim bir müzisyen, kendi adına kurduğu orkestrası dillere destan müzikler yaptı. Müziğinde klarnet ve tenor saksafon bolca kullanmıştır. Bence caz tınılarından hoşlanmanız bile kafidir. :)
      Çok teşekkür ediyorum yorumunuz ve ziyaretiniz için.
      Ziyaretinize geliyorum hemen. :))

      Sil
    2. Hoş buldum :))) Bücürük ve ben ziyaretinize çok mutlu olduk biz de kalpler gönderiyoruz ♥♥♥ Glenn Miller konusunda hem fikir olmamıza çok sevindim :)

      Sil
  5. Tam pazar günlük. Şahane. Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Müzik olmazsa olmaz. Hayatı neşeli kılan notalar. Teşekkürler beğeni ve yoruma :)))
      Sevgiler,

      Sil
  6. Caz sevdiğim bir tür. Hayli geç geldim yine, bu kez size iyi hafta sonları dilerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Müzikholün kapısı her daim açık 🤗 ne zaman isterseniz gelin yine dinleyin istediğiniz müzikleri.. 😊 keyifli bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum.

      Sil
  7. Caz da severim. Düsününce şimdi ne kadar farklı müzikler dinlediğimi farkettim iyi mi kötü mü bilemedim 🤣. Bi tek arabesk sevmiyorum sanırım bi de çok uclarda heavy metal. Rock severim ama 🎸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Bence dinleme kabiliyetinin geniş olduğunu gösterir ve bu iyi bir şey :))
      Arabesk' in bile dinlenebilir çok iyi örnekleri var. Heavy metale ben de uzağım biraz :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H