3 Haziran 2022 Cuma

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 6 📻







Her cuma olduğu gibi yine Radyo Momentos' da blogları tanıttığım program olan "Blog Dünyasında Bu Hafta" nın 6. bölümündeyiz. Konuklarımın kim olduğunu merak ediyorsanız, dinlemek için tık tık lütfen.


Bu hayatta başımıza ne geliyorsa korkudan geliyor diye düşünüyorum. Korkuya teslim olduğumuz an, en başta özgürlük ve beraberinde bir sürü hasleti kaybediyoruz. Bununla ilgili internetten alıntı bir yazıyı seslendirdim. Günün ikinci yayınını dinlemek için tık tık lütfen.









{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-





not: suluboya resim ​M©MENT©S​ tarafından yapılmıştır.






32 yorum:

  1. Günaydın Momentoscum, güne seninle başlıyorum. O kadar keyifli ki yayın, hiç bitmesin istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Böyle düşünmene çok sevindim :))) Benim için bu yorumun çok özel ve çalışmalarımın karşılık bulması kadar anlamlı bir şey olamaz <3 <3 Teşekkür ederim canım...

      Sil
  2. Günaydııınnnnn :) Güzel bloglar aralarında tanıdıklarım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün aydın olsun Blog Beyi,
      Keyifli bir gün olsun sana :)))

      Sil
  3. Yine keyifle dinledim, çok güzel bir tanıtım olmuş. Bazılarını tanımıyordum. Kolluyla ilgili yayını da dinledim, anlamlıydı, emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Duygu,
      Beğenmene sevindim. :))
      Özellikle pandemi ile beraber toplumca korkuya teslim olmuştuk. Farkına varıp, bilgilendikten sonra hiç bir şeyden korkmamak gerektiği konusunda güçlenmemiz gerektiğini düşünüyorum.
      Teşekkürler canım.

      Sil
  4. Bu ve Pazar Müziği serisi favorim oldu,emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiremithanem,
      Beni ne güzel şımartıyorsun 🙏🌹
      Kalpten teşekkürlerimi gönderiyorum sana :))

      Sil
  5. Çoğu severek takip ettiklerim. Çok güzel bir hizmet. Çok fedakarca yapılan bir iş. Emeğine sağlık Momentos 🧿👏👏💐🤗🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız,
      Bazı tanıdığımız blogerlar terketse de bloglarını, burda her zaman isimleri kalacak :)
      Çok teşekkür ederim benim için çok değerli sözlerine Yıldızcığım. 🙏🌹💖😊

      Sil
  6. Dün dumanı üzerindeyken yakalayamamış ama akşam üzeri günün perşembe olduğu dank etmişti. İki kez dinledim, o ara teknik departmanım bir değerlendirme yaptı ve rapor etti ki bu iş tamam, yayın hakimiyeti muhteşem, özgüven ve yayından alınan keyif tavan... sonra dürttü beni, hani dedi, şu vardı ya, ayda bir ya da 15' de bir... Geliştirmekle meşgulüm şimdilik, yakında bir e-posta ile haberdar edebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros,
      Teknik departmana teşekkürlerimi sun lütfen :)))
      Bu arada 9 hazirandan 19 hazirana kadar İstanbul ve ülke dışında olacağım. Yayın hazırlayıp bırakmaya çalışacağım ama ola ki bir aksilik olursa teknik departmanın bu konuda önerisi var mı acaba? :)))
      posta kuşunu beklerim efenim :)

      Sil
    2. Sevgili Momentos,

      Teknik departman konuyla ilgilenip bir rapor iletecektir ancak tıkladığım an beni içine alan, ruhumu diken diken eden ve an itibariyle kulaklarımın suyu akarak dinlemekte olduğum yepyeni bir albümden -koşa koşa- haberdar etmek istedim seni. :)

      Lütfen Spotify'a...

      Mircan Kaya-Minor- 2022

      Sil
    3. Yorumu yayınladıktan sonra açtım hemen ve dinleye dinleye sabaha kalktım :)) Duduk' u en çok beğendim diyebilirim, diğerlerinin tadı yavaş yavaş çıkıyor.. 🙏🌹 Teşekkür ederim Sevgili Buraneros paylaştığın için. :))

      Sil
  7. Çook eskilerden bloglara rastlayınca gülümsedim :) Yeni takipte yaptım. Emeklerine sağlık, yine çok güzel bir yayın hazırlamışsın, keyifle dinledim :)
    Horozun kısadan hissesini dinlemiştim daha önce ödün vermenin sonu yok maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Evet eski tanıdıklarımız nasıl da yüzümüzde gülümseme oluşturuyor değil mi :))
      Çok teşekkürler hem blog yayınlarına, hem hikaye beğenin ve yorumla desteğine. <3 :))

      Sil
  8. Öleceksen horoz gibi öl. Çok basit gibi gözüküyor ama çok anlamlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Bir kere ölünüyor zaten, onda da kendin gibi öl değil mi ama..

      Sil
  9. Öneriler alınsın, diğer yayın dinlensin. Oh oh mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      Teşekkür ederim ziyaretin ve yorumun için. <3 Sevgiler, :))

      Sil
  10. Merhabalar.
    Bu haftaki radyo proğramınız da çok güzeldi. Emeğinize sağlıklar dilerim. Blog tanıtımlarınıza yer verdiğiniz blogların bazılarını tanıyor, ama bazılarını ise tanımıyoruz. Bu sayede ismini duymadığımız diğer blogları da tanıma imkanı sağlıyorsunuz. Teşekkür ederim.

    Korkuyla ilgili tespitlerin çok doğru olmasına rağmen, korkularımıza teslim olduğumuz anlarımız da olmuyor değil.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Sonuçta hepimiz aynı mahallede yaşıyoruz, tanışmamız kaçınılmaz :)
      Programa ve radyoya verdiğiniz destek için çok teşekkür ederim. Önerilerinize her zaman açığım.
      Saygılar,

      Sil
  11. Bu programlar sayesinde aslında ne kadar çok blog olduğunu ama halen tanışamadığımız Arkadaşlar olduğunu gördüm:) Hatta bir dönem benim gibi bu dünyadan hiç haberi olmayan ama düzenli yazılar yazan o kadar çok arkadaş var ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Gerçekten çok blog var, ben de başka blogların yorumlarında tanımadıklarımı kenara not alıyorum yayın için. Öncelikle kendi listemdekilere bakıyorum ama bazıları da çoktan terk etmiş oluyor blog dünyasını. Yine de kalanlar ziyadesiyle yeterli :)
      Teşekkür ederim ziyaretinize.

      Sil
  12. Harika podcastler olmuş. :) Sesinizi dinlemeyi çok seviyorum, tınısı harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Sözlerinle güne harika başladım :)) çok teşekkür ederim desteğine. Sevgiler, <3

      Sil
  13. Ay çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettiniz beni. Emeklerinize sağlık. Şahane bir program. İnsanın kendini dışarıdan bir gözle görmesi muhteşemmiş. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Ben de çok mutlu oldum beğenmenize :)) Blogları tüm detaylarıyla inceleyip, yazanları hakkında bir fikir oluşturmaya çalışıyorum. Yanlış bir şey aktarmamak tek isteğim. Teşekkür ederim yorumla desteğinize :))

      Sil
  14. Merhaba 7. bölümde beni de dahil etmişsin. Çok teşekkürler :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda Ünlü,
      Çok etkilendiğim bir yazıydı, yayında bahsettiğim yazı.. okuduğumda nerelere gittim ve yorum da bıraktım ama ya spama düştü, ya da uçtu. Güzel bloğun için ben de teşekkür ederim. :) Kalpten sevgiler,

      Sil
  15. Bazılarını biliyor ve takip ediyordum. Bilmediklerimden Blogger Bolat'ı ve Öneri Makinesini takibe aldım :) sağolasın Momentoscum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Bu iki bloggerı çok eskiden beri biliyor ve takip ediyorum. Senin de, onların yayınlarından keyif alacağına eminim canım.
      Ben de teşekkür ederim sana <3

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H